Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Ο λογότυπος Mazda κατά τη διάρκεια του αιώνα...

Η εξέλιξη ενός λογοτύπου απεικονίζει την ιστορία ενός brand, όπως αυτή εκτυλίσσεται μέσα στο χρόνο - συλλαμβάνοντας το πνεύμα της και τις φιλοδοξίες της για το μέλλον. Για πάνω από τα 90 χρόνια της ύπαρξής της, η Mazda έχει βιώσει μια πλούσια και συναρπαστική εξέλιξη, ενώ ο λογότυπός της έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα και σεβαστά σύμβολα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.


Αυτός είναι ο πρώτος καταγεγραμμένος εταιρικός λογότυπος της Mazda, που χρονολογείται στο 1936. Ήταν το σήμα κατατεθέν για την Mazda όταν ξεκίνησε η παραγωγή των τρίτροχων φορτηγών. Το όνομα Mazda προέρχεται από τον Ahura Mazda, θεό της σοφίας, της ευφυΐας και της αρμονίας, από τους αρχαιότερους πολιτισμούς της Δυτικής Ασίας. Λέγεται επίσης πως προήλθε από την αγγλοποιημένη εκδοχή του ονόματος Jujiro Matsuda, του ιδρυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας της Mazda.
Η εμφάνιση αυτού του κλασσικού λογοτύπου "M" συνέπεσε με την παρουσίαση των επιβατικών αυτοκινήτων Mazda το 1959. Το πρώτο όχημα με τον νέο λογότυπο ήταν το Mazda R360 coupe, εξοπλισμένο με τις νέες χαρακτηριστικές τεχνολογίες της Mazda - ένα αυτοκίνητο που διέκοπτε τους συμβιβασμούς, προαναγγέλλοντας το μέλλον των επιβατικών αυτοκινήτων Mazda.



To 1975 αυτός ο διαχρονικός λογότυπος παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με τη νέα εταιρική ταυτότητα της εταιρίας. Σήμερα, 35 χρόνια αργότερα, ο λογότυπος παραμένει ένα ουσιαστικό στοιχείο της ταυτότητας της Mazda.
Αυτό το σύμβολο παρουσιάστηκε το 1992 και συνοδευόταν από τον εταιρικό λογότυπο της Mazda του 1975. Το συγκεκριμένο σχήμα εκφράζει τις διαστάσεις των φτερών, του ήλιου και έναν κύκλο φωτός και ήταν αυτό που έδωσε την αφορμή για τη δημιουργία του σημερινού λογοτύπου της Mazda.

Αυτός ο νέος λογότυπος παρουσιάστηκε παγκόσμια τον Ιούνιο του 1997. Απεικονίζει το «Μ» της Mazda, του οποίου το ευδιάκριτο σχήμα "V" παραπέμπει στο άνοιγμα των φτερών της εταιρίας καθώς υψώνεται και «πετά» προς το μέλλον. Αντιπροσωπεύει την δημιουργικότητα, το αίσθημα της αποστολής και της ζωτικότητας, την επιδίωξη της Mazda για ανάπτυξη και βελτίωση. Το 2000, αυτή η φιλοσοφία ενισχύθηκε με την εισαγωγή του Zoom-Zoom για να εκφραστεί το "συναίσθημα της κίνησης" που ενσωματώθηκε στα αυτοκίνητα Mazda. Η φιλοσοφία Zoom-Zoom, πάντα απόλυτα συνδεδεμένη και με τον λογότυπο, σύντομα εμφανίστηκε και στη νέα γενιά οχημάτων που οδήγησαν την εταιρία στον δρόμο της επιτυχίας.

Πρόθεση της Mazda είναι, ο λογότυπος αυτός και το πνεύμα που εκφράζει, να αποτελεί το σύμβολο της υπεροχής και μια υπόσχεση σε όλους τους πελάτες της παγκόσμια. Εκφράζει τη δέσμευση της Mazda για την παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας που προσφέρουν ανεπανάληπτη οδηγική απόλαυση και μοναδικότητα.



To 2008 η Mazda άρχισε να φέρνει στο προσκήνιο τη νέα παγκόσμια «οπτική» ταυτότητά της. Χωρίς να αλλάξει τον λογότυπό της, αυτή η νέα ταυτότητα που εμφανίζεται σε όλη την επικοινωνία της συμβολίζει την έναρξη μιας νέας επιτυχούς κατεύθυνσης της εταιρίας - με την εξέλιξη και την καινοτομία ως θεμελιώδεις αξίες της.

Η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει ένα νέο γραφικό, τη «δυναμική πτέρυγα» και το Ζοοm Zoom πλέον τοποθετημένο σε γωνία ώστε να εκφράσει την κίνηση και τον τολμηρό και μοναδικό χαρακτήρα της Mazda Motor Corporation.

Η Fiat τιμήθηκε με το ειδικό βραβείο «Φιλικότητα προς το περιβάλλον» για το νέο κινητήρα TwinAir


Στo πλαίσιo της βράβευσης της Alfa Romeo Giulietta ως Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011, η Fiat τιμήθηκε με το ειδικό βραβείο «Φιλικότητα προς το περιβάλλον» για το νέο κινητήρα TwinAir.

Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, καθώς εκπροσωπεί την επιβράβευση των ειδικών του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, στη συνολική προσπάθεια που κάνει το Fiat Group παγκοσμίως για μείωση των εκπομπών ρύπων σε όλα του τα αυτοκίνητα.

Ο κινητήρας TwinAir είναι το τελευταίο δημιούργημα μίας σειράς οικολογικών τεχνολογιών που έχει υλοποιήσει η Fiat τα τελευταία χρόνια, όπως είναι το σύστημα εισαγωγής MultiAir, οι κινητήρες bi-fuel, οι εξελιγμένοι κινητήρες diesel και τα εναλλακτικά καύσιμα. Ο TwinAir είναι ο πιο οικολογικός κινητήρας εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Τοποθετήθηκε αρχικά στο Fiat 500 και εκπέμπει μόλις 92 gr/km CO2, ενώ απαιτεί μονάχα 4,1 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ. Η απόδοσή του σήμερα είναι 85 ίπποι ενώ στο άμεσο μέλλον θα αποκτήσει δύο ακόμα εκδόσεις: 65 και 105 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί ότι και σύμφωνα με τα νέα μέτρα, το Fiat 500 με τον νέο κινητήρα έχει μηδενικό κόστος για τα τέλη κυκλοφορίας.

Για 3η συνεχή χρονιά, το Fiat Group είναι ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη με μέσο όρο 126,2 gr/km CO2 ενώ ο μέσος όρος των ευρωπαίων κατασκευαστών είναι στα 141,6 gr/km CO2.

Η περιβαλλοντική πολιτική της Fiat βασίζεται σε τρεις άξονες: την εξέλιξη νέων κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, τα εναλλακτικά καύσιμα και την κινητοποίηση του πελάτη, δίνοντάς του κίνητρα ώστε να οδηγεί με οικολογικό τρόπο, όπως γίνεται μέσω του συστήματος Fiat eco:drive.