Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

Λανσάρισμα της SEAT στην Κίνα, στα πλαίσια της διεθνούς επέκτασης της μάρκας

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η SEAT θα είναι παρούσα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα (21-28 Απριλίου 2011), στα πλαίσια της στρατηγικής της μάρκας να επεκταθεί σε νέες αγορές. Άμεσος στόχος είναι η καθιέρωση της μάρκας στο μυαλό των δυνητικών πελατών, πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα με τα μοντέλα LEON και IBIZA το 2012.

Ο πρόεδρος της SEAT James Muir, δήλωσε : "η Κινεζική αγορά προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για μια μάρκα σαν και τη δική μας. Η SEAT είναι συνώνυμη με το σχεδιασμό, με τον νεανικό πνεύμα και τον σπορτίφ χαρακτήρα, στοιχεία που χαίρουν μεγάλης εκτίμησης σε αυτή την αγορά”.

Η SEAT έχει εντοπίσει μια ξεκάθαρη ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές για αυτοκίνητα με ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά και θεωρεί πως η συγκεκριμένη χρονική περίοδος είναι η κατάλληλη ώστε να επεκταθεί σε αυτή την αγορά-κλειδί.
«Η έρευνα μας δείχνει πως οι κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτου δίνουν σημασία στις επιδόσεις και τον δυναμισμό. Επιπλέον, η τεχνολογία και οι κορυφαίες μηχανολογικές εφαρμογές είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για αυτούς και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο κομμάτι της σχεδίασης. Στη βάση αυτή είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η SEAT θα φέρει κάτι φρέσκο και νέο στην αγορά αυτοκινήτων της Κίνας, βοηθώντας μας να εγκαθιδρύσουμε μια ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα στην τοπική αγορά", εξήγησε ο James Muir.

Στόχος της SEAT είναι να διευρύνει σταδιακά τις δραστηριότητες της στην Κίνα με αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ισπανία, στο κεντρικό εργοστάσιο παραγωγής στο Martorell.

Η Opel Επιβεβαιώνει Αλλαγές στην Ηγεσία της

Το Εποπτικό Συμβούλιο Διορίζει τον Karl-Friedrich Stracke νέο Πρόεδρο Δ.Σ.
Ο Nick Reilly εκλέγεται Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου
Rüsselsheim. Σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, το Εποπτικό Συμβούλιο της Adam Opel AG εξέλεξε τον Karl-Friedrich Stracke ως νέα ‘κεφαλή’ της εταιρίας. Από τη θέση του Chief Executive Officer (CEO), θα είναι υπεύθυνος για τις παγκόσμιες επιχειρηματικές δραστηριότητες της Opel.

Ο 54-χρονος μηχανολόγος διαδέχεται τον Nick Reilly, ο οποίος παραμένει πρόεδρος της GM Europe. «Η Opel έχει θέσει τα θεμέλια για ένα επιτυχημένο μέλλον και η απόφαση του Εποπτικού Συμβουλίου με τιμά ιδιαίτερα» δήλωσε ο Stracke. «Είμαι σίγουρος ότι μαζί θα μπορέσουμε να επισπεύσουμε πολλές πρωτοβουλίες προς όφελος των πελατών μας».

Καταγόμενος από τη Β. Έσση της Γερμανίας, ο Karl-Friedrich Stracke προσήλθε στην Opel το 1979. Από το 2009, είναι Αντιπρόεδρος της GM, Global Vehicle Engineering, υπεύθυνος προϊοντικής εξέλιξης και τεχνολογίας. Υπό την ηγεσία του, μηχανικοί και τεχνικοί από όλο τον κόσμο έχουν εξελίξει καινοτόμα οχήματα και τεχνολογίες, όπως το επαναστατικό ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας Opel Ampera.

Επιπλέον, ο Nick Reilly εξελέγη Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της Opel, διαδεχόμενος τον Walter Borst, Πρόεδρο & CEO στη Διαχείριση Ενεργητικού (Asset Management) της GM, ο οποίος θα παραμείνει μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου.

Vespa είναι μόνο μία

Απαράμιλλο στιλ, κινητήρες που σέβονται τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών και κλασικό κιβώτιο μετάδοσης τεσσάρων ταχυτήτων: τα χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vespa PX αξεπέραστη και μοναδική.

Οι δεκαεπτά εκατομμύρια μονάδες της Vespa που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, από το 1946 μέχρι σήμερα, έχουν φέρει πιο κοντά ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς και γλώσσες, και έχουν πραγματοποιήσει τα όνειρα και την επιθυμία για ελευθερία ολόκληρων γενιών.
Η Vespa αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας μας και ένα μοναδικό φαινόμενο της λαϊκής κουλτούρας: ήταν το όχημα που αποτέλεσε το ατομικό μέσο μεταφοράς στην μεταπολεμική Ευρώπη. Δίχασε τη νέα γενιά σε Vespisti & Lambrettisti, σε Mods και Rockers. Ήταν η μουσική, η επανάσταση, ο ρομαντισμός και το μέσο διαφυγής. Αντιπροσώπευσε μία υπόσχεση ελευθερίας για όλους. Ήταν το σύμβολο της εποχής της "Dolce Vita". Πρωταγωνίστησε στην «επανάσταση των ιδεών» της νεολαίας στις δεκαετίες του '60 και του '70. Συνδέθηκε με τους Ροκαμπιλάδες στην Ευρώπη αλλά παραμένει ακόμα ζωντανή στην εποχή της γενιάς του MTV και της ψηφιακής μουσικής. Και συνεχίζει…
Το 2010 σηματοδοτεί την τριακοστή τρίτη επέτειο από την έναρξη παραγωγής της Vespa PX, ένα επίτευγμα που πολύ λίγα οχήματα, όχι μόνο στον κόσμο των "δύο τροχών", μπορούν να καυχηθούν.
Ένα ρεκόρ που είναι ακόμη πιο αξιοσημείωτο αν αναλογιστεί κανείς την εξαιρετικά μεγάλη δημοτικότητα που έχει πετύχει αυτό το «κλασικό» όχημα με πάνω από 3.000.000 πωλήσεις σε όλες τις ηπείρους.
Η πλειονότητα των οχημάτων, που έχουν παραχθεί και πουληθεί, εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλο τον κόσμο, πιστοποιώντας την αξιοπιστία και την αντοχή της που έχει γίνει παροιμιώδης, αλλά και τη βαθιά αγάπη που αναπτύσσεται μεταξύ κάθε Vespa και ιδιοκτήτη της.
Στην τρέχουσα σειρά της Vespa, η PX είναι το μόνο μοντέλο που διαθέτει κιβώτιο με τέσσερις ταχύτητες στο τιμόνι: ένα πραγματικό "must" για τους οπαδούς της κλασικής Vespa, με ένα μοναδικό, υπεράνω μόδας, σχεδιασμό.

Καθαρές γραμμές, κομψά μινιμαλιστική. Η κλασική Vespa PX διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα που την έχουν καταστήσει πετυχημένη περισσότερο από τρεις δεκαετίες: τη μοναδική αισθητική, τη λειτουργικότητα και την ευκολία στη χρήση, τη θρυλική αντοχή που εξασφαλίζει το χαλύβδινο πλαίσιο, την αξιοπιστία του απλού και άφθαρτου κινητήρα και τη δυνατότητα τοποθέτησης ρεζέρβας.

Ο σχεδιασμός του πίνακα οργάνων της Vespa PX, χωρίς να επιδίδεται σε ένα στιλ ρετρό, είναι άμεσα αναγνωρίσιμος ως διαχρονικός και διαθέτει ευανάγνωστες ενδείξεις. Το ταχύμετρο με διπλή κλίμακα, σε χιλιόμετρα και μίλια, και ο δείκτης καυσίμου διαθέτουν ένα ουδέτερο φωτισμό που έρχεται σε τέλεια αρμονία με την καθαρότητα του σχεδιασμού. Υπάρχει μια σειρά από ενδεικτικές λυχνίες για τα φώτα, τη μεγάλη σκάλα, τα φλας και τη ρεζέρβα καυσίμου.

Η παροιμιώδης άνεση και ευρυχωρία, που πάντα χαρακτήριζαν τη Vespa PX σαν ένα «touring» σκούτερ, έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο. Ιδανική για ζευγάρια, η σέλα μπορεί να φιλοξενήσει αναβάτες όλων των αναστημάτων, προσφέροντας απαράμιλλη άνεση και έλεγχο του οχήματος.

Ο προβολέας, που με τη σύγχρονη τεχνολογία διαθέτει πλέον εσωτερικό κάτοπτρο και λάμπα αλογόνου, δημιουργεί μια ισχυρή δέσμη, παρέχοντας εξαιρετικό φωτισμό, και αποτελεί σημαντική συμβολή στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

Το πίσω φανάρι ήταν πάντα ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου Vespa. Από το μικρό πίσω φανάρι της θρυλικής 98cc, του 1946, περάσαμε στο διπλό πίσω φωτιστικό σώμα με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες που κοσμούσαν την 125cc το 1962, για να καταλήξουμε στο μεγάλο φανάρι της Primavera ET3, χαρακτηριστικό δείγμα της δεκαετίας του ’70. Η Vespa PX επαναφέρει το μεγάλο κόκκινο φωτιστικό πίσω, το οποίο συνδυάζει το κλασικό στυλ με τα κομψά χρωμιωμένα τελειώματα.

Τα κρύσταλλα των φλας της Vespa PX είναι κατασκευασμένα από λευκό ημιδιαφανές πλαστικό, δίνοντας στο κλασσικό ύφος μια μοντέρνα πινελιά, ενώ ένας συνδυασμός από πολυάριθμες λεπτομέρειες από χρώμιο, τονίζουν την κομψότητα, ενισχύοντας παράλληλα τις καθαρές γραμμές της Vespa.
Τα νέα γκριπ, κατασκευασμένα από μαύρο ελαστικό, είναι κομψά διακοσμημένα με το λογότυπο Vespa.
Το κλασικό λογότυπο Vespa διακοσμεί επίσης το νέο κάλυμμα του κεντρικού τούνελ, που διαθέτει κομψά τελειώματα σε σατινέ χρωματισμό.

Η Vespa πάντα διακρινόταν από το μονομπλόκ σασί της, χαρακτηριστικό που πάντα την έκανε να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα σκούτερ. Η PX παραμένει πιστή σε αυτή τη μέθοδο κατασκευής, που εκτός από το κλασικό ύφος, εξασφαλίζει επίσης κορυφαία ακαμψία και ακρίβεια κατά την οδήγηση.

Η κλασική εμπρός ανάρτηση με το βραχίονα - μια τεχνική λύση που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των χαρακτηριστικών της Vespa - λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα υδραυλικό αμορτισέρ.
Το πίσω αμορτισέρ είναι συνδεμένο με τα κάρτερ του κινητήρα, ο οποίος εκτελεί και χρέη ψαλιδιού. Οι ζάντες των 10 ιντσών διαθέτουν ελαστικά διαστάσεων 3,50".

Το σύστημα των φρένων περιλαμβάνει εμπρός ένα δίσκο 200 χιλ. από ανοξείδωτο χάλυβα που συνδυάζεται άριστα με το ισχυρό και αξιόπιστο ταμπούρο 150 χιλ. πίσω.

Οι δίχρονοι μονοκύλινδροι κινητήρες 125 και των 150 κ. εκ, ψύχονται με βεντιλατέρ, διαθέτουν CDI ηλεκτρονική ανάφλεξη και μίζα, διατηρώντας παράλληλα τη μανιβέλα. Εξάλλου, θα μπορούσατε να φανταστείτε το πιο κλασικό μοντέλο της Vespa χωρίς την υπέροχη χαρακτηριστική μανιβέλα;
Χάρη στην υιοθέτηση νέου καταλύτη για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, και οι δύο κινητήρες της Vespa PX πληρούν τις σύγχρονες και πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro 3.
Η PX διαθέτει ένα χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων: όποιος επιλέγει Vespa PX επιμένει να απολαμβάνει την απόλυτη κυριαρχία στην οδήγηση.

Η Vespa PX θα είναι διαθέσιμη στους χρωματισμούς: γαλάζιο «Azzurro Meditarraneo», λευκό «Bianco Montebianco», κόκκινο «Rosso Dragon» και μαύρο «Nero Lucido».