Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2012

Unlimited 500+


Ο λόγος φυσικά για τους αγώνες του Dragtimes.info, που αν και - σύμφωνα με μια παρατήρησή μας στο παρελθόν - ορισμένες φορές χάνουν το τηλεοπτικό τους ενδιαφέρον, έχουν πάντοτε τον τρόπο για να αναζωπυρώσουν τη φλόγα που καίει μέσα σε εκείνους που η σχέση τους με την επιτάχυνση είναι κάτι παραπάνω από τυπική.


Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο, αρκετά μεγαλύτερο σε διάρκεια σε σχέση με αυτά στα οποία μας έχουν συνηθίσει οι Ρώσοι μέχρι τώρα, στο οποίο συγκεντρώνονται μερικές από τις καλύτερες στιγμές του 8ου γύρου αναμετρήσεων - για τις εξελίξεις του οποίου φροντίσαμε να σας κρατούμε ενήμερους σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.


Το ατρόμητο κόκκινο Lada 2101, το Grand Cherokee με το «άταχτο» καπό, τα αμέτρητα GT-R, οι σοβαρές Porsche, όλοι βρίσκονται στα σχεδόν πέντε λεπτά του βίντεο που ακολουθεί.


Πηγή: Dragtimes.info

Περιοδικό AutokinisiMag

Like & Win: Διαγωνισμός της Nissan στο Facebook και τον Αύγουστο!

Μετά την μεγάλη ανταπόκριση του διαγωνισμού Like & Win τον περασμένο Ιούλιο, η Nissan προσκαλεί τους φίλους της στο Facebook, με τον νέο διαγωνισμό Like & Win για τον Αύγουστο. Αυτή τη φορά, το έπαθλο του διαγωνισμού είναι ένα φορητό σύστημα πλοήγησης της CLARION, ενώ η τελευταία ημέρα συμμετοχής στον διαγωνισμό είναι η 24η Αυγούστου 2012. 

Το link για τον διαγωνισμό είναι : 

http://www.facebook.com/NissanGreece/app_471245996234813 

Κάνουμε Like και… καλή επιτυχία !


Πηγή: Nissan

Περιοδικό AutokinisiMag

Διαφημίσεις Αυτοκινήτων σε Αριθμούς

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα του Adweek σχετικά με τα περισσότερο επιτυχημένα - όσον αφορά τον αριθμό των θεάσεών τους στο YouTube - διαφημιστικά σποτ, έδειξε πως τα 6 από τα πρώτα 20 αφορούν διαφημίσεις αυτοκινήτων. Αν το σκεφτείτε καλύτερα, σίγουρα θα καταλήξετε στο συμπέρασμα πως κάτι τέτοιο ίσως να είναι λογικό - ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τα χρηματικά ποσά που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξοδεύουν για τη διαφήμιση των μοντέλων τους. Το Adweek απέκλεισε από την έρευνα τα trailer ταινιών καθώς και διαφημίσεις που έχουν διεθνώς απαγορευτεί. Τα περισσότερα από τα βίντεο είναι νεότερα των 3 ετών, ενώ το Adweek δεν παρέλειψε να τονίσει τη σημασία του YouTube, των smartphones και των υπόλοιπων εφαρμογών streaming video στη διάδοση των διαφημιστικών σποτ γενικότερα.





Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και τα 6 βίντεο - διαφημίσεις αυτοκινήτων που φιγουράρουν στη χρυσή 20άδα.

Chrysler: Born Of Fire (15 εκατομμύρια views)

Detroit. Το άλλοτε ακμάζον κέντρο της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας αναδεικνύει το χαρακτήρα του, αναζητά τη χαμένη του αίγλη και ο Eminem είναι αυτός που στο συγκεκριμένο βίντεο ενσαρκώνει την έννοια της αναγέννησης. Α, φυσικά και το Chrysler 200.


Honda: Matthew's Day Off (16 εκατομμύρια views)

Η Honda έχει δυνατή παράδοση στις εμπνευσμένες διαφημίσεις (ποιος ξεχνά τη διαφήμιση του Accord με τα μηχανικά και μη μέρη του αυτοκινήτου σε μια πανδαισία ήχων) και για το CR-V του 2012 επιστράτευσε τον ηθοποιό Matthew Bueller σε ένα απολαυστικό (αν και αρκετά «αμερικάνικο») σποτ.


Kia: Dancing Hamsters (18 εκατομμύρια views)

 Οι Transformers και Ο Πόλεμος των Κόσμων βλέπουν κάποια πιθανά σκηνικά τους να «κυριεύονται» από 3 χάμστερ που χορεύουν. Αυτό είναι το νέο Kia Soul.


Acura: Transactions (18 εκατομμύρια views)

Ο Jerry Seinfeld θέλει πάση θυσία να είναι ο πρώτος που θα αποκτήσει το νέο Acura NSX. Δείτε πως προσπαθεί να πετύχει κάτι τέτοιο και τι τελικά συμβαίνει σε ένα εξαιρετικό βίντεο από την «αδερφή» ψυχή της Honda, Acura.


DC Shoes: Ken Block's Gymkhana Five (24 εκατομμύρια views)

No comment. Τα έχουμε ξαναπεί - άλλη μια φορά και θα καταντήσουμε γραφικοί.


Volkswagen: The Force (54 εκατομμύρια views)

Όταν όλες οι προσπάθειες του μικρού Darth Vader να χρησιμοποιήσει την Δύναμη (The Force) αποβαίνουν άκαρπες, έρχεται κάτι για να τα αλλάξει όλα. Κυρίες και κύριοι, η διαφήμιση του νέου Volkswagen Passat 2012 είναι αυτή με τη μεγαλύτερη επιτυχία ανάμεσα στις όμοιές της. Δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε!


Πηγή: Adweek

Περιοδικό AutokinisiMag

Το Super Sport chassis τώρα με περισσότερες εκδόσεις Opel Insignia

Η Opel για πρώτη φορά προσφέρει το Super Sport chassis με τα προσθιοκίνητα Insignia. Δύο Insignia FWD – βενζίνης και diesel - αναβαθμίζονται τώρα με ένα πακέτο πλαισίου που περιλαμβάνει HiPerStruts (High Performance Struts), φρένα Brembo και ρυθμίσεις OPC. Αυτός ο συνδυασμός ήταν αποκλειστικότητα του σπορ Insignia OPC και των AWD Insignia, που εφοδιάζονται πάντα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης - Limited Slip Differential (e-LSD) το οποίο βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση και την ευστάθεια κατανέμοντας τη ροπή ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Τώρα το πλαίσιο διατίθενται κατόπιν παραγγελίας και με τις FWD εκδόσεις των 2.0 CDTI (118 kW/160 hp) diesel και 2.0 l turbo βενζίνης (162 kW/220 hp). 

Το πακέτο Super Sport chassis περιλαμβάνει HiPerStruts (High Performance Struts) στην εμπρός ανάρτηση, που συνδυάζονται με ισχυρά φρένα Brembo. Τα φρένα αποτελούνται από μεγάλους διάτρητους δίσκους 355 x 32 mm, τετραπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες υψηλής αντοχής και τακάκια υψηλών επιδόσεων. Ειδικά σχεδιασμένοι πλευστοί δίσκοι Co-Cast αποτελούνται από ένα ρότορα από χυτοσίδηρο και αλουμινένιο δίσκο. Η ανάρτηση HiPerStrut που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Insignia OPC σηματοδοτεί μία σημαντική εξέλιξη της εμπρός ανάρτησης γονάτων MacPherson του στάνταρ Insignia. 

Αυτή βελτιώνει την πρόσφυση σε βρεγμένες ή στεγνές συνθήκες και αυξάνει την ελκτική πρόσφυση στις στροφές. Και ενώ η ανάρτηση χρησιμοποιεί τα ίδια σημεία έδρασης με τα υπόλοιπα Insignia, η γωνία κλίσης του βασιλικού πείρου έχει μειωθεί από 13 στις 9 μοίρες, μειώνοντας επομένως το μήκος του άξονα κατά 23 mm στα 44 mm. Με αυτές τις αλλαγές, οι οδηγοί αξιοποιούν καλύτερα τις δυνατότητες ισχύος του Insignia. Η μικρότερη γωνία του βασιλικού πείρου σημαίνει μειωμένη αλλαγή γωνίας κάμπερ, πράγμα που επιτρέπει στα εμπρός ελαστικά να διατηρούν περισσότερη επαφή με το έδαφος στο στρίψιμο, καθυστερώντας την εμφάνιση υποστροφής. 

Ο κοντύτερος άξονας μειώνει σημαντικά τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση αλλά και τους κραδασμούς σε στροφές με κακό οδόστρωμα. Από τότε που έκανε το ντεμπούτο του, το Opel Insignia έχει κερδίσει πολλά εθνικά και διεθνή βραβεία, όπως η κορυφαία διάκριση “Car of the Year 2009”. Οι πελάτες δικαίωσαν τον κορυφαίο τίτλο με τη μεγάλη ζήτηση – πάνω από μισό εκατομμύριο Insignia έχουν πουληθεί από το 2008 που λανσαρίστηκε μέχρι το 2012.

Πηγή: Opel

Περιοδικό AutokinisiMag

Abandon All Ships

Το σκηνικό γνώριμο. Incar πλάνο του αυτοκινήτου σε κάποιο ράλι της Αμερικής (συγκεκριμένα ο 7ος γύρος του ράλι West Virginia), το πλήρωμα δείχνει να συνεργάζεται αρμονικά, το Subaru της BRAKIM Racing Team δουλεύει ρολόι, η δεξιά παρατεταμένη δείχνει άκακη μέχρι που...

Η δεξιά παρατεταμένη τελικά έκλεινε περισσότερο στην έξοδό της, το πλήρωμα φαίνεται για μια στιγμή να χάνει την αγαστή συνεργασία του και δίχως να το καταλάβουν, οδηγός και συνοδηγός βλέπουν το χαμένο apex από γωνία 90 μοιρών. Μέχρι εκεί όλα καλά - το Subaru μάλιστα λειτουργεί ακόμη.

Όλα ξεκινούν όταν η έμπνευση του συνοδηγού αποδεικνύεται όχι και τόσο καλή ιδέα. Η συνέχεια παρακάτω.



Περιοδικό AutokinisiMag

Τερατάκια

Ο λόγος για τους δύο πρωταγωνιστές των βίντεο που μας έρχονται από το κανάλι του High Tech Corvette. Πρόκειται για μια Chevrolet Corvette C6 βελτιωμένη από την 510 Race Engineering η οποία επιχειρεί ένα πέρασμα στην ευθεία του Royal Purple Raceway πετυχαίνοντας χρόνο 10,97 δευτερολέπτων, καθώς και για μια Ford Mustang, επίσης της 510 Engineering,  εφοδιασμένη με έναν «λαχταριστό» LS κινητήρα της GM που δείχνει και ακούγεται εκπληκτικά. Το αποτέλεσμα; 10 ξερό! Δείτε τα περάσματα παρακάτω.









Είναι η ιδέα μας εδώ στο AutokinisiMag, ή η προσμονή για το TETRAKOSARI© αυξάνεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς;

Πηγή: HighTechCorvette

Περιοδικό AutokinisiMag