Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Dakar 2013: Τελευταία Ενημέρωση


Η εβδομάδα φθάνει στο τέλος της και το 6ο σκέλος του ράλι Dakar 2013 είναι γεγονός. Παρακάτω, όπως και χθες, έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήστε μια περίληψη από τις επιδόσεις των αυτοκινήτων και των μοτοσικλετών, τον Ari Vatanen (και το κλεμμένο Peugeot του) ως θρύλο του Dakar, την κορυφαία στιγμή του σκέλους, συνεντεύξεις αλλά και μερικές όμορφες εικόνες από τη διαδρομή Arica - Calama.


Πηγή: Dakar

Περιοδικό Autokinisimag

The Caretaker


Γνωρίστε τον Andy Greene. Τον άνθρωπο, το συνεργείο του οποίου φιλοξενεί αυτό που η αγγλόφωνη αυτοκινητιστική κοινότητα ονομάζει vintage cars. Ξεχωριστά vintage cars, τα οποία δέχονται τις περιποιήσεις του Andy ο οποίος δεν κρύβει την ιδιαίτερη συμπάθειά του προς τις δημιουργίες της Ferrari. Παρακολουθήστε παρακάτω το βίντεο με τη συνέντευξη του, καθώς και τα εξαιρετικά πλάνα από τον χώρο στον οποίο ο ίδιος φροντίζει παλιά και νέα, ξεχωριστά τετράτροχα.

The Caretaker from Petrolicious on Vimeo.

Περιοδικό Autokinisimag

Το NISSAN GT-R ανεβάζει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη των επιδόσεών του!

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το GT-R έχει εδραιωθεί ως ένα εκ των κορυφαίων supercars όλων των εποχών. Όμως τώρα, το supercar της Nissan, ανεβάζει ακόμη πιο ψηλά των πήχη των επιδόσεων του, καθώς για το 2013, διατίθεται στην Γηραιά Ήπειρο, με βελτιωμένους χρόνους απόκρισης, μεγαλύτερη σταθερότητα και ακόμα καλύτερο χειρισμό. Μετά από τις σχετικές επεμβάσεις, το GT-R πλέον αποδίδει 550PS, μέσω του γνωστού 3.8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα και με ακόμη καλύτερη απόκριση από το μεσαίο και υψηλότερο φάσμα των στροφών του. Τροποποιήσεις έχουν γίνει και στα αμορτισέρ, τα ελατήρια και την εμπρός αντιστρεπτική δοκό. Το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, βελτιωμένη πρόσφυση, κορυφαία ποιότητα κύλισης και μια πραγματικά συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Τα 0-100 km/h τώρα έρχονται σε μόνο 2.7 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0.1 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το GT-R του 2012. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι ακόμα πιο γρήγορο και στη φημισμένη πίστα του Nürburgring , καθώς πραγματοποίησε το γύρο της σε 7 λεπτά και 19.1 δευτερόλεπτα, μετά από σχετικές δοκιμές που έγιναν τον περασμένο Μάιο. Εκτός των παραπάνω, την πεποίθησή του ότι το GT-R του 2013 μπορεί να κερδίσει ακόμη 0.5 δευτερόλεπτα στο Nürburgring , αποκάλυψε ο δημιουργός του, Kazutoshi Mizuno. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το GT-R του 2013 είναι ικανό να επιτύχει το γύρο της συγκεκριμένης πίστας στα 7 λεπτά και 18.6 δευτερόλεπτα, έναντι των 7 λεπτών και 21 δευτερολέπτων που έχει κάνει το αντίστοιχο μοντέλο του 2012. Με το τελευταίο μοντέλο του GT-R, η Nissan αναδεικνύει για μια ακόμη φορά την τεχνολογική της υπεροχή, καθώς το αποτέλεσμα που έχει προκύψει, προέρχεται από την ενδελεχή επεξεργασία των δεδομένων που παρήχθησαν κατά τη διάρκεια του 24ώρου αγώνα αντοχής του 2012 στο Nürburgring της Γερμανίας, όπου και συμμετείχαν δύο GT-R.

Μη σας τρομάζει το κρύο: Ασφαλείς με την Opel στον πάγο και το χιόνι

Βρισκόμαστε ήδη στην καρδιά του χειμώνα, οι νύχτες πάγωσαν ενώ χιόνι έχει πέσει σε πολλές περιοχές. Οι οδηγοί πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες καιρικές και οδικές συνθήκες. Τα αυτοκίνητα είναι καθ’ όλα έτοιμα: σύγχρονες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης όπως adaptive all-wheel drive, προσαρμοζόμενος εμπρόσθιος φωτισμός AFL+, θερμαινόμενο τιμόνι και θέρμανση καμπίνας παρέχουν ασφάλεια και άνεση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας, στο σκοτάδι, στον πάγο και το χιόνι. Αυτό σημαίνει, όλα τα οχήματα της κατασκευάστριας εταιρίας από το Rüsselsheim είναι άριστα εξοπλισμένα για τη χειμερινή σεζόν, συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρικού Opel Ampera – Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2012.

O Peter Schreyer είναι ο πρώτος μη-Κορεάτης Πρόεδρος της Kia Motors Corporation

Ο Peter Schreyer, ο Αρχισχεδιαστής της Kia και ο άνθρωπος που έχει οδηγήσει την αναγέννηση του σχεδιασμού της εταιρείας, ορίστηκε ένας από τους τρεις Προέδρους της Kia Motors Corporation. Ο Schreyer είναι ο πρώτος μη-Κορεάτης που λαμβάνει αυτόν τον τίτλο στην ιστορία της εταιρείας. Ο Schreyer, 59 ετών, προσχώρησε στην Kia το 2006 αναλαμβάνοντας τη σχεδιαστική στρατηγική της μάρκας. Δημιούργησε και καθιέρωσε την νέα μάσκα “Tiger-nose” σε όλη την γκάμα της Kia. Από τότε, η σχεδιαστική ομάδα παρουσίασε μια σειρά από συναρπαστικά πρωτότυπα αυτοκίνητα και νέα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου Sportage, της οικογένειας του νέου cee'd, του Picanto και του Rio αλλά και μεγαλύτερων μοντέλων που απευθύνονται σε ορισμένες αγορές του εξωτερικού, όπως τα Optima, K7 και Quoris. Ο Schreyer έχει εκφράσει πολλές φορές τη δέσμευση και την επιθυμία του να παραμείνει στην εταιρεία και να συνεχίσει την προώθηση της ανάπτυξης της Kia με προηγμένη σχεδίαση. Ο Schreyer είναι παντρεμένος, έχει δύο παιδιά και κατάγεται από τη Βαυαρία της Γερμανίας. Σπούδασε στη Γερμανία και στο Royal College of Art στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν γίνει μέρος της ομάδας σχεδιασμού του Ομίλου της Volkswagen και συμβάλλει στην ξεχωριστή εμφάνιση αρκετών μοντέλων, όπως το Volkswagen Passat και το Audi TT.

H Honda στο Tokyo Auto Salon 2013

H Honda Motor Co., Ltd. συμμετέχει στο TOKYO AUTO SALON 2013, που διοργανώνεται από την TOKYO AUTO SALON ASSOSIATION (TASA) σε συνεργασία με την Nippon Auto Parts Aftermarket Committee (NAPAC), από τις 11-13 Ιανουαρίου 2013 στο εκθεσιακό κέντρο Makuhari Messe στην περιοχή Chiba της Ιαπωνίας. Στο περίπτερο της Honda οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά μία σειρά από μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας όπως είναι το ολοκαίνουργιο μίνι αυτοκίνητο N-ONE, το MUGEN Racing N-ONE Concept κατασκευασμένο από τη MUGEN*3. Επίσης η Honda θα επιδείξει το S2000 Modulo Climax (εκθεσιακό μοντέλο) το οποίο έχει στηριχθεί σε ένα πρωτότυπο μοντέλο S2000 με πρωτοποριακή αεροδυναμική σχεδίαση και κομψή εσωτερική σχεδίαση που συνδυάζει το μαύρο με το μπορντό χρώμα. Άλλα μοντέλα που θα πλαισιώσουν τον εκθεσιακό χώρο της Honda είναι μία σχεδιαστική πρόταση της Mugen για το νέο CRV καθώς επίσης και το CR-Z MUGEN RZ, ένα μοντέλο της Mugen το οποίο θα πωλείται σε περιορισμένο αριθμό 300 αυτοκινήτων. Παράλληλα στο περίπτερο της Honda οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν από κοντά το HSV-010 GT και το MUGEN CR-Z GT που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα SUPER GT Series καθώς επίσης και το αυτοκίνητο της ομάδος DOCOMO TEAM DANDELION RACING που κέρδισε το πρωτάθλημα 2012 Formula NIPPON.
Πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα της Honda που θα εκτεθούν στο TOKYO AUTO SALON 2013 είναι: Πρωτότυπα μοντέλα ・N-ONE Modulo Style ・S2000 Modulo Climax ・STEP WGN Modulo Style ・MUGEN Racing N-ONE Concept ・MUGEN CR-V Design Study Αγωνιστικά μοντέλα ・SUPER GT GT500 class: HSV-010 GT (AUTOBACS RACING TEAM AGURI) ・SUPER GT GT300 class: MUGEN CR-Z GT (TEAM MUGEN) ・Formula NIPPON : FN09 (DOCOMO TEAM DANDELION RACING) Μοτοσυκλέτες ・MotoGP: RC213V (Repsol Honda Team) ・Isle of Man TT Races: EV Motorcycle SHINDEN (TEAM MUGEN)

Έναρξη Παραγωγής του Opel ADAM Lifestyle & Καινοτομίες “made in Eisenach”

Ένα αυτοκίνητο μήκους μόλις 3,70 m και πλάτους 1.97 m (συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών καθρεπτών) καταφέρνει να προσφέρει σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης. Στο ‘Mondial de L’Automobile’ 2012 στο Παρίσι, το Opel ADAM αποκαλύπτει τα πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά του και αποκλειστικές προτάσεις εξατομίκευσης, απαράμιλλες στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Ανάμεσά τους: κομψές επενδύσεις οροφής, όργανα με κρυφό φωτισμό και κουμπωτά πολύχρωμα ένθετα τροχών. Αντί να υιοθετεί τη συμβατική ιεραρχία εκδόσεων εξοπλισμού, το ADAM ικανοποιεί ποικίλα γούστα με προτάσεις από τρεις διαφορετικούς κόσμους: Το ADAM JAM είναι φρέσκο και μοδάτο, το ADAM GLAM αποπνέει λάμψη και φινέτσα, ενώ το ADAM SLAM γοητεύει με τον σπορτίφ και μυώδη χαρακτήρα του. Τα βιβλία παραγγελιών για το ADAM μόλις άνοιξαν. Το νέο μοντέλο μπορεί να διαμορφωθεί online μέσω του διαδικτυακού τόπου της Opel σε κάθε χώρα, και στα καταστήματα των Διανομέων αναμένεται από τον Ιανουάριο του 2013. Το πρώτο Opel στο μοντέρνο τμήμα της κατηγορίας A είναι απλά μοναδικό Με την άφιξη του νέου ADAM, η Opel κάνει την είσοδό της στο ραγδαία αυξανόμενο μοντέρνο τμήμα της κατηγορίας A. Με τις συμπαγείς διαστάσεις του, το ADAM είναι ένα σβέλτο και ζωηρό τρίθυρο αυτοκίνητο, κατάλληλο για περιβάλλον πόλης και όχι μόνο. Μέχρι τέσσερα άτομα μπορούν να απολαύσουν την άριστη ποιότητα Γερμανικής σχεδίασης και τεχνολογίας και μία καμπίνα απίστευτη ευρύχωρη για όχημα της κατηγορίας του. Εξωτερικά, το Opel ADAM συνδυάζει τολμηρή σχεδίαση με σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης. Το ADAM προσφέρει premium τεχνολογίες που συνήθως συναντάμε μόνο σε ανώτερες κατηγορίες οχημάτων. Ανάμεσά τους το νέο ενσωματωμένο σύστημα ενημέρωσης/ ψυχαγωγιας IntelliLink. Η συσκευή αυτή ενσωματώνει smartphones (Android και Apple iOS) στο όχημα. Άλλα χαρακτηριστικά που δένουν με το ADAM είναι το Advanced Park Assist που κατευθύνει αυτόματα το αυτοκίνητο σε ένα χώρο στάθμευσης και συνδυάζεται πάντα με ειδοποίηση πλαϊνού τυφλού σημείου. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι στάνταρ σε όλα τα ADAM μαζί με το CITY mode που προσφέρει ελαφρύ τιμόνι και συμπληρώνει τέλεια ένα μοντέρνο αυτοκίνητο πόλης. Το πλήρως ενσωματωμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix κάνει τη μετακίνηση στην πόλη ακόμα πιο ελκυστική και εύκολη. Με την έναρξη των πωλήσεων τρεις αποδοτικοί βενζινοκινητήρες προσφέρονται σε συνδυασμό με ένα ευέλικτο πλαίσιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες του ADAM σε περιβάλλον πόλης αλλά και σε οποιονδήποτε δρόμο. Οι κινητήρες μονάδες (1.2 l – 51 kW/70 hp, 1.4 l – 64 kW/87 hp και 1.4 l – 74kW/100 hp) συνδυάζονται με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 185 km/h. Όλοι οι κινητήρες διατίθεται με το τεχνολογικό πακέτο ecoFLEX που περιλαμβάνει το σύστημα οικονομίας καυσίμου Start/Stop. Οι τιμές για το ADAM ξεκινούν από 11.500 Ευρώ (Γερμανία συμπερ. του ΦΠΑ) για τη βασική έκδοση με κινητήρα 1.2 l 51 kW/70 hp.