Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Τα cabrio αυτοκίνητα οδηγούν σε κώφωση!

Δεν έχετε το ποσό που απαιτείται για να αποκτήσετε ένα cabrio αυτοκίνητο; Τώρα έχετε και ένα λόγο για να μη θέλετε να το αποκτήσετε... Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, τα cabrio αυτοκίνητα είναι δυνατό να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα ακοής στους κατόχους τους, ακόμα και κώφωση! Η μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα στη βρετανική "Telegraph", έγινε από το Τμήμα Ωτορινολαρυγγολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του St. Louis και από το αντίστοιχο Ινστιτούτο του Texas και η επιστημονική ομάδα υποστηρίζει ότι οι οδηγοί που οδηγούν cabrio αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν κλειστή την οροφή όταν αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι ακόμα και με ταχύτητα γύρω στα 90 χλμ. την ώρα το μέσο επίπεδο θορύβου ξεπερνά τα 88 ντεσιμπέλ, όσα δηλαδή περίπου δημιουργούνται σε ένα εργοτάξιο. Επίπεδα άνω των 85 ντεσιμπέλ για μεγάλες χρονικές περιόδους θεωρούνται γενικά πολύ επικίνδυνα για την ακοή. Οι επιπτώσεις στην ακοή, επιδεινώνονται αν ο οδηγός του κάμπριο ακούει ταυτόχρονα και μουσική ή συνομιλεί με τους συνεπιβάτες του, προειδοποιούν οι ερευνητές.