Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2011

Anger Management Summer 2011

Το Ελληνικό καλοκαίρι δεν συγκρίνεται με τίποτα. Καταγάλανοι ουρανοί και υπέροχες παραλίες γεμάτες από πανέμορφες μεσογειακές σιλουέτες που λικνίζονται στο ρυθμό της μουσικής από τα beach bars δυτικού τύπου. Έτσι τουλάχιστον είναι η εικόνα στο μυαλό κάθε Έλληνα που ξεκινάει το πρωί της Κυριακής για θάλασσα. Η διαδικασία όμως του “πήγαινε” και του “έλα” είναι ίσως αυτές που χαλούν την χαλάρωση που προσφέρει η ώρα που περνάει κανείς στην ακριβοπληρωμένη ξαπλώστρα του.
Πως φαντάζεται ένας νεαρός οδηγός
οτι είναι ο δρόμος προς την θάλασσα.

Το πήγαινε.
Έχει αρκετή διαφορά από την οικογενειακή κατάσταση του καθενός. Όχι τόσο την οικονομική, αλλά την οικογενειακή. Ένας εργένης για παράδειγμα έχει πολύ λίγα πράγματα να σκεφτεί:
Πού,
Με ποιους,
Να μην ξεχάσω την πετσέτα,
Να είναι φορτισμένο το κινητό,
Τσιγάρα.

Σε αντίθεση, ένας οικογενειάρχης και ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών και την ηλικία τους, πρέπει να σκεφτεί:
Το καθισματάκι,
Το κουβαδάκι,
Το αντηλιακό βαθμού 120,
Πάνες (αν είναι μωρά)
Πολύ σκούρα γυαλιά ηλίου (για να βλέπει κορμάκια χωρίς να γίνεται αντιληπτός από την γυναίκα του).
12 Πετσέτες
Σαγιονάρες για την αμμουδιά, σαγιονάρες για το αμάξι
Σαντουιτσάκια σε αλουμινόχαρτο
Ρόπαλο (αν η κόρη του είναι 16+ και την ξενοκοιτάνε)
Παράσημο (αν ο γιος του είναι 16+ και ξενοκοιτάει)
και γενικά ένα κάρο μικροπράγματα που πιθανόν ΠΡΕΠΕΙ να έχει η σύζυγος μαζί της.

Οι γυναίκες οδηγοί κάνουν συχνά λάθη
αλλά πανικοβάλλονται και πολύ πιο
εύκολα, οπότε δώστε ιδιαίτερη προσοχή!
Αν λοιπόν θεωρήσουμε πως τα παραπάνω καθρεφτίζουν έστω και μέρος της πραγματικότητας, είναι προφανές πως ένας οικογενειάρχης οδηγός είναι πολύ πιο αγχωμένος από ότι έναν εργένη. Προσθέτοντας το “μπαμπά φτάσαμε” το πιθανό διαπληκτισμό μεταξύ του μικρού και της μικρής, ή την εφηβική αποστασιοποίηση του/της εφήβου στο πίσω κάθισμα με τέρμα τα ακουστικά στα αυτιά, η προσεκτική οδήγηση κοντεύει να γίνει πραγματικός άθλος. Από την άλλη μεριά ο νεαρός και ελεύθερος από τα δεσμά του γάμου οδηγός έχει μόνο την έννοια της δυνατής μουσικής και του κατά φαντασία ανταγωνισμού γρήγορης οδήγησης μεταξύ άλλων οχημάτων σε ευθείες, στροφές και προσπεράσεις. Το ποιος είναι πιο επικίνδυνος από τους δυο και ποιόν δεν θα θέλατε να συναντήσετε ούτε στο δικό σας ρεύμα κυκλοφορίας δεν έχει σημασία. Και δεν έχει σημασία γιατί αυτά τα δυο είδη οδηγών είναι που κατακλύζουν τους ελληνικούς δρόμους σήμερα. Και μέχρι στιγμής δεν αναφέραμε τον παράγοντα της οικονομικής κατάστασης και το πόσο επηρεάζει την ψυχολογία του καθένα από όλους που κυκλοφορούν στο δρόμο προσπαθώντας να κάψουν το δυνατό λιγότερο καύσιμα, ή υπολογίζοντας το πόσα έχουν να ξοδέψουν ή ξόδεψαν μετά την παραλία και τον frappé των 5 ευρώ.

Το έλα.
Εδώ όλα έρχονται σε εφαρμογή και σε υπερθετικό βαθμό. Ο οικογενειάρχης είναι ηλιοκαμένος, κουρασμένος και είναι ευχής έργον αν τα παιδιά κοιμούνται στο γεμάτο άμμο πίσω κάθισμα. Ο νεαρός και εργένης παραμένει ανυπόμονος και πραγματοποιεί μαζικές προσπεράσεις, τουλάχιστον 5 αυτοκινήτων τη φορά, κρατώντας τα “προβολάκια” αναμμένα φροντίζοντας να κάνει έντονη την δυσάρεστη παρουσία του στους άλλους.

Ούτε δικαιολογείται ο οδηγός με το κινητό, ούτε αυτός με
την απειλή οτι θα τον πατήσει αν δεν το κλείσει.
Κακά τα ψέματα. Πέρα από τον ΚΟΚ υπάρχουν και οι άγραφοι κανόνες που πρέπει να τηρούνται στον δρόμο. Οι προβολείς ομίχλης, η απόσταση ασφαλείας, το όριο ταχύτητας και παράνομη προσπέραση έχουν διδαχθεί από την ημέρα που πήρατε το δίπλωμα. Και αν υποθέσει κανείς πως τηρούνται τότε πρέπει να δούμε και να λάβουμε υπόψη την εκδικητικότητα ή το κόμπλεξ κατωτερότητας που διακατέχει τον κάθε άνθρωπο πίσω από το τιμόνι. Έτσι, δεν δικαιολογείται κάποιος που “χτυπάνε τα φώτα του ψηλά” μα μπορεί να είναι φορτωμένος και να χρειάζεται υπενθύμιση με τα “αλάρμ”. Δεν δικαιολογείται κάποιος που πηγαίνει με το όριο των 120 αλλά καταλαμβάνει την αριστερή λωρίδα σαν να μην επιτρέπεται να τον περάσει άλλο αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να έχει 10 χιλιόμετρα παραπάνω. Δεν δικαιολογείται κάποιος ο οποίος έκοψε τον δρόμο σε διερχόμενο αυτοκίνητο μα δεν είναι και αφορμή να τον εμβολίσουμε επίτηδες “έτσι για να μάθει”. Επίσης δεν δικαιολογείται κάποιος που κατάφερε την επικίνδυνη προσπέραση και είναι πλέον μπροστά μας οπότε πρέπει να του αποδείξουμε πως “είναι βλάκας” άρα πρέπει να τον προσπεράσουμε και εμείς.

Η ψυχολογία του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι είναι παράγοντας που αποτελείται από πολλούς άλλους, αλλά αποτελεί τον βασικό λόγο που γινόμαστε επικίνδυνοι απέναντι στους άλλους. Με άλλα λόγια, αν ο ΚΟΚ είναι η ορθογραφία σε ένα κείμενο, τότε η ευγένεια που διακατέχει ένα οδηγό είναι το συντακτικό.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

H Hyundai εισέρχεται στην Αγορά Επαγγελματικών Οχημάτων Βαρέως Τύπου της Κίνας

Η Hyundai Motor Company, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ν. Κορέας, υπέγραψε συμφωνία για τη δημιουργία κοινοπραξίας με την Κινεζική εταιρεία Sichuan Nanjun Automobile Group (Nanjun Auto) και εισέρχεται στη μεγαλύτερη αγορά επαγγελματικών οχημάτων βαρέως τύπου στον κόσμο.

Μετά την υπογραφή της συμφωνίας ακολούθησε τελετή στο ξενοδοχείο Jinjiang Hotel στην περιοχή Chengdu, Sichuan, για την ανακοίνωση της κοινοπραξίας Sichuan Hyundai Motor Company (Sichuan Hyundai). Στην τελετή παρευρέθησαν υψηλόβαθμα στελέχη της Hyundai και κυβερνητικοί εκπρόσωποι, όπως οι: κ. Mong-KooChung, Πρόεδρος της Hyundai Motor Company, κ. YuWoo-ik, Πρέσβης της Κορέας στην Κίνα, κ. LiuQibao, Γραμματέας της Τοπικής Επιτροπής και Πρόεδρος της Nanjun Auto.

Η Hyundai Motor και η Nanjun Auto, οι οποίες υπέγραψαν Μνημόνιο Συμφωνίας (MOU) για την κατά 50-50 κοινοπραξία, θα κάνουν μία επένδυση ύψους 600 δισεκατομμυρίων won. Η κοινοπραξία Sichuan Hyundai θα εγκατασταθεί αργότερα μέσα στο έτος, στην πόλη Ziyang, της επαρχίας Sichuan. Ενώ αρχικά θα χρησιμοποιηθούν οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις της Nanjun Autos, η Sichuan Hyundai θα επενδύσει επιθετικά ώστε να βελτιώσει και να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις αυτές. Η ολοκλήρωση του εργοστασίου θα δώσει τη δυνατότητα στη Sichuan Hyundai να παράγει ετησίως μέχρι και 160.000 μονάδες (150.000 φορτηγά και 10.000 λεωφορεία) από το 2013.

Η Sichuan Hyundai θα ακολουθήσει μία στρατηγική όπου θα χειρίζεται δύο διαφορετικές μεταξύ τους μάρκες, ώστε να διεισδύσει αποτελεσματικά στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η Sichuan Hyundai θα εξελίξει τα υπάρχοντα μοντέλα της Nanjun Autos ώστε να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών που στοχεύουν στη σχέση ποιότητας και τιμής, ενώ θα σχεδιάσει τα νέα μοντέλα της Hyundai με στόχο να δημιουργήσει μία υψηλής ποιότητας μάρκα.

Η εξελιγμένη τεχνολογία της Hyundai σε συνδυασμό με τη σταθερή θέση που διατηρεί η Nanjun Autos στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων βαρέως τύπου, θα δημιουργήσουν μία δυναμική συνέργεια που θα οδηγήσει στην επιτυχία. Επίσης, η Hyundai πιστεύει ότι μπορεί γρήγορα να εξασφαλίσει μία ηγετική θέση στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων βαρέως τύπου της Κίνας, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της στα επιβατηγά οχήματα από την κοινοπραξία που έχει δημιουργήσει με την Beijing Hyundai Motor.

Η αγορά των επαγγελματικών οχημάτων βαρέως τύπου της Κίνας αναμένεται να αυξηθεί από 4,3 εκατομμύρια μονάδες το 2010 σε 5,2 εκατομμύρια μονάδες το 2015 λόγω της μεγάλης ζήτησης καθώς η βιομηχανοποίηση αυξάνεται ραγδαία, κυρίως στις δυτικές περιοχές της Κίνας. Η Hyundai στοχεύει φέτος να πουλήσει 73.000 επαγγελματικά οχημάτα βαρέως τύπου και να επεκταθεί στις 160.000 μονάδες γύρω στο 2015 με μερίδιο αγοράς της τάξεως του 3%.

Η Sichuan Nanjun Automobile Group ιδρύθηκε το 1998 και τώρα κατέχει την 11η θέση στους κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων βαρέως τύπου. Επίσης, λειτουργεί 2 εργοστάσια στις πόλεις Chengdu και Ziyang με ετήσια δυνατότητα παραγωγής γύρω στις 120.000 μονάδες.