Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Να πως θα έπρεπε να είναι όλα τα σχολικά λεωφορεία

Αν τα σχολεία διέθεταν λεωφορεία όπως αυτό του παρακάτω βίντεο, τότε σίγουρα οι μαθητές θα αναθεωρούσαν οτιδήποτε πίστευαν γενικότερα για την εκπαίδευση. Το ερώτημα είναι βέβαια, προς ποια κατεύθυνση; Δύσκολη απάντηση. Εξαρτάται από το πόσο γερά νεύρα και στομάχι έχουν.





Το κουλ λεωφορείο (Cool Bus) λοιπόν είναι μια χειροποίητη κατασκευή μήκους 6 μέτρων, πλάτους και ύψους σχεδόν 2 μέτρων και θεωρείται το όχημα με το πιο μακρύ μεταξόνιο που καταφέρνει και στέκεται στις δύο του ρόδες. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και fiberglass, ενώ το χρώμα και τα φωτιστικά του σώματα είναι πανομοιότυπα σε μορφή και λειτουργία με αυτά ενός συμβατικού σχολικού λεωφορείου. Το σασί του πληροί όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας των οργανισμών NHRA και IHRA (full roll cage, άμεση διακοπή παροχής καύσιμου στον κινητήρα - kill switch - και άλλα παρόμοια συστήματα) ενώ ο κινητήρας που ευθύνεται για της μαθητικές σούζες είναι ένας big block της Chevrolet με απόδοση που αγγίζει και ξεπερνά τους 1000 ίππους. Η μετάδοση της ισχύος αποτελεί μέλημα  του συστήματος GM 400 Turbo, το οποίο επιφορτίζει τους πίσω τροχούς με το καθήκον της απογείωσης.

Μπορεί το συγκεκριμένο λεωφορείο να είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα πρότυπα των αμερικάνικων, δεν αποτελεί όμως κακό παράδειγμα και για τα ελληνικά δεδομένα. Υπουργείο Παιδείας ακούει; Ορίστε το σχέδιο αναμόρφωσης του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας.


Πηγή: Coolbus


Περιοδικό Autokinisimag

2002 Rat Rod

Όσοι έχετε συνηθίσει τον όρο Hot Rod, ο τίτλος ίσως σας φανεί παράξενος. Δεν πρέπει όμως μιας και ο όρος Rat Rod χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα Hot Rods που προσομοιάζουν εκείνα του παρελθόντος και κυρίως των δεκαετιών του 1940, 1950 και των αρχών του 1960. Ξέρετε, τότε που τα μετατρόχια έκαναν τη διαφορά και τα αμαξώματα "έγλυφαν" την άσφαλτο. Συνήθως ένα Rat Rod δεν είναι ποτέ ολοκληρωμένο. Μιας και η λειτουργία υπερτερεί της μορφής, ένα Rat Rod δεν χρησιμοποιείται ποτέ για επίδειξη και ο αισθητικός τομέας λίγη σημασία έχει (δεν είναι λίγα τα Rat Rods που θυμίζουν Φρανκενστάιν, εξαιτίας των πολλών και διαφορετικών μερών τους - δανεισμένων από πολλά αυτοκίνητα δωρητές).

Η BMW 2002 που θα αντικρίσετε παρακάτω υπέστη μια τέτοια διαδικασία, την οποία πολλοί από εσάς θα θεωρήσετε βλασφημία. Ξεκινώντας τη ζωή του σαν μια συμβατική 2002, κατέληξε μετά από αρκετές ώρες κοψίματος και ραψίματος να διαθέτει coilover από Chevrolet Corvette C5, σύστημα διεύθυνσης από Chevrolet Cobalt SS και εμπρός ανάρτηση από Panoz. Η μεταμόσχευση περιελάμβανε και αλλαγή της πλευράς στην οποία βρίσκεται το τιμόνι (από αριστεροτίμονο σε δεξιοτίμονο) ενώ στο μηχανοστάσιο φιλοξενείται πια ένας LS1 V8, με ένα αυτόματο κιβώτιο TH350 κουμπωμένο πάνω του.

Τα Rat Rods είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα στο εξωτερικό μιας και πολλά είναι αυτά που λαμβάνουν μέρος σε αγώνες drag. Όσον αφορά τα ελληνικά δεδομένα, οι συμμετέχοντες και οι θεατές του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ© IV σίγουρα θα θυμούνται το Beetle του "Γερμανού" που έγραφε τα πρώτα μέτρα στις δύο ρόδες.






Πηγή: Autoblog, StayClassyAtlanta


Περιοδικό Autokinisimag

3ος Αγώνας BTCC στην πίστα του Thruxton

Το πρωτάθλημα του BTCC (British Touring Car Championship) ξεκίνησε πριν από σχεδόν ένα μήνα και μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί δύο αγώνες - σε Brands Hatch και Donington Park - με τον τρίτο να λαμβάνει χώρα αύριο Κυριακή. Σήμερα, στις κατατακτήριες δοκιμές η Honda ρίχνεται στη μάχη με σκοπό να διατηρήσει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όπου και προηγείται με 146 βαθμούς έναντι των 129 της Pirtek Racing.



Το παρακάτω βίντεο μας ήρθε πριν από λίγα λεπτά από το Thruxton, όπου τα δύο Honda Civic 2KC επιχειρούν τα πρώτα τους επίσημα χρονομετρημένα περάσματα. Πρόκειται για δύο πεντάπορτα Civic τελευταίας γενιάς με τον δίλιτρο κινητήρα του Type-R βελτιωμένο, έτσι ώστε να αποδίδει πάνω από 300 ίππους και 30 κιλά ροπής. Η ανάρτηση αποτελείται από αμορτισέρ της Penske και ελατήρια της Eibach σε όλους τους τροχούς, τα φρένα είναι της AP, το κιβώτιο είναι σειριακό 6 σχέσεων, ενώ τα δύο Civic πατούν σε τροχούς 18 ιντσών της Team Dynamics και αγωνιστικά ελαστικά της Dunlop.





Πηγή: BTCC, Yuasa

Περιοδικό Autokinisimag

Η ειδική παραγγελία του Lewis Hamilton

Είναι γεγονός πως οι περισσότεροι αγοραστές αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων προτιμούν, τον περισσότερο καιρό, να τα διατηρούν σταθμευμένα σε κλιματιζόμενα γκαράζ και να τα χρησιμοποιούν μόνο μερικές μέρες τον μήνα, χωρίς και πάλι να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις δυνατότητές τους. Πολλοί από αυτούς μάλιστα δεν γνωρίζουν ποιες είναι οι πραγματικές αυτές δυνατότητες των αποκτημάτων τους μιας και δεν καταφέρνουν (και φυσικά δεν επιχειρούν) σε καμία περίπτωση να προσεγγίσουν τα όρια τους.

Είναι επίσης γεγονός πως μέσα στο πλήθος των παραπάνω ιδιοκτητών supercars υπάρχουν και ορισμένες λαμπρές εξαιρέσεις, οι οποίες αγοράζουν τέτοια αυτοκίνητα με μοναδικό σκοπό να εξαντλήσουν στο έπακρο τις τρομακτικές τους δυνατότητες. Ένας από αυτούς είναι και ο Lewis Hamilton, παγκόσμιος πρωταθλητής F1 με την ομάδα της McLaren, ο οποίος θέλησε να διευρύνει την προσωπική του συλλογή που απαριθμεί μια McLaren F1 LM (δώρο των αφεντικών για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2008) και μια MP4-12C, κάνοντας ειδική παραγγελία στην ιταλική Pagani για ένα Zonda διαφορετικό από τα άλλα.

Η μικρή ιταλική φίρμα των χειροποίητων τετράτροχων του Horacio Pagani διαθέτει μια ικανοποιητική γκάμα ειδικών εκδόσεων για το Zonda (C12, S 7.3, Roadster, F, Roadster F, Cinque, Cinque Roadster, Tricolore, R) αλλά ο Hamilton φρόντισε να φέρει την δική του στα μέτρα του, παραγγέλνοντας 760 ίππους - 20 περισσότερους από το Zonda R και 90 περισσότερους από το Zonda Cinque - καθώς και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων μιας και από ότι φαίνεται έχει βαρεθεί τα paddles που χρησιμοποιεί στη δουλειά. Η ειδική αυτή έκδοση θα λάβει φυσικά το όνομά του: Pagani Zonda 760 LH.



Πηγή: Autoblog, Pagani Automobili

Περιοδικό Autokinisimag

Υβριδική η διάδοχος της Enzo

Η ιδέα δεν είναι νέα. Είχε πρωτοπαρουσιαστεί από την Ferrari πριν από 2 χρόνια σε μια εφαρμογή βασισμένη στη 599 GTB - στην οποία ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός - στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, στην έκθεση του Πεκίνου η Ferrari ξαναχτύπησε παρουσιάζοντας το σύστημα HY-KERS (Hybrid Kinetic Energy Recovery System) για δωδεκακύλινδρους κινητήρες τοποθετημένους στο κέντρο, φωτογραφίζοντας έτσι την διάδοχο της θρυλικής Enzo. 

Το σύστημα, το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε για να καλύψει τις αγωνιστικές ανάγκες των αυτοκινήτων F1 της Ferrari αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον κινητήρα και στο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνοντας ηλεκτρικά παραγόμενη δύναμη στους πίσω τροχούς, ενώ ο δεύτερος χρησιμοποιείται για να τροφοδοτήσει το air condition, το power steering, τους σερβομηχανισμούς της πέδησης καθώς και άλλα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου. Η ενέργεια αποθηκεύεται κατά την επιβράδυνση σε μια μπαταρία τοποθετημένη χαμηλά στο κέντρο του οχήματος για βέλτιστη κατανομή βάρους. Όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα το γκάζι, ο ηλεκτροκινητήρας που έχει αναλάβει την υποβοήθηση της αποδιδόμενης δύναμης στέλνει δύναμη στον ένα από τους δύο συμπλέκτες, με αποτέλεσμα θηριώδη νούμερα ροπής και επιτάχυνση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Ο ηλεκτροκινητήρας αναμένεται επίσης να εκτελεί χρέη διαφορικού εμπλέκοντας κατά τη διάρκεια του στριψίματος το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control) και το σύστημα ηλεκτρικής κατανομής της πέδησης (electronic brake force distribution), βελτιστοποιώντας έτσι την πρόσφυση των τροχών.
























Το παραπάνω σύστημα θα συμβάλει στη συνολική απόδοση του κινητήρα ενώ παράλληλα θα μειώσει τις εκπομπές αέριων ρύπων. Η Ferrari ισχυρίζεται πως μέσω του HY-KERS είναι δυνατή μια αύξηση της ιπποδύναμης της τάξεως του 10% με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών κατά 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό V12  κινητήρα. Αν οι προβλέψεις αποδειχθούν αληθινές, τότε ο κινητήρας της διαδόχου της Enzo θα αγγίζει και ίσως ξεπερνά τους 900 ίππους (από τους οποίους οι 120 "ηλεκτρισμένοι") και θα είμαστε σε θέση να μιλούμε για το γρηγορότερο και καθαρότερο αυτοκίνητο της ιταλικής φίρμας.


Πηγή: Autopia, Ferrari

Περιοδικό Autokinisimag

Nissan GT-R Κωμωδία σε 5 πράξεις

Η συζήτηση που έχει δημιουργηθεί γύρω από το Nissan GT-R και τις επιδόσεις του θυμίζει θεατρικό έργο. Ένα θεατρικό έργο που εκτυλίσσεται μέχρι στιγμής σε πέντε πράξεις, μιας και τόσες είναι οι μηχανικές αναβαθμίσεις που οι μηχανικοί της Nissan έχουν πραγματοποιήσει από το 2008 (έτος κυκλοφορίας του GT-R) μέχρι σήμερα. Γιατί όμως κωμωδία;

Στην ορολογία του αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου η κωμωδία είχε να κάνει εκτός των άλλων και με τη γελοιοποίηση των ατόμων. Στο έργο του οποίου πρωταγωνιστής είναι το GT-R η γελοιοποίηση συντελείται σε βάρος των αντιπάλων που αναμετριόνται μαζί του σε επιδόσεις από στάση. Εδώ και 4 χρόνια το GT-R,  χάρη στον εξαιρετικό του κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και το εκπληκτικό σύστημα launch control που διαθέτει σημειώνει αξιοσημείωτα νούμερα επιτάχυνσης. Η 5η πράξη αφορά την έκδοση του 2013, στην οποία η ιπποδύναμη του Ιάπωνα έχει σκαρφαλώσει στους 545 ίππους και η ροπή του στα 628N·m. Ένα τέτοιο εργοστασιακό μοντέλο λοιπόν στήθηκε στην ευθεία των 400 μέτρων και χρειάστηκε 10,87 δευτερόλεπτα για να τα διανύσει, αποδεικνύοντας πως το έργο δεν θα έχει σύντομα τέλος. 

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά το GT-R είναι ένα αυτοκίνητο που εγώ προσωπικά θα ήθελα όσο τίποτε άλλο να δω να στήνεται στην ευθεία του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ©.



Αναλυτικά οι επιδόσεις του GT-R (2013):

Χρόνος 0-400μ. : 10,876 δευτερόλεπτα
Ταχύτητα 0-400μ. : 201,59 χλμ/ώρα
Χρόνος 0-200μ. : 6,958 δευτερόλεπτα
Ταχύτητα 0-200μ. : 158,47 χλμ/ώρα
Χρόνος 0-18μ. : 1,614 δευτερόλεπτα


Πηγή: Dragtimes, Jalopnik, Nissan 

Περιοδικό Autokinisimag