Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Η Ικανοποίηση κάθε προσωπικής επιθυμίας το 1970–Mazda RX-7


Μια δεκαετία αργότερα, η επανάσταση δεν ήταν πλέον τόσο σημαντική όσο το προσωπικό στυλ και η άποψη. Όταν το Mazda RX-7 έκανε την πρώτη του εμφάνιση, η ανάγκη της δεκαετίας του ‘70 ήταν η ανάδειξη με οποιοδήποτε κόστος. Με τον σφηνοειδή σχεδιασμό του, το παράθυρο με το τζάμι-καταπακτή, με τους pop-up προβολείς, τα άγρια εξωτερικά χρώματα και τα εσωτερικά υφάσματά του, το RX-7 θα μπορούσε να κάνει τον Andy Warhol να κοκκινίσει. Έτσι για τα επόμενα 30 χρόνια βλέπουμε το RX-7 να προσφέρεται με 4 τάχυτο ή 5τάχυτο χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, με αναδιπλούμενη οροφή, 4θέσιο κουπέ, με διπλό ρότορα με τούρμπο, και με πιο πολλές ειδικές εκδόσεις από κάθε άλλο Mazda. Μιλάμε για υπερ-κάλυψη κάθε προσωπικής ανάγκης! Κατανάλωνε μεγάλες ποσότητες βενζίνης και ήταν απολαυστικό στην οδήγηση. Η τοποθέτηση του κινητήρα μπροστά σε συνδυασμό με την πίσω κίνηση, προσέφερε την τέλεια κατανομή βάρους και το έκανε ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα της εποχής του. Όπως και το Cosmo Sport πριν, έτσι και το RX-7 γρήγορα έκτισε τη φήμη του σε αγώνες αυτοκινήτου, κερδίζοντας το πρωτάθλημα GTU στο 24ωρο αγώνα Daytona το 1979, το British Touring Car Championship το 1980, και το 24ωρο Αγώνα Spa ένα χρόνο αργότερα, κερδίζοντας τη δυνατή ομάδα της BMW. Η Mazda θα πουλήσει 1.800.000 RX-7, κάνοντάς το, το πιο δημοφιλές σπόρ αυτοκίνητο με ρότορα που κατασκευάστηκε ποτέ.