Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Η νέα διαφήμιση της Honda

Δεν ξέρω αν σήμερα το έχει η ημέρα - 18η επέτειος από το θάνατο του Ayrton Senna, του οποίου η αγωνιστική πορεία ήταν στενά συνδεδεμένη με την Honda - ή αν πρόκειται απλώς για μια σειρά ιαπωνικών συμπτώσεων, αλλά οποιοδήποτε κλικ του ποντικιού οδηγεί και σε κάτι που σχετίζεται με τη φίρμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η παρακάτω διαφήμιση, η οποία κατακλύζει τους διαδικτυακούς αυτοκινητιστικούς τόπους. Ρίξτε μια ματιά (μην ξεχάσετε να ενεργοποιήσετε τους αγγλικούς υπότιτλους) :




Πρόκειται λοιπόν για μια διαφήμιση της Honda η οποία μέσω των επιτευγμάτων του παρελθόντος της, κοιτά προς το μέλλον. Έτσι, παρατηρούμε πως το σενάριό της εκτυλίσσεται πάνω σε μια χρονική βάση, το τελευταίο στάδιο της οποίας αποτελεί ένα πρωτότυπο του νέου NSX - στα τελευταία δευτερόλεπτα του βίντεο ξεκινά και κινείται προς τα αριστερά σηματοδοτώντας τη μελλοντική εξέλιξη της εταιρίας και τη μετέπειτα πορεία της. Παρατηρούμε επίσης πως από το παραπάνω timeline λάμπουν διά της απουσίας τους ορισμένα σημεία-σταθμοί στην ιστορία της Honda, όπως για παράδειγμα Type-R μοντέλα, το S2000 και γενικότερα μοντέλα τα οποία διαδραμάτισαν (το καθένα στην εποχή του) σημαντικό ρόλο στη μέχρι τώρα ζωή του ιαπωνικού κατασκευαστή. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η διαφήμιση έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση στα αυτοκινητιστικά fora, συγκεντρώνοντας παράλληλα απόψεις και ερμηνείες από όλες τις πλευρές. Ας ρίξουμε μια προσεκτικότερη ματιά στο μανιφέστο που συνοδεύει τις παραπάνω εικόνες:

"Αν βάλω τα δυνατά μου, κάποια μέρα θα ανταμειφθώ. Αν μείνω πιστός στα όνειρά μου, κάποια μέρα θα τα φθάσω.
Τα παραπάνω δεν είναι τίποτε άλλο παρά παραισθήσεις. Συνήθως η προσπάθεια δεν ανταμείβεται, συνήθως η δικαιοσύνη δεν νικά, συνήθως τα όνειρα δεν μπορούν επιτευχθούν.
Αυτός είναι συχνά ο κανόνας στον πραγματικό κόσμο.
Ε και;
Αυτή είναι μόνο η αρχή. Αν δοκιμάσεις κάτι νέο, θα αποτύχεις, θα εκνευριστείς και επομένως θα αρχίσεις να χάνεις τον ύπνο σου, να ξεχνάς γεύματα προσπαθώντας ξανά και ξανά.
Λοιπόν, ας ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας και το χθες.
Ας ξεπεράσουμε την Honda του χθες."

Γίνεται σαφές πως η Honda, για ακόμη μια φορά, μένει πιστή στη φράση που τη χαρακτηρίζει εδώ και πολλά χρόνια. "The Power of Dreams". Με αυτό τον τρόπο αναδεικνύει τη δημιουργική της πλευρά και το πάθος της να καινοτομεί και να εγκαινιάζει πρώτη νέα πεδία είτε στο χώρο του αυτοκινήτου, είτε στους διάφορους τομείς που δίνει το στίγμα της. Η χρονική περιδιάβαση που παρουσιάζεται στο βίντεο δεν αφορά μόνο τις αυτοκινητιστικές της πρωτοπορίες αλλά εκείνες στις οποίες χάραξε και συνεχίζει να χαράζει το δικό της χαρακτηριστικό δρόμο (μοτοσικλέτες, αγώνες, υβριδική τεχνολογία, κινητήρες). Παράλληλα, ο τίτλος της διαφήμισης - "(We) won't be beaten", "Δεν θα ηττηθούμε" - ίσως να αποτελεί και ένα μήνυμα απέναντι στην κριτική που έχει δεχθεί τον τελευταίο καιρό η Honda σχετικά με την αδράνειά(;) της, όσον αφορά για παράδειγμα τη χρήση τούρμπο κινητήρων στα επιβατικά της μοντέλα μαζικής παραγωγής.

Με λίγα λόγια, η διαφήμιση θα μπορούσε να αποτελεί μια προσπάθεια της Honda να δηλώσει παρούσα, να υπενθυμίσει σε όλους πως παραμένει δυναμική και έτοιμη, αν όχι να αποκαταστήσει, να διατηρήσει και να αναδείξει για ακόμη μια φορά την εταιρική της προσωπικότητα (και σίγουρα θα γνωρίζετε τη σχέση που έχουν οι Ιάπωνες με θέματα τιμής).

Όπως και να 'χει, το μέλλον (και το NSX) θα δείξει. Εμείς θα είμαστε εδώ και θα περιμένουμε. Τι λέτε;



Περιοδικό Autokinisimag


Obrigado Ayrton

Για τους περισσότερους ανθρώπους η Πρωτομαγιά συμβολίζει τον εορτασμό των αγώνων του εργατικού κινήματος και ισορροπεί διακριτικά ανάμεσα στην αργία και την απεργία. Για κάποιους άλλους, τους κατά την αυτοκινητιστική αργκό "petrolheads", η συγκεκριμένη ημέρα έχει μια ακόμη ξεχωριστή σημασία. Αποτελεί μια ιδιαίτερη ημέρα μνήμης μιας και πριν από 18 χρόνια ακριβώς, στην πίστα "Autodromo Enzo e Dino Ferrari" στην Ίμολα της Ιταλίας, ο Βραζιλιάνος παγκόσμιος πρωταθλητής Ayrton Senna θα καθόταν για τελευταία φορά πίσω από τιμόνι της Williams με την οποία αγωνιζόταν εκείνη τη χρονιά (1994).



Έκτοτε, ο Ayrton ψάχνει τα apexes των στροφών μιας άλλης πίστας αφήνοντας την οικογένεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού να αναπολεί τα κατορθώματα ενός από τους μεγαλύτερους οδηγούς στην ιστορία της F1. Ευχαριστούμε Ayrton!




Εκτενές και αναλυτικό αφιέρωμα στον Ayrton Senna μπορείτε να βρείτε ανατρέχοντας στο τεύχος 7 του περιοδικού Autokinisimag.


Περιοδικό Autokinisimag

H Honda ανακαλεί 3.568 CR-V

Η ανάκληση αφορά μοντέλα που παράχθηκαν από το 2002 έως το 2004, στα οποία θα πραγματοποιηθεί έλεγχος στους προβολείς και συγκεκριμένα στις τερματικές επαφές του διακόπτη μεσαίας σκάλας. Εξαιτίας κραδασμών υπάρχει πιθανότητα να δημιουργήσουν υψηλότερη αντίσταση ρεύματος και να προκαλέσουν τη δυσλειτουργία των φωτιστικών σωμάτων.




Όλοι οι ιδιοκτήτες θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, έτσι ώστε να προσέλθουν στο πιο κοντινό εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda και να υποβάλουν τα οχήματά τους στον προληπτικό έλεγχο. Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί αντικατάσταση, δεν θα υπάρξει οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Τεχνική Διεύθυνση της εταιρίας Αδερφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ στο τηλέφωνο 210 3483602 ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 3483784 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: info@saracakis.gr


Πηγή: Honda


Περιοδικό Autokinisimag