Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2011

Αυτοκίνητο της Χρονιάς: Όλες οι υποψηφιότητες για φέτος

Ανακοινώθηκαν από την Επιτροπή «Car Of The Year» τα 35 υποψήφια νέα μοντέλα, που θα διεκδικήσουν στη συνέχεια τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το 2012.Το δικό σας είναι ένα από αυτά;



Audi A6
Audi Q3
BMW 1 Series
BMW 6 Series
Chevrolet Aveo
Chevrolet Orlando
Citroen DS4
Citroen DS5
Fiat Panda
Ford Focus
Honda Civic
Hyundai i40
Hyundai Veloster
Kia Picanto
Kia Rio
Lancia Ypsilon
Lexus GS
Mazda CX-5
Mercedes B-Class
Mercedes ML-Class
Mercedes SLK-Class
Opel Zafira Tourer
Opel Ampera/Chevrolet Volt
Peugeot 3008 Hybrid4
Peugeot 508
Porsche 911
Range Rover Evoque
Renault Fluence Z.E.
Renault Kangoo Z.E.
Ssangyong Korando
Toyota Yaris
Toyota Verso S/Subaru Trezia
Volkswagen Beetle
Volkswagen Jetta
Volkswagen Up!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Επιστρέφει (;) η Datsun

Επιστρέφουν τα θρυλικά Datsun; Οι φήμες οργιάζουν τον τελευταίο καιρό, ότι η Nissan σκέφτεται να λανσάρει ξανά την γνωστη μάρκα,με στόχο να την λανσάρει στις φθηνές αγορές της Κίνας και της Ινδίας.



Tην είδηση κυκλοφόρησε πρόσφατα γνωστή ιαπωνική ιστοσελίδα επικαιρότητας, δηλώνοντας ότι διέρρευσε απο την γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία. Μάλιστα προσδιόρισε και την τιμή των νέων Datsun, η οποία θα φτάνει μέχρι 5.000 ευρώ. Η Nissan δεν έχει επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής. Ποιός θυμάται με νοσταλγία τα Datsun; Θα θέλατε να τα ξαναδείτε στους ελληνικούς δρόμους;

Έρχεται νέο αυθεντικό Μini αφιερωμένο στους Ολυμπιακούς Αγώνες



Δώδεκα χρόνια μετά την παύση κατασκευής τους τα αυθεντικά Mini της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας BMC επανέρχονται στην αγορά! 2012 τρίθυρα αυτοκινητάκια αφιερωμένα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 σχεδιάζει να βγάλει η BMC και η αισθητική τους έχει ήδη τρελάνει τους φανατικούς οπαδούς (βλ. μέλη της λέσχης Mini Cooper!)



Το σπέσιαλ μοντέλο θα προσφέρεται στις εκδόσεις Cooper, Cooper D και Cooper S. Για όλα τα μοντέλα της ειδικής έκδοσης θα υπάρχουν τρεις διαθέσιμοι χρωματισμοί, που είναι το Chilli Red, το White Silver και το Lightning Blue.

Ανεξάρτητα από τον βασικό εξωτερικό χρωματισμό, όλα τα μοντέλα διαθέτουν άσπρα καλύμματα καθρέφτη και λευκή οροφή στην οποία είναι χαραγμένο το σύμβολο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012.

Ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό για την επετειακή έκδοση του Mini, είναι μια λωρίδα που αρχίζει από το καπό και καταλήγει δια μέσου της οροφής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, στην οποία (λωρίδα) υπάρχουν σε σκίτσα όλα τα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων και η αγγλική σημαία. Ειδικά γραφικά συναντούμε επίσης στα παράθυρα.

Το επετειακό Mini εφοδιάζεται με νέες ζάντες 17 ιντσών, οι οποίες θα είναι αποκλειστικά για την συγκεκριμένη , περιορισμένη έκδοση.

Όσο για το εσωτερικό, κοιτώντας το ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό βλέπεις χαραγμένο το “London 1 of 2012”. Που δείχνει τον αριθμό παραγωγής του κάθε μοντέλου.

Στις ραφές των προσκέφαλων των καθισμάτων υπάρχουν τα χρώματα της αγγλικής σημαίας ενώ οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι από μαύρο δέρμα. Το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 είναι ραμμένο στο εσωτερικό άκρο και των δύο εμπρός καθίσματα.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων περιλαμβάνονται σπορ καθίσματα , δερμάτινο σαλόνι, ηχοσύνολο, κλιματισμός, cruise control κλπ.
Οι αγοραστές στη Βρετανία οι μπορούν να παραγγείλουν την ειδική έκδοση του MINI –οι τιμές αρχίζουν από 17.800 στερλίνες- τώρα και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν τον Μάρτιο του 2012

Πηγή: www.auto24.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Peugeot 4008, το SUV 4x4 που συνδυάζει τη δύναμη και την κομψότητα

Σε απόλυτη εναρμόνιση με τη στρατηγική ενίσχυσης και ανάπτυξης της γκάμας Peugeot, το 4008 θα κυκλοφορήσει αρχικά στις διεθνείς αγορές που αποτελούν 70% των πωλήσεων.
Με την ξεχωριστή, μοντέρνα εμφάνισή του και τα χαρακτηριστικά ενός SUV 4x4, το 4008 είναι μία σύγχρονη απάντηση στις απαιτήσεις των καταναλωτών για οχήματα παντός εδάφους, σε μία πολλά υποσχόμενη κατηγορία.
Διεθνές λανσάρισμα
Η αγορά των αυτοκινήτων παντός εδάφους SUV έχει σημαντική αύξηση από το 2005.
Στη Ρωσία, η κυριαρχία των οχημάτων παντός εδάφους είναι ιστορική, και σήμερα αντιπροσωπεύουν 20% της αγοράς, με την πλειοψηφία τους να ανήκουν στην κατηγορία SUV compact. Στην Κίνα και στην Ευρώπη το μερίδιο αγοράς των SUV είναι 10%, και καλύπτει πολλές διαφορετικές ανάγκες. Στην Ευρώπη, το μερίδιο αγοράς των SUV στις κατηγορίες C και D αυξάνεται εις βάρος της μείωσης των SUV της κατηγορίας E. Στην Κίνα, αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές είναι το κύρος του αυτοκινήτου. Στην Ευρώπη, ξεχωρίζει η επιθυμία των πελατών για ξεχωριστά πολυχρηστικά αυτοκίνητα, με οικολογική συμπεριφορά, σε άμεση σύγκριση με μία μπερλίνα. Επομένως, το 4008 είναι η ιδανική απάντηση στις αλλαγές σε αυτές τις αγορές, καθώς είναι ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο που υπηρετεί τις διεθνείς φιλοδοξίες της εταιρίας. Θα παρουσιαστεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στη "ιεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012, και το 4008 θα κυκλοφορήσει εμπορικά, αρχικά στις διεθνείς αγορές, από την Άνοιξη 2012.
Μία πλήρης γκάμα οχημάτων εκτός δρόμου
Με το νέο SUV 4X4, η Peugeot ολοκληρώνει την εμπορική γκάμα των αυτοκινήτων που
ανταποκρίνονται στις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών οχημάτων παντός εδάφους. Με την ισχυρή του προσωπικότητα, για τις διεθνείς αγορές, το 4008 στοχεύει τόσο στους ήδη ιδιοκτήτες οχημάτων παντός εδάφους, όσο και σε αυτούς που αναζητούν μία εναλλακτική λύση στις μπερλίνες ή στα MPV, όχημα συνώνυμο των δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου.
Στην Ευρώπη, απευθύνεται πιο στοχευμένα σε καταναλωτές που εκτιμούν την κομψή και δυναμική αίσθηση του αυτοκινήτου, με διαστάσεις που ανταποκρίνονται σε κάθε είδους χρήση και αποτελεσματική οικονομία καυσίμου. Πρόσθετα στο 4007, αλλά επίσης και στο 3008 και την πρόσφατη έκδοση HYbrid4, το 4008 πληροί τις απαιτήσεις των καταναλωτών σε διαφορετικές αγορές που δείχνουν ιδιαίτερη αύξηση στην κατηγορία SUV compact.

Ξεχωριστός σχεδιασμός
Καρπός της συνεργασίας PSA – Mitsubishi, το 4008 διαθέτει την ισχυρή προσωπικότητα που πηγάζει από τα γονίδια της μάρκας Peugeot. Οι νέοι υφολογικοί κώδικες της εταιρίας υιοθετούνται στο αυτοκίνητο, όπως η μεγάλη γρίλια της μετώπης ή τον αιλουροειδή σχεδιασμό των φώτων με την οπτική υπογραφή της Peugeot : εμπρός, μία σειρά φώτων ημέρας LED υπογραμμίζει τα φωτιστικά σώματα και τρεις κόκκινες γραμμές σμιλεύουν τα πίσω φώτα. Ο χαρακτήρας off-road του αυτοκινήτου υπογραμμίζεται με την υιοθέτηση της εμπρός γρίλιας με κάθετο σχεδιασμό, προστατευτικών στο κάτω μέρος του αμαξώματος και ιδιαίτερων προστατευτικών στους θόλους των τροχών, που φιλοξενούν ελαστικά μεγάλων διαστάσεων που ενισχύονται από τον κομψό σχεδιασμό των ζαντών.
Οι σχεδόν οριζόντιες νευρώσεις στο καπώ και η σχεδιαστική γραμμή του αμαξώματος – που
επεκτείνεται έως το πίσω φτερό όπου συναντά τα πίσω φώτα – διασχίζουν τα πλαϊνά του
αυτοκινήτου, τονίζοντας κάθε φορά το δυναμικό χαρακτήρα του 4008.
Ενίσχυση της γκάμας
Η επεξεργασία που έγινε από την σχεδιαστική ομάδα έως και την παραμικρή λεπτομέρεια, δίνει στο 4008 μία κομψότητα μεγαλύτερης κατηγορίας, απόλυτα εναρμονισμένη με την αίσθηση του αυτοκινήτου.
Το εξωτερικό είναι, μεταξύ άλλων, διακοσμημένο με χρωμιωμένα στοιχεία και το εσωτερικό
ενισχύεται από την επιλογή των υλικών, όπως το ταμπλώ με μαλακή επένδυση έως το κάλυμμα του πίνακα οργάνων, και τη διακόσμηση από μαύρη λάκα της κεντρικής κονσόλας.
Μία πανοραμική οροφή δίνει μεγάλη φωτεινότητα στο χώρο επιβατών και συμπληρώνεται από πλευρικά LED για φωτισμό τη νύχτα.
Με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, στιβαρό και ξεχωριστό, το 4008 τοποθετείται στην κόσμο των SUV compact. Τα χαρακτηριστικά του και οι εξοπλισμοί του – όπως το σύστημα Open & Go, τις ζάντες αλουμινίου 18’’, το σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής, ή ακόμη μία κάμερα οπισθοπορείας …- είναι το αποτέλεσμα της μοντέρνας άποψης της εταιρίας για τα αυτοκίνητα παντός εδάφους.
Πολυλειτουργικό και άνετο SUV
Η πλατφόρμα του 4008, που αποτελείται εν μέρει από την πλατφόρμα του 4007, έχει μειωθεί σε μήκος με μικρότερο εμπρός και πίσω πρόβολο (-30cm σε μήκος). Το μεγάλο μεταξόνιο και μετατρόχιο έχει διατηρηθεί, για να εξασφαλιστούν η άνεση και οι χώροι στις εμπρός και πίσω θέσεις. Αυτά τα χαρακτηριστικά και οι εξωτερικές του διαστάσεις – μήκος 4,34m, πλάτος 1,80m και ύψος 1,63m – κάνουν το 4008 ιδιαίτερα ευέλικτο. Το μικρό του μέγεθος – που υπόσχεται πραγματική ικανότητα ελιγμών – και ο ευρύχωρος χώρος επιβατών, αποτελούν ένα όχημα κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ιδιαίτερα στην πόλη, αλλά παραμένει ιδανικό και για ταξίδια αναψυχής.

O σκεπτόμενος εγκέφαλος της NISSAN

Η NISSAN στην Ευρώπη συνεργάζεται με το Πολυτεχνείο της Λωζάννης (EPFL) για την ανάπτυξη φουτουριστικών τεχνολογιών στην αυτοκίνηση.

Rolle, Ελβετία, Σεπτέμβριος 2011 – Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι σε θέση να «αναγνώσει» την σκέψη του οδηγού του και συνεπώς να προβλέψει την επόμενη κίνησή του. Όταν για παράδειγμα ο οδηγός σκέφτεται να πραγματοποιήσει μια στροφή αριστερά, το αυτοκίνητο θα «προετοιμαστεί» για τον ελιγμό, επιλέγοντας τη σωστή ταχύτητα και την κατεύθυνση στον δρόμο, πριν από την ολοκλήρωση της στροφής.

Το παραπάνω, είναι μόνο ένα παράδειγμα από μια σειρά καινοτόμων σχεδίων που οραματίζεται η Nissan, για το μέλλον της αυτοκίνησης. Ο στόχος αυτού του μεγαλεπήβολου σχεδιασμού εστιάζει στη πραγματοποίηση ασφαλών οδικών μετακινήσεων.

Η Nissan έχει επιδοθεί σε αυτό το πρωτοποριακό έργο, σε συνεργασία με το École Polytechnique Fédérale de Lausanne στην Ελβετία (EPFL). Εκτεταμένες έρευνες πάνω στα Συστήματα Μεταβίβασης της Σκέψης (BMI) από τους επιστήμονες στο EPFL, ήδη έχουν βοηθήσει άτομα με ειδικές ανάγκες να ελιχθούν με τα αναπηρικά καροτσάκια τους μόνο με τη μεταβίβαση σκέψης σε ειδικές συσκευές. Το επόμενο στάδιο, μελλοντικά, είναι να προσαρμοστούν οι διαδικασίες BMI στο αυτοκίνητο και τον οδηγό.

Ο καθηγητής José del R. Millán, επικεφαλής του όλου έργου, δήλωσε: “Η ιδέα είναι να συγκεραστούν η νοημοσύνη του οδηγού και των συστημάτων του οχήματος, γεγονός που θα οδηγεί σε ένα ασφαλέστερο περιβάλλον οδήγησης."

Αν και ο έλεγχος της σκέψης - μέσω υπολογιστικών συστημάτων - έχει εδραιωθεί στον επιστημονικό κόσμο, το επίπεδο συγκέντρωσης που απαιτείται είναι εξαιρετικά υψηλό. Η συνεργασία μεταξύ της Nissan και του EPFL, αποσκοπεί στην ανάπτυξη συστημάτων που θα χρησιμοποιούν στατιστική ανάλυση για να προβλέψουν τις προθέσεις ενός οδηγού.

Η μέτρηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας , η κίνηση των ματιών, η σάρωση του περιβάλλοντος γύρω από το αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, θα επιτρέπουν στο σύστημα να προβλέψει τι σκοπεύει να κάνει ο οδηγός. Για παράδειγμα, αν πρόκειται για μια στροφή, μια προσπέραση, η αλλαγή λωρίδας , το σύστημα θα «βοηθήσει» τον οδηγό να πραγματοποιήσει τον ελιγμό με πλήρη ασφάλεια.

Η Kia εισάγει τρίτη βάρδια στη μονάδα παραγωγής του ευρωπαϊκού εργοστασίου της στη Ζιλίνα της Σλοβακίας

Η Kia θα εισάγει μια τρίτη βάρδια παραγωγής στην ευρωπαϊκή μονάδα της στη Σλοβακία για να μπορέσει να ανταποκριθεί στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση των μοντέλων της καθώς και στην αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων από το λανσάρισμα των νέων της μοντέλων. Η διαδικασία για την πρόσληψη εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού 1.000 ατόμων έχει ήδη αρχίσει και θα ολοκληρωθεί μέχρι το Δεκέμβριο, εξασφαλίζοντας ότι οι τρεις βάρδιες λειτουργίας θα μπορούν να ξεκινήσουν στην Zilina από το πρώτο τρίμηνο του 2012.

«Η δημιουργία της τρίτης βάρδιας στη Zilina είναι το πιο πρόσφατο βήμα στην επιθυμία της Kia να κατασκευάζει αυτοκίνητα σε τοπικό επίπεδο που είναι προσαρμοσμένα στο να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των τοπικών καταναλωτών", σχολιάζει ο Paul Philpott, COO της Kia Motors Europe. "Η ισχυρή ζήτηση για όλα τα μοντέλα μας και κυρίως για το Sportage το νέο compact SUV, το οποίο κατασκευάζεται στην Ευρώπη, σημαίνει ότι πρέπει να αυξήσουμε σημαντικά την παραγωγή μας στις εγκαταστάσεις μας στη Σλοβακία."

Αντιπροσωπεύοντας μία επένδυση άνω του € 1 δισ., το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Ζιλίνα, το οποίο άρχισε να λειτουργεί στα τέλη του 2006, έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι ευέλικτο, να μπορεί να φιλοξενήσει τα νέα μοντέλα και να ανταποκρίνεται στις γενικές τάσεις της αγοράς. Το Sportage, το ευρύχωρο MPV Venga και η οικογένεια cee'd -5θυρο hatchback, XL και 3θυρο- μπορούν να κατασκευαστούν ταυτόχρονα σε κάθε μια από τις τελικές γραμμές συναρμολόγησης.

Πέρυσι, η Kia κατασκεύασε περισσότερα από 729.000 οχήματα στις εγκαταστάσεις της εκτός Κορέας, με την παραγωγή στην Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ να
αντιπροσωπεύει το 34,2% του παγκόσμιου συνόλου των 2,1 εκατομμυρίων μονάδων. Φέτος, από τους πρώτους οκτώ μήνες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,7% στην Ευρώπη, 24,% στην Κίνα και 36,9% στις ΗΠΑ. Να σημειωθεί ότι τρίτη βάρδια εισήχθη πρόσφατα και στο εργοστάσιο της Kia στο West Point, της Γεωργίας, η οποία κατασκευάζει το SUV Sorento και το sedan Optima, φθάνοντας τους 3.000 υπαλλήλους.

Στην Ζιλίνα, οι 1.000 νέες θέσεις που δημιουργήθηκαν αφορούν σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας και θα είναι κατάλληλες κυρίως για τους ειδικευμένους υποψήφιους με τεχνικό υπόβαθρο. Εκτός από τις νέες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται άμεσα από την Kia, αναμένεται ότι αρκετές χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας θα είναι διαθέσιμες σε προμηθευτές εξαρτημάτων που βρίσκονται εκτός της Σλοβακικής Δημοκρατίας.