Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Ανακαλύψτε παλαιότερα videos-διαμάντια!

Αν και το αρχικό μας κανάλι στο YouTube έχει πάψει να ενημερώνεται, άξιο λόγου είναι κάποια videos τα οποία παραμένουν "διαμάντια" και αν δεν τα έχετε δεί τότε αξίζει να τα ρίξετε μια ματιά!



Drift Practice από τον Χαράλαμπο Καββαδία

Super Drift - Χαράλαμπος Καββαδίας (Opel Kadett Turbo)



Από την Δράσις Racing Club στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών.
28-3-2010

Παρουσιάστηκε στο τεύχος Νο6

Με μια ματιά: Chevrolet Spark
Γράφει η Σοφία Παπαδοπούλου
Στυλάτο και λειτουργικό!
Το Spark, το μίνι αυτοκίνητο της Chevrolet, συνδυάζει μοντέρνο design και άψογη λειτουργικότητα. Προσφέρει στυλ, πρακτικότητα, χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Περίπου το 60% της δομής του αυτοκινήτου αποτελείται από προηγμένα ατσάλια, με διάφορα επίπεδα ακαμψίας και ενσωματωμένες ζώνες παραμόρφωσης για την απόσβεση των δυνάμεων κρούσης. Για την προστασία των επιβατών το Spark διαθέτει αερόσακους, προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και σύστημα αποσπώμενων πεντάλ, που αποσυνδέει τη βάση τους σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, περιορίζοντας τον κίνδυνο τραυματισμού των κάτω άκρων του οδηγού. Έχει πέντε πόρτες και πέντε καθίσματα, με επαρκή χώρο για τα πόδια και το κεφάλι, αλλά ταυτόχρονα είναι συμπαγές, ευέλικτο και ευκολοδήγητο στην κίνηση της πόλης. Η καμπίνα του Spark προσφέρει άνεση, ευρυχωρία και εύχρηστα χειριστήρια.
Το επίκεντρο της καμπίνας είναι το ταμπλό οργάνων, το οποίο βρίσκεται στην κορυφή της κολόνας του τιμονιού και προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε καλές διαστάσεις. Το αναλογικό ταχύμετρο υποστηρίζεται από ψηφιακό στροφόμετρο, ενώ όλα αποκτούν μπλε απόχρωση όταν ανάβουν οι προβολείς. Ένα ακόμα ευφυές χαρακτηριστικό είναι η Ενσωματωμένη Κεντρική Κονσόλα του Spark -Integrated Center Stack- που περιλαμβάνει όλα τα χειριστήρια του ραδιοφώνου, του συστήματος πλοήγησης και θέρμανσης, του εξαερισμού και του κλιματισμού σε μια κεντρική θέση, αφήνοντας το ταμπλό καθαρό και χωρίς περιττά στοιχεία.
Αεριζόμενα δισκόφρενα διαμέτρου 236 mm τοποθετούνται μπροστά και ταμπούρα 200 mm πίσω, ενώ ένα τετρακάναλο ABS προσφέρεται στο Spark σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές, μαζί με ένα ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης (brake assist) που αυτόματα ασκεί μεγαλύτερη πίεση στις δαγκάνες των φρένων όταν διαπιστωθεί φρενάρισμα ανάγκης ή απότομο πάτημα του αντίστοιχου πεντάλ.
Η μικρότερη έκδοση έχει κυβισμό 995 cc και παράγει 68 hp (50 Kw) στις 6.400 rpm, δηλαδή αρκετή ισχύ για να επιταχύνει το όχημα από 0-100 km/h σε 15,5 δεύτερα και στην τελική ταχύτητα των 154 km/h. Στην κατανάλωση μικτού κύκλου, το χιλιάρι Spark χρειάζεται μόνο 5,1 l/100 km καυσίμου και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 119 g/km.
Η μεγαλύτερη έκδοση έχει κυβισμό 1.206cc και παράγει 81 hp (60 Kw) στις 6.400 rpm, με μέγιστη ροπή 111 Nm στις 4.800rpm. Επιταχύνει από 0-100 km/h σε 12,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 164 km/h. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, στα 5,1 l/100 km και τέλος το 1,2 Spark εκπέμπει μόνο 119 g/km CO2.
Περισσότερες Πληροφορίες: Chevellas A.E.


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ

Παρουσιάστηκε στο τεύχος Νο5



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκη
Τεύχος 5
Project Z – Το πρώτο 350z Pro Class αυτοκίνητο της Ευρώπης
Κείμενο: Φαίη Βασιλειάδου
Το Project Z είναι ένα Nissan 350z drag car, που δεν αφήνει περιθώρια για συγκρίσεις ούτε συμβιβασμούς. Δημιουργήθηκε με τις αυστηρότερες των προδιαγραφών, αλλά και με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειάζονται περαιτέρω βελτιώσεις στο εγγύς μέλλον. Όλα τα μέρη του αυτοκινήτου έχουν επιλεγεί προσεκτικά, έτσι ώστε να βελτιστοποιείται στον έπακρον η απόδοση του οχήματος, ενώ τα περισσότερα από αυτά όπως και κάποια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά δημιουργήθηκαν και εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά. Το σασί επιτρέπει στο αμάξι να τρέξει σε 5.99 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο, ενώ ο 3.5 λίτρων, twin turbo κινητήρας, βγάζει 1900BHP. Μιλάμε, δηλαδή, για αμάξι, όχι μόνο ιδιαίτερης αεροδυναμικής και αισθητικής, αλλά και θηριώδους ισχύος.
Για την ιστορία…
Τον Ιούλιο του 2009, ο John Bradshaw και η Abbey Motorsports, δημιούργησαν το Project Zed, ένα Nissan, με κινητήρα μεθανόλης Nissan 350z. Ο προκάτοχός του είχε λανσαριστεί το 2005 από την Performance Motorsports, επιτυγχάνοντας 6.6 δευτερόλεπτα και ταχύτητα λίγο πιο πάνω από 215 μίλια την ώρα. Ο στόχος για το Project Z είναι να τρέξει στο FIA Pro Mod Championship, ως το πρώτο Γιαπωνέζικο αμάξι στην ιστορία των αγώνων.
Το αμάξι έχει ήδη συμμετάσχει στους European Finals, που έλαβαν χώρα από 10 μέχρι 13 Σεπτεμβρίου (http://www.santapod.co.uk/e_europe_finals.php), ενώ θα συμμετάσχει και στους National Finals, 26 και 27 Σεπτεμβρίου (http://www.santapod.co.uk/e_nat_finals.php) και στον Jap Show Finale, 3 και 4 Οκτωβρίου (http://www.santapod.co.uk/e_jap.php).
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: www.bramsracing.com.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Nissan 350Z VQ 3.5 Litre Block
Borg Warner Υβριδικά Turbos
Waterman μηχανική αντλία βενζίνης (2500 HP με μεθανόλη)
5 Speed Lenco
Σασί full double frame rail, SFI 25.1 E.
SFI Certified Carbon wheel tubs & Titanium προστασία καθίσματος οδηγού
Billet 4 pistons Mark Williams καλίμπρες με φρένα carbon/carbon
Weld Racing Alumastar πίσω τροχούς, 16x16 double beadlock
Goodyear 34.5x17-16 D1022 Compound Slicks
Dual Lamb master κύλινδρος
ALR AMS-1000 πλήρως προγραμματιζόμενος digital boost controller
Racepak V300 datalogger 


http://www.autokinisimag.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΥ

Με αφορμή την ακύρωση του Αττικό Ράλι καθώς και την αοριστία διεξαγωγής του αγώνα Μαύρο Ρόδο το Δ.Σ. του συνδέσμου θεωρεί ότι η λέσχη Α.Λ.Α αδυνατεί –τουλάχιστον στην τρέχουσα περίοδο- να ανταποκριθεί με συνέπεια στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει μέσα από τις προκηρύξεις πρωταθλημάτων κυπέλλων επάθλων κ.λ.π. κάτι που δυστυχώς είχαμε επισημάνει αρκετές φορές με συγκεκριμένα περιστατικά στο παρελθόν. Αναγνωρίζοντας όμως την συμβολή της ιστορικής Α.Λ.Α. στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ευελπιστούμε ότι με τις κατάλληλες αναδιαρθρωτικές ενέργειες να μπορέσει και πάλι να διοργανώσει επίσημες διοργανώσεις.


Το Δ.Σ.

Σ.Ο.Α.Α.

Τρέξτε για 55.000 ευρώ!

55.000Ευρώ το συνολικό έπαθλο για το ISTARALLY στις 15 και 16 Οκτωβρίου!
Αναρωτηθήκατε πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε χρηματικό έπαθλο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα;

Περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα, εδώ:

http://www.istrarally.com/eng/montepremi.html

Δεν είδατε τα πάντα από το Dynoday!

Αυτό που είδατε μέχρι στιγμής, είναι το TEASER video από το πρώτο οργανωμένο DYNODAY του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ! Όλοι όσοι συμμετείχαν και μέτρησαν το αυτοκίνητο τους, έχουν το προσωπικό τους βίντεο από εκείνη την ημέρα! Μαζί με το επόμενο τεύχος θα δείτε και τα βίντεο και φυσικά την φωτογραφία και τις μετρήσεις ολων στο περιοδικό! Υπομονή!