Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012

Evolution of the F1 Car

Ο κόσμος της Formula 1 αλλάζει συνεχώς. Η τεχνολογία που περιβάλει ένα μονοθέσιο της F1 αγγίζει δυσθεώρητα επίπεδα και εξελίσσεται συνεχώς όχι μόνο χρόνο με το χρόνο, αλλά ακόμη και μέρα με τη μέρα. Το ίδιο συμβαίνει και με το σχεδιασμό των οχημάτων. Λύσεις που την μια χρονιά μπορούν να χαρίσουν τον τίτλο σε ένα μονοθέσιο και μια ομάδα, ήδη την επόμενη θεωρούνται ξεπερασμένες.

Αυτό είναι ένα μέρος της μαγείας του πρωταθλήματος της F1 αλλά και του σαγηνευτικού κόσμου των αγώνων τέτοιου είδους. Η διαρκής εξέλιξη διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον και αποτελούσε, από τους πρώτους ακόμη αγώνες, ένα ισχυρό θέλγητρο που εξακολουθεί να αυξάνει τη δημοτικότητα του πρωταθλήματος.



Ο Ruf Blacklock δημιούργησε ένα εκπληκτικό wireframe animation βίντεο στο οποίο παρουσιάζεται η ιστορία και η εξέλιξη ενός μονοθέσιου της Formula 1. Από το 1950 μέχρι σήμερα, από τους 8κύλινδρους σε σειρά κινητήρες, στους θηριώδεις V12 και στα τεχνολογικά V8 θαύματα της φετινής σεζόν, το παρακάτω βίντεο είναι μια ωδή στην F1 και στο animation design. Απολαύστε το!

Evolution of the F1 Car from Ruf Blacklock on Vimeo.

Περιοδικό Autokinisimag

Τι θα συνέβαινε αν;


Φανταστείτε έναν κόσμο αρκετά χρόνια μετά από το σημερινό δικό μας. Έναν κόσμο όπου η τεχνολογία θα έχει προοδεύσει τόσο, που οι αυτοματισμοί θα αποτελούν το βασικότερο συστατικό της καθημερινής μας ζωής και όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει σημειώσει τεράστια βήματα εξέλιξης, ώστε πολλές από τις καθημερινές διαδικασίες και συνήθειες θα εκτελούνται από ρομποτικούς μηχανισμούς.

Φανταστείτε τώρα πως ο μόνος τομέας στον οποίο η τεχνολογική εξέλιξη θα έχει μείνει στάσιμη, θα είναι αυτός της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και της αυτοκινητιστικής τεχνολογίας γενικότερα. 

Αυτός ο κόσμος θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι:


Το παραπάνω βίντεο αποτελεί τον τρόπο με τον οποίο η Toyota αποφάσισε να τονίσει τη σημασία της υβριδικής τεχνολογία στα αυτοκίνητα, καθώς και τη δική της συμβολή στην ανάπτυξη και εξέλιξή της. Με περισσότερες από 4 εκατομμύρια πωλήσεις, από το 1997 (οπότε και πρωτοπαρουσιάστηκε το Toyota Prius) μέχρι σήμερα, η Toyota αποτελεί τον πιο επιτυχημένο κατασκευαστή υβριδικών οχημάτων και σίγουρα έχει τον τρόπο να το δείχνει. Διότι εδώ που τα λέμε, "No world will be truly advanced if automobile technology goes unchanged".

Πηγή: CS, Toyota

Περιοδικό Autokinisimag

Από αυτοκίνητο πόλης σε Hot Rod με το πάτημα ενός κουμπιού

Ο σχεδιαστής Chris Hammersley παρουσίασε την πρωτότυπη ιδέα του για ένα αυτοκίνητο πόλης το οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεταμορφωθεί σε ένα εντυπωσιακό Hot Rod. Η ιδέα των 2 σε 1 οχημάτων δεν είναι νέα στη βιομηχανία του Design αλλά η πρόταση του Hammersley, το όχημα BMW Venture, προκάλεσε αίσθηση, ειδικά με τους δύο βραχίονες οι οποίοι επεκτείνονται (και κατ' επέκταση επεκτείνουν τους εμπρός τροχούς) και μετατρέπουν τον αθώο αστικό ανθρωπομεταφορέα σε ένα επιβλητικό και σπορ αυτοκίνητο.


Σύμφωνα με το Βρετανό σχεδιαστή, η εκτεταμένη θέση των τροχών, εκτός από την εμφάνιση, βελτιώνει και την οδική συμπεριφορά του υδρογονοκίνητου Venture - σε θεωρητικό πάντοτε επίπεδο.








Πηγή: CS, BMW

Περιοδικό Autokinisimag



Εξαίσιο Πτώμα

"The Automobile Clothed" Salvador Dali, 1941

Το Εξαίσιο Πτώμα είναι ένα παιχνίδι που δημιουργήθηκε από μια υπερρεαλιστική ομάδα στο Παρίσι της δεκαετίας του 1920 και περιελάμβανε τη δημιουργία, βάσει μιας συγκεκριμένης συντακτικής δομής, μιας πρότασης από διαφορετικά μέρη διαφορετικών συντακτών. Αυτό που κάνει το παιχνίδι ιδιαίτερο, είναι το γεγονός πως ο κάθε συντάκτης δεν γνωρίζει τι έχει γράψει ο άλλος. Έτσι το αποτέλεσμα, το οποίο μπορεί να είναι και απεικονιστικό - πάλι με την ίδια λογική - , είναι κάτι που όπως εύκολα μπορείτε να φανταστείτε, διαθέτει μεγάλη ποικιλία*.

Τι σχέση έχουν όλα αυτά όμως με το παρακάτω βίντεο; Πιθανότατα καμία. Ο υπερρεαλιστικός τίτλος παρόλα αυτά θα μπορούσε να είναι: «Η μπουλντόζα θα φάει το Skoda Superb».


*Η πρώτη φράση που δημιουργήθηκε μέσω αυτού του παιχνιδιού και του έδωσε και το όνομά του ήταν: «Το εξαίσιο πτώμα θα πιει το καινούριο κρασί». 

Περιοδικό Autokinisimag

Gullwing Revival

Ο Slimane Toubal είναι ένας Γάλλος καλλιτέχνης που δημιουργεί μοντέλα κατασκευασμένα από πηλό και έχει κατά καιρούς συνεργαστεί με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi, η Honda και πρόσφατα το PSA Group. Χρησιμοποιώντας ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του δημιούργησε μια δική του οπτική σχετικά με το πως θα έπρεπε να μοιάζει η σύγχρονη Mercedes-Benz 300 SL. 





Αν λάβει κανείς υπόψη του πως από τη σημερινή γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή, μόνο η SLS AMG πλησιάζει σε μορφή και φιλοσοφία την περίφημη Gullwing, η πρόταση του Toubal είναι ακόμη περισσότερο επηρεασμένη από το αρχικό σχέδιο του 1950· η roadster εκδοχή χρησιμοποιεί παρόλα αυτά αναδιπλούμενη οροφή σε αντίθεση με την υφασμάτινη της 300 SL Gullwing.







Οι θύρες δεν θα μπορούσαν να μην διατηρήσουν το χαρακτηριστικό άνοιγμα (όμοιο με αυτό των φτερών του γλάρου) ενώ η βασική σχεδιαστική γραμμή που έκανε την 300 SL τόσο δημοφιλή και ποθητή έχει παραμείνει και στην πρόταση του Toubal - κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές τόσο στο εμπρός και στο πίσω μέρος, όσο και στις πλαϊνές γραμμές.

Πηγή: Carscoop

Περιοδικό Autokinisimag


Sergio Pininfarina 1926-2012

Το βράδυ της Δευτέρας έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 85 ετών ο μεγάλος Ιταλός σχεδιαστής αυτοκινήτων Sergio Pininfarina.


Ο Pininfarina γεννήθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου του 1926 κοντά στο Τορίνο της Ιταλίας και γρήγορα έγινε μέλος της οικογενειακής επιχείρησης Carrozzeria Pininfarina του πατέρα του Battista Farina. Ασχολήθηκε με πολλά πρότζεκτ που αφορούσαν την Ferrari, γύρω από τα οποία χτίστηκε σταδιακά και ολόκληρη η φήμη του ομίλου Pininfarina. Το 1961, το όνομα της οικογένειας άλλαξε από Farina σε Pinifarina ώστε να ταιριάζει με το όνομα της εταιρίας, ενώ το 1966 ο Sergio έγινε, μετά το θάνατο του πατέρα του, πρόεδρος της εταιρίας. 


Το 2006 έγινε επίτιμος πρόεδρος της εταιρίας και το 2008, ο γιος του Andrea σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα.

Στα τέλη του 2011, ο όμιλος διακόπτει την παραγωγή οχημάτων άλλων κατασκευαστών και αφιερώνει τις δυνάμεις του προς άλλες κατευθύνσεις, κυρίως σχεδιασμού και έρευνας, καθώς και προς τον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ορισμένα από τα οχήματα, στο σχεδιασμό των οποίων συμμετείχε με διάφορους τρόπους o Pininfarina ήταν η Alfa Romeo 164, η Bentley Azure, η Ferrari F40, η Ferrari 288 GTO, η Ferrari 612 Scaglietti, η Ferrari P4/5, το Fiat 124, το Peugeot 306 και το Peugeot 406 Coupe.


Περιοδικό Autokinisimag