Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012

Eιδική έκδοση Wrangler Mountain ετοιμάζεται η Jeep . Διαβάστε τι αλλάζει

Το πιο σκληροτράχυλο Jeep ξεχωρίζει με μια νέα ειδική έκδοση με την ονομασία Wrangler Mountain , η οποία θα βρίσκεται στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η Jeep ανακοίνωσε την παρουσίαση του νέου Wrangler Mountain στην Διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο. Η νέα και ιδιαίτερη έκδοση του πιο σκληροτράχυλου Jeep έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία να ξεχωρίζει από κάθε τι συνηθισμένο. Διαθέτει ένα μαύρο καπό και μια ανθρακί εμπρός γρίλια, ενώ τον ίδιο χρωματισμό ακολουθούν και οι17 ιντσώνζάντες. Φυσικά το πιο εντυπωσιακό είναι ο πράσινος-λαχανή χρωματισμός του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό του δεν έχουμε πολλές αλλαγές, ωστόσο έχουν τοποθετηθεί και ραφτεί διακριτικά του μοντέλου «Mountain». Όσον αφορά στο μηχανικό κομμάτι, εφοδιάζεται από δύο διαφορετικούς κινητήρες. Ο ένας είναι ο πετρελαιοκινητήρας των 2,8 λτ. και 200 ίππων, ενώ ο άλλος ο V6 των 3,6 λτ. με απόδοση που φτάνει τους 284 ίππους. Τέλος, η συγκεκριμένη ειδική έκδοση θα φτάσει στους αντιπροσώπους της Ευρώπης το καλοκαίρι του 2012.

Περιμένοντας την Γενεύη απολαύστε το Wrangler 2012, έτσι όπως το παρουσίασε η εκπομπή Motor Trend



Πηγή: ant1.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Πως κάνεις μια Porsche 911 να σφηνώσει κυριολεκτικά στο δρόμο...

Μια Porsche 911 σφηνώνει στoν δρόμο, καθώς ο πανέξυπνος οδηγός της, συνηθισμένος φαίνεται να οδηγεί στην αριστερή λωρίδα, δεν πρόσεξε ότι ήταν στρωμένη με υγρό τσιμέντο! Όπως σχολιάζει και ο τύπος που τράβηξε το βίντεο αυτή πρέπει πραγματικά να ήταν, για τον οδηγό της 911, η ΠΙΟ ντροπιαστική μέρα της ζωή του....



Πηγή: jalopnik

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ο νεαρός διάδοχος της ΦΙΑΤ και τα παιχνίδια του...

Ο Lapo Elkann είναι ο εγγονός του Gianni Anieli και μαζί με τον αδερφό του, John Elkann είναι οι διάδοχοι της Fiat. O John είναι ο σοβαρός πρόεδρος ενώ ο Lapo το παίζει...Μπερλουσκόνι! Εκτός από τις γυναίκες ξέρει βέβαια και από καλά αυτοκίνητα! Επειδή όμως τα έχει άφθονα τα μεταμορφώνει καμμιά φορά για να μην βαριέται. Το τελευταίο του δημιούργημα είναι μια Ferrari 458. Πήρε το πανέμορφο όχημα και το μετέτρεψε σε όχημα παραλλαγής! Και δεν φτάνει μόνο το εξωτερικό της Ferrari, κάλυψε με το ίδιο χρώμα τα δερμάτινα καθίσματα και το καπάκι του κινητήρα...Eξαιρετικά χρήσιμη ιδέα...




Η PIRELLI παρουσίασε το MINI CHALLENGE στο BRANDS HATCH

Η Ιταλική φίρμα ελαστικών Pirelli, επίσημος προμηθευτής της Formula 1, έδωσε δυναμικά το παρών στην Ημέρα Τύπου του MotorSport Vision Racing στο Brands Hatch την περασμένη Τρίτη, εν όψει της συμμετοχής της για πρώτη φορά στο MINI Challenge.
Αρκετοί πρωτοκλασάτοι οδηγοί έκαναν επίδειξη των αυτοκινήτων τους στο συγκεντρωμένο πλήθος των εκπροσώπων του Τύπου και άλλων προσκεκλημένων ανάμεσα στους οποίους ο πρώην Πρωταθλητής του MINI Challenge Lee Allen με ένα MINI John Cooper Works με λογότυπα της Pirelli, και ο Chris Panayiotou. Οι οδηγοί του MINI είχαν για πρώτη φορά την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα ελαστικά Pirelli για φέτος – και φάνηκαν ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις τους σε υγρό και στεγνό καιρό.
Οι συνθήκες ήταν υγρές τις πρωινές ώρες στο Brands Hatch – πρώην πίστα διεξαγωγής του Βρετανικού Grand Prix – επιτρέποντας στους οδηγούς του MINI να δοκιμάσουν το ελαστικό βροχής Pirelli 225/625-17 WH wet και το slick 225/625-17 DH καθώς η πίστα στέγνωσε το απόγευμα. Υπάρχουν δύο κατηγορίες στο MINI Challenge: η ‘turbocharged JCW’ class και η ‘Club’ class. Το ενδιάμεσο ελαστικό Pirelli RX5 15-ιντσών χρησιμοποιείται και στην Club class.
Το σιρκουί Indy του Brands Hatch περιέχει παρατεταμένες στροφές όπως η συναρπαστική Paddock Hill, από τις πιο διάσημες στο Βρετανικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, και κλειστά και τεχνικά τμήματα όπως η φουρκέτα Druids. Έτσι οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να διαπιστώσουν τις επιδόσεις των ελαστικών Pirelli σε ποικίλες συνθήκες, ενώ το συμπέρασμα ήταν ομόφωνα θετικό. Ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος πραγματοποιείται στο Silverstone στις 14 Απριλίου.
Ο Paul Harvey, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας προώθησης της σειράς, Total Track, δήλωσε: «Οι οδηγοί δήλωσαν ικανοποιημένοι με την πρώτη γεύση που πήραν από τα ελαστικά Pirelli, σε ό,τι αφορά την πρόσφυση, τις επιδόσεις και την αντοχή. Τόσο σε υγρές όσο και σε στεγνές συνθήκες, τα ελαστικά έδωσαν πολλές πληροφορίες, αν και σε δυσχερείς συνθήκες: μέχρι χθες φτυαρίζαμε το χιόνι από το pit lane! Αναμένουμε ακόμα πιο συναρπαστικούς αγώνες φέτος καθώς ξεκινάμε αυτή τη σημαντική νέα συνεργασία με την Pirelli που ενώνει δύο εμβληματικές μάρκες.
Ο Υπεύθυνος Αγωνιστικού τμήματος της Pirelli στη Βρετανία, Carl Naylor δήλωσε: «Ήταν θαυμάσιο ξεκίνημα της σεζόν του MINI Challenge με την Ημέρα Τύπου στο Brands Hatch, που έδωσε την ευκαιρία στους αγωνιζόμενους να δοκιμάσουν τα φετινά ελαστικά τους. Με χαρά καλωσορίζουμε το ΜΙΝΙ brand στην οικογένεια Pirelli: έναν κατασκευαστή που η Pirelli εφοδιάζει με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ). Τα MINI ανέκαθεν είχαν αναπόσπαστο ρόλο στη Βρετανική αγωνιστική σκηνή και η νέα κατηγορία είναι σημαντική προσθήκη στη γκάμα των αγωνιστικών δραστηριοτήτων μας».

Συναρπαστικός αγώνας... Yugo και 10 (απαραίτητα) ανέκδοτα!

Eίσαι και συ από αυτούς που κοροιδεύουν το θρυλικό αμαξάκι Yugo; Δες το παρακάτω βίντεο και ίσως αλλάξεις γνώμη. Πολύ δυνατός αγώνας Yugo στην Σερβία! Παρακάτω σου έχουμε και μερικά ανεκδοτάκια...(εντάξει, κάποια πράγματα είναι κλασσική αξία!)




Πως διπλασιάζεις την τιμή ενός YUGO;
Φουλάρεις το ρεζερβουάρ.

Γιατι το Yugo έχει θερμαινόμενο πίσω τζάμι;
Για να μη κρυώνουν τα χέρια σου όταν σπρώχνεις.

Πώς μπορείς να εξαφανίσεις ένα YUGO;
Το ψεκάζεις με αντισκωριακό.

Γιατί τα YUGO έχουν τέσσερα πεντάλ;
Με το τέταρτο ανοίγει ο αερόσακος.

Γιατί το βιβλιαράκι που έχουν τα YUGO έχει τόσες πολλές σελίδες;
Γιατί περιέχει τα δρομολόγια των λεωφορείων και των τρένων.

Ποιό είναι το όνειρο όλων των κατόχων YUGO;
Να τους σταματήσουν για υπερβολική ταχύτητα.

Σε τι διαφέρει το απλό YUGO από το YUGO GT;
Το GT έχει αναπτήρα.

Σε τι διαφέρει το απλό YUGO GT από το YUGO GT TURBO;
Στο TURBΟ ο αναπτήρας ανάβει.

Μπαίνει ένας τύπος σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και λέει στον
πωλητή:
«Φίλε, θέλω δυο πατάκια για ένα YUGO».
Ο πωλητής το σκέφτεται λίγο και απαντάει:
«OK, είναι καλή ανταλλαγή».

Τι είνα ένα YUGO στην κορυφή ενός βουνού;
Θαύμα!

Γιατί δεν ξεκινάει ένα YUGO μόλις άναψε πράσινο;
Πάτησε τσίχλα!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης