Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Θα πειστείς να αγοράσεις το i30 αν υπνωτιστείς; Δοκίμασε το παρακάτω!

Αφού λεφτά πλέον δεν υπάρχουν και δύσκολα πείθεται κάποιος να αγοράσει καινούργιο αμάξι, φαίνεται ότι η παρακάτω μέθοδος που ανακάλυψε η Hyundai ταιριάζει γάντι στην περίπτωση μας. Είναι ο υπνωτισμός! Ο επιστήμονας Peter Powers επινόησε ένα διαδικτυακό πείραμα υπνωτισμού για να πειστούν οι καταναλωτές να αγοράσουν το νέο Hyundai i30 . Φορέστε ακουστικά, καθίστε σε ένα ήσυχο σημείο και δοκιμάστε το και σεις!

Πατήστε εδώ, μετά πατήστε το λευκό κουτάκι που θα βγει στην οθόνη σας (δηλώνετε ουσιαστικά ότι κάνετε το τεστ με δική σας ευθύνη, επειδή υπάρχει κίνδυνος να υπνωτιστείτε!!) και είστε έτοιμοι!

Στείλε μας τα σχόλια σας, για να μας πείτε αν λειτουργεί!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Porsche 911 2012 βγαίνει πρώτη φορά σε Τετρακοσάρι -Όχι στο δικό μας :(

Μια νέα Porsche 911 2012 κάνει την παρθενική της εμφάνιση στην πίστα της Καλιφόρνια και πιάνει χρόνο 12.04 στα 400 μέτρα.



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: www.topspeed.com

Η PIRELLI έδωσε το βάρος στη στρατηγική ελαστικών στην Αυστραλία

Τα ελαστικά προδιαγραφών 2012 της Pirelli εκπλήρωσαν την υπόσχεσή τους προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία στρατηγικών χάρη στη μείωση της διαφοράς επιδόσεων μεταξύ των γομών. Οι νέες γόμες P Zero Yellow soft και P Zero White medium ήταν οι επιλογές για το Αυστραλιανό Grand Prix, αλλά η χρήση τους σε στεγνή πίστα ήταν ελάχιστη πριν την εκκίνηση λόγω βροχής στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.

Οι πρώτοι της κατάταξης τερματισμού υιοθέτησαν στρατηγική δύο pit-stop για τον αγώνα, όπως και πέρσι, αλλά καθώς η διαφορά μεταξύ μεσαίας και μαλακής γόμας είναι γύρω στα 0,5 δευτ. / γύρο, χρησιμοποίησαν τα ελαστικά με διαφορετικό τρόπο – ορισμένοι προτίμησαν να οδηγήσουν δύο stint με μαλακή γόμα και άλλοι αντίστοιχα με μεσαία. Ο οδηγός της Sauber, Sergio Perez ήταν και πάλι ο μόνος που επισκέφθηκε τα pits μία φορά, ξεκινώντας με μεσαίο, αλλάζοντας σε μαλακό στον 24ο γύρο και τερματίζοντας τελικά στην όγδοη θέση. Ένα από τα κρίσιμα σημεία του αγώνα ήταν η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 36ο γύρο, που εκμηδένισε τις διαφορές και έδωσε την ευκαιρία στον Sebastian Vettel (Red Bull Racing) να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση προσπερνώντας τον Lewis Hamilton (McLaren) στα pits. Μέχρι τότε, η στρατηγική ελαστικών της McLaren είχε λειτουργήσει τέλεια, μια στάση στα pits και για τα δύο μονοθέσια στον ίδιο γύρο λίγο πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα 16 γύρους πριν το τέλος, όλοι οι οδηγοί εκτός της ομάδας Toro Rosso έτρεχαν με μεσαία P Zero White. Στην επανεκκίνηση, ο Jenson Button που οδηγούσε τον αγώνα, έδειξε τον ταχύ χρόνο προθέρμανσης της μεσαίας γόμας ακόμα και στις ψυχρές συνθήκες κερδίζοντας ένα δευτερόλεπτο πριν κατακτήσει την τρίτη του νίκη στην Αυστραλία. Ο Vettel, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος, είχε υιοθετήσει τελείως διαφορετική στρατηγική, χρησιμοποιώντας μαλακό ελαστικό κατά τη διάρκεια του μεσαίου stint. Πέρσι, ο Vettel είχε νικήσει με διαφορά 22 δευτερ. ενώ φέτος ο Button πήρε την νίκη με διαφορά μόλις δύο δευτερολέπτων.

Στους 10 τελευταίους γύρους, οι πρώτοι τέσσερις οδηγοί είχαν μεταξύ τους διαφορά μόλις πέντε δευτερ., ενώ οι τελευταίες θέσεις του βάθρου κρίθηκαν στον τελευταίο γύρο. Το μεγάλο πρώτο stint – που τον έφερε στη δεύτερη θέση – ήταν το στοιχείο που βοήθησε τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή Kimi Raikkonen από την 18η θέση εκκίνησης να τερματίσει στην βαθμολογούμενη έβδομη θέση, την οποία διασφάλισε για τη Lotus στον τελευταίο γύρο.

Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα σημειώθηκε με τη μεσαία γόμα P Zero White από τον Jenson Button, ο οποίος κατέκτησε την 13η νίκη της καριέρας τους. Το μεγαλύτερο stint με τη μαλακή γόμα (33 γύρους) έκανε ο Perez, ενώ ο οδηγός της Mercedes Nico Rosberg οδήγησε τους περισσότερους γύρους (26) με τη μεσαία γόμα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Το Αυστραλιανό Grand Prix ασφαλώς δικαίωσε τις προσδοκίες και εκπλήρωσε το στόχο να διευρύνουμε την ποικιλία στρατηγικών, μειώνοντας τη διαφορά επιδόσεων μεταξύ των γομών και επεκτείνοντας τη χιλιομετρική κάλυψη με μέγιστες επιδόσεις. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο ήταν τα πολλά pit stops που σημειώθηκαν όχι λόγω επιπέδου φθοράς αλλά λόγω υποβάθμισης (degradation), επιβεβαιώνοντας ότι αυτό που θέλαμε να πετύχουμε από πλευράς στρατηγικής. Επίσης είδαμε τη μεσαία γόμα να χρησιμοποιείται περισσότερο από τη μαλακή, αντίθετα με πέρσι. Παρά την ποικιλία των στρατηγικών έγιναν κάποιες πολύ σκληρές μάχες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα μέχρι το δραματικό τελευταίο γύρο με έναν οδηγό να εγκαταλείπει λόγω σύγκρουσης και τον όγδοο, ένατο και δέκατο και περνούν τη γραμμή τερματισμού σχεδόν ταυτόχρονα! Η φθορά και μείωση απόδοσης των ελαστικών ήταν περίπου 0,1 δευτ. / γύρο με το μαλακό ελαστικό – με τους πρώτους οδηγούς να επιλέγουν δύο pit stop, παρά τον γρήγορο ρυθμό στις πρώτες θέσεις του αγώνα.
Πολλά συγχαρητήρια στον Jenson Button και την McLaren για μία θεαματική νίκη και ασφαλώς στον Mark Webber, ο οποίος πέτυχε τον καλύτερο τερματισμό μέχρι σήμερα σε αγώνα της πατρίδας του».