Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Το κατάλληλο δώρο για μια 16χρονη!

Είναι έφηβη, μόλις 16 χρονών και πολλοί άνδρες θα...ήθελαν να είναι στην θέση της. Ποιά είναι; Η Kendall Jenner, μια από τις αδελφές της Κιμ Καρντάσιαν, η οποία απέκτησε ένα υπερπολυτελές Range Rover τζιπ αξίας 90.000 δολαρίων (!), ως δώρο για τα γενέθλιά της!



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Όταν το ταχύμετρο έδειξε 744 χλμ./ώρα ...

Tα 744 χλμ./ ώρα κατάφερε να πιάσει ένα streamliner στην διάσημη πίστα δοκιμών ταχύτητας στις αλυκές Bonneville, στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α. Η συγκεκριμένη πίστα είναι η πρώην λίμνη Boneville, η οποία έχει μετατραπεί τώρα σε ένα τηγάνι αλατιού. Το τηγάνι αυτό είναι διάσημο από το 1912 (!) για τους αγώνες αυτοκινήτων που γίνονται με στόχο νέα ρεκόρ ταχύτητας.


Πριν λίγες μέρες ένα νέο ρεκόρ τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας. Το μονοθέσιο της "Speed Damon Racing Team", με το σωληνωτό πλαίσιο και τον αεροδυναμικό σχεδιασμό, εξοπλίστηκε με έναν τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα αγνώστων λοιπών προδιαγραφών, ο οποίος αποδίδει 1.045 ίππους και 911 Nm ροπής.



Η παραπάνω ισχύς αποδείχθηκε αρκετή ώστε η μέγιστη ταχύτητα του Streamliner να αγγίξει τα 744 χλμ./ώρα . Για την ακρίβεια, η ταχύτητα εισόδου στο χρονομετρημένο τμήμα της διαδρομής ήταν 452,944 μίλια/ώρα ( 729 χλμ./ώρα), κατά τη συμπλήρωση του πρώτου χιλιομέτρου η ταχύτητα κίνησης έφτασε τα 458,158 μίλια/ώρα (737,38 χλμ./ώρα), ενώ η ταχύτητα εξόδου τα 462,35 μίλια/ώρα (744 χλμ./ώρα).

Δείτε στο παρακάτω βίντεο το demon streamliner να σπάει ένα από τα προηγούμενα ρεκόρ του (426 μίλια ανά ώρα). Τέσσερις μικροκάμερες πάνω στο όχημα μας δείχνουν τι συμβαίνει από την στιγμή που ζεσταίνεται η μηχανή μέχρι το τέλος της πορείας.



Πηγή: Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η Mitsubishi Motors στο 42ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο

Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) θα παρουσιάσει συνολικά 15 οχήματα στο 42ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, που θα πραγματοποιηθεί στο συνεδριακό κέντρο Tokyo Big Sight από 30 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου.
Παγκόσμια πρεμιέρα κάνουν Τα Mirage και MITSUBISHI Concept PX-MiEVⅡ. Αυτά τα δύο μοντέλα ενσαρκώνουν αντίστοιχα τους δύο σημαντικούς πυλώνες στην προϊοντική στρατηγική της εταιρίας όπως περιγράφεται στο μεσοπρόθεσμο επιχειρησιακό σχέδιο JUMP 2013: παγκόσμια στρατηγικά μοντέλα που απευθύνονται σε αναδυόμενες αγορές και μοντέλα με «πράσινη τεχνολογία». Το μικρομεσαίο Mirage ενσαρκώνει τη στρατηγική παγκόσμιων μοντέλων, ενώ το MITSUBISHI Concept PX-MiEVⅡ concept SUV είναι προϊόν «πράσινης τεχνολογίας» με ένα μοναδικό υβριδικό plug-in σύστημα κίνησης.
Στο περίπτερο της Mitsubishi Motors θα εκτίθεται επίσης το ελαφρύ επαγγελματικό ηλεκτρικό MINICAB-MiEV που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνική αγορά φέτος το Δεκέμβριο και το EV νέας γενιάς i-MiEV που αυτή τη στιγμή πωλείται σε όλο τον κόσμο ενώ αναμένεται να παρουσιαστεί στην Αμερική μέχρι το τέλος της χρονιάς. Επιπλέον, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν το RVR compact SUV (ASX ή Outlander Sport όπως λέγεται σε μερικές αγορές) με νέο κινητήρα MIVEC1 που υιοθετεί την τεχνολογία Auto Stop & Go (AS&G) idle-stop της MMC, και το Pajero (Montero ή Shogun σε μερικές αγορές) SUV με ‘καθαρό’ κινητήρα diesel.
1: Καινοτόμο Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Χρονισμού Βαλβίδων (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control)
Το περίπτερο της Mitsubishi Motors θα φιλοξενεί επίσης το MiEV House, μία φιλοσοφία «έξυπνου σπιτιού» που απαντά στο πρόβλημα της ενέργειας και της παγκόσμιας θερμότητας με διαχείριση ενέργειας μεταξύ σπιτιού, «έξυπνων ηλεκτρικών συσκευών», υβριδικών οχημάτων EVs/plug-in hybrid vehicles (PHEV) και «έξυπνων δικτύων ηλεκτρισμού» ταυτόχρονα μέσω των συστημάτων HEMS (Home Energy Management System) και EIS (Electric Vehicle Integration System) της MMC. Το HEMS κάνει πιο άνετη τη ζωή στο σπίτι, καθώς παρακολουθεί συνεχώς τη διαθέσιμη ισχύ και την κατανάλωση, βελτιστοποιώντας και τις δύο, δίνοντας απάντηση στην έλλειψη ενέργειας και το κόστος ηλεκτρισμού (διαφορετικά τιμολόγια). Όταν είναι συνδεδεμένο με ένα ‘smart home’ με HEMS, το EIS παρακολουθεί συνεχώς τη χρήση και την απόδοση της μπαταρίας του EV/PHEV (που διαφέρει, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης του EV/PHEV), προωθεί αυτές τις πληροφορίες στο HEMS, το οποίο στη συνέχει βελτιστοποιεί τη φόρτιση από το σπίτι ώστε το EV/PHEV να έχει πάντα αρκετή ενέργεια.

Τρίτη νίκη φέτος για τον Hamilton με Pirelli

Ο Lewis Hamilton πήρε την τρίτη του νίκη για φέτος στο Abu Dhabi χρησιμοποιώντας ελαστικά Pirelli P Zero. Ο οδηγός υιοθέτησε στρατηγική δύο pit-stop κάνοντας δύο stint με μαλακή γόμα P Zero Yellow και ένα stint με μεσαία P Zero White. Ο Hamilton σημείωσε την 17η νίκη της καριέρας του, οι προηγούμενες φέτος ήταν στην Κίνα και τη Γερμανία.

Παρόμοια στρατηγική εφάρμοσαν οι τρεις πρώτοι οδηγοί, ενώ ο Mark Webber της Red Bull Racing έκανε τρεις στάσεις στα pits, επιλέγοντας το σκληρότερο ελαστικό για τον τελευταίο γύρο πριν τον τερματισμό. Ο οδηγός της Force India Paul di Resta ήταν ο μόνος που τερμάτισε με ένα pit stop, αλλάζοντας από μεσαία σε μαλακά ελαστικά στον 27ο γύρο και τρέχοντας τους υπόλοιπους 28 γύρους μέχρι το τέλος με P Zero Yellow. Η πλειοψηφία των αγωνιζόμενων χρησιμοποίησε στρατηγική δύο pit stop για τους 55 γύρους.

Ο Hamilton πέρασε μπροστά στον πρώτο γύρο αφού ο πρόσφατα εστεμμένος παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel εγκατέλειψε λόγω ζημιάς που υπέστη το πίσω τμήμα του μονοθεσίου του από κλατάρισμα ελαστικού στον πρώτο γύρο. Η αιτία που προκάλεσε την ξαφνική απώλεια αέρα δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα και διερευνάται από τους μηχανικούς της Pirelli. Το αποτέλεσμα αυτό, δίνει τέλος στο σερί 19 συνεχόμενων τερματισμών της Red Bull Racing στο βάθρο, ενώ ήταν η πρώτη φορά στους 19 αγώνες που ο Vettel εγκατέλειψε.

Όπως πάντα, ο αγώνας στο Αμπού Ντάμπι ξεκίνησε σούρουπο και ολοκληρώθηκε νύχτα, με τις θερμοκρασίες της πίστας να σταθεροποιούνται γύρω στους 28 βαθμούς προς το τέλος του αγώνα. Αυτό συνετέλεσε στην παράταση ζωής των ελαστικών, με τα μαλακά να έχουν διάρκεια περίπου 25 γύρων και τη μέση γόμα να αντέχει γύρω στους 30 γύρους. Ο αγώνας σηματοδοτήθηκε από την άγρια μάχη μεταξύ του Hamilton και του Fernando Alonso της Ferrari, ο οποίος ανέβηκε από την πέμπτη στη δεύτερη θέση στον πρώτο γύρο. Στον τελευταίο γύρο των pit stops, ο Alonso έμεινε στην πίστα δύο γύρους περισσότερο από τον Hamilton – πράγμα που μείωσε τη διαφορά του αρκετά ώστε να έχει τη δυνατότητα να προσπεράσει. Ο Ισπανός τερμάτισε δεύτερος, κατακτώντας μία 10η θέση στο βάθρο για το 2011 και την πρώτη στο Άμπου Ντάμπι: ο μοναδικός από τους αγώνες στον οποίο δεν είχε τερματίσει στην πρώτη τριάδα.

Παρά το ότι ξεκίνησε τελευταίος λόγω μηχανικών προβλημάτων κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, ο Rubens Barrichello κατάφερε να αναρριχηθεί και να τερματίσει στη 12η θέση χάρη σε στρατηγική δύο pit stop, χρησιμοποιώντας αρχικά μεσαία ελαστικά και συνεχίζοντας για δύο stint με μαλακά. Ο Kamui Kobayashi κέρδισε επίσης βαθμούς για τη Sauber για πρώτη φορά σε επτά αγώνες με παρόμοια στρατηγική.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Μαζί με τη Red Bull Racing, εξετάζουμε ακόμα ό,τι απέμεινε από το ελαστικό του Sebastian Vettel ώστε να διαπιστώσουμε τι συνέβη. Σίγουρα, πρόκειται για ένα πολύ ασυνήθιστο περιστατικό και ήδη το διερευνούμε μαζί με τον Sebastian: αυτή τη στιγμή δεν διαφαίνεται άμεσα κάποια αιτία και το σετ των ελαστικών ήταν αυτό που είχε ήδη χρησιμοποιήσει στις κατατακτήριες δοκιμές. Μέχρι να σιγουρευτούμε δεν χρειάζεται να πιθανολογούμε. Λόγω πτώσης της θερμοκρασίας, τα μαλακά και μεσαία ελαστικά μας αντιμετώπισαν ελαφρώς διαφορετικές από τις συνήθεις συνθήκες στην πίστα, με τις διάφορες ομάδες να εφαρμόζουν ποικίλες στρατηγικές, από ένα μέχρι τρία pit stop. Μου είπαν ότι πέρσι έγιναν μόνο 11 προσπεράσεις εδώ, επομένως φέτος η κατάσταση ήταν τελείως διαφορετική. Συνήθως, στο σημείο αυτό θα επιστρέφαμε στην πατρίδα αλλά τώρα θα περιμένουμε τη δοκιμή νέων οδηγών που θα πραγματοποιηθεί εδώ προς το τέλος της εβδομάδας, όπου θα δοκιμάσουμε για πρώτη φορά μερικά από τα ελαστικά του 2012.

Ο Nico Terol είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2011 στην κατηγορία 125, με Aprilia

Μετά την κατάκτηση του Παγκόσμιου Τίτλου Κατασκευαστών, η ιταλική μάρκα κάνει το ντάμπλ στα 125, με την κατάκτηση και του Τίτλου Οδηγών.
Αυτό σημαίνει ότι μερικές μόνο ημέρες μετά την κατάκτηση του Moto2, μεγαλώνει την αγωνιστική της συλλογή που αποτελείται από 49 παγκόσμια πρωταθλήματα - 38 τίτλους MotoGP, 9 off-road και 2 στα Superbikes.
Με τη δεύτερη θέση που κατέκτησε ο Nico Terol στον αγώνα της Βαλένθια στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2011 στη κατηγορία 125 κυβικών.
Μια νίκη που αποτελεί επιβεβαίωση για το νεαρό Ισπανό οδηγό, γεννημένο στο Alcoy, στις 27 Σεπτεμβρίου του 1988.
Σε αυτό τον αγώνα ακόμη και με χαμηλή κατάταξη ο τίτλος θα ανήκε στον Nico Terol. Με την πτώση του Johann Zarco στις αρχές του αγώνα, του μοναδικού αντίπαλου που μπορούσε να διεκδικήσει τον τίτλο, ο Terol δεν έχασε χρόνο, πλασαρίστηκε ακόμα και στην πρώτη θέση 10 γύρους πριν το τέλος, τερματίζοντας τελικά στη δεύτερη θέση πίσω από τον Maverick Viñales, επίσης αναβάτη Aprilia.
Με τη νίκη αυτή η Aprilia εκτός από τον τίτλο κατασκευαστή, που είχε κατακτήσει ήδη 4 αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος, κερδίζει και τον τίτλο οδηγών στην κατηγορία 125 και ενισχύει τη θέση της ως η πιο νικηφόρος ιταλική και ευρωπαϊκή κατασκευάστρια εταιρεία εν ενεργεία στα MotoGP, έχοντας κερδίσει 294 αγώνες Grand Prix (151 στη κατηγορία 125 και 143 στη κατηγορία 250) και 38 τίτλους στα πρωταθλήματα (19 κατασκευαστών και 19 οδηγών).
H APRILIA μετράει πλέον στη συλλογή της 49 παγκόσμια πρωταθλήματα: 38 τίτλους MotoGP, 9 off-road και 2 Superbikes.