Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2012

Point Of one-eyed View

Εντελώς διαισθητικά, κάτι μας λέει πως οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε ή τουλάχιστον έχετε συναντήσει το λιγότερο μια φορά στην ενήλικη(;) ζωή σας τα αρχικά POV. Γνωρίζετε όμως τι σημαίνει; 

POV λοιπόν ή αλλιώς Point of View είναι στην κινηματογραφική ορολογία εκείνα τα πλάνα που παρουσιάζουν τη δράση από την οπτική γωνία του πρωταγωνιστή. Διώχνοντας τις βρόμικες σκέψεις από το μυαλό όλων, σας επισημαίνουμε πως μέχρι τώρα, παρόλα τα χιλιάδες βίντεο που κατά καιρούς δημοσιεύονται και έχουν να κάνουν με incar πλάνα μονοθέσιων της F1, δεν έχει υπάρξει πλάνο που να απεικονίζει αυτά που βλέπει ακριβώς ένας πιλότος της F1. 

Ο δοκιμαστής της Pirelli Lucas Di Grassi πραγματοποίησε ένα βρεγμένο γύρο στην πίστα του Spa έχοντας μια κάμερα τοποθετημένη ακριβώς επάνω στο ένα του μάτι, δίνοντάς μας την πιο πιστή μέχρι στιγμής εικόνα από αυτά που συμβαίνουν σε μια πίστα της F1, όπως τα βλέπει ο ίδιος μέσα από το κράνος του.



Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έπρεπε να οδηγώ μόνο με το ένα μάτι ανοιχτό μιας και το άλλο το μπλόκαρε η κάμερα, κάτι που ήταν εξαιρετικά πολύπλοκο». Και να φανταστεί κανείς πως ήταν μόνος του στην πίστα! 

Απολαύστε το βίντεο αμέσως παρακάτω.


Πηγή: Autoblog

Περιοδικό AutokinisiMag

Εμπόλεμη Ζώνη


Μόνο έτσι μπορεί ώρες ώρες να χαρακτηριστεί η κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της Ρωσίας. Ο λόγος; Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο και ίσως καταλάβετε. Οι Ρώσοι αποδεικνύονται εκτός από ιδιαίτερα τσαμπουκάδες (αυτό μάλλον το ξέρατε) και εξαιρετικά επίμονοι. 


Κακά τα ψέματα, παρόμοια περιστατικά συμβαίνουν όχι μόνο στη Ρωσία αλλά και σε πολλές περιοχές (αν όχι σε όλες) ανά τον κόσμο. Απλώς τους υπόλοιπους - με ορισμένες ακόμη εξαιρέσεις - τους σώζει το γεγονός πως δεν έχουν κάμερες εγκατεστημένες στα ταμπλό των αυτοκινήτων τους.

Περιοδικό Autokinisimag

Ρώσικο Ανακοινωθέν


Η ενημέρωση αυτής της εβδομάδας από τη μακρινή Ρωσία περιλαμβάνει μια αρκετά ίση και δίκαιη μάχη. Σε αντίθεση με τις τεράστιες διαφορές ιπποδύναμης στις οποίες μας έχουν συνηθίσει οι κόντρες του Dragtimes.info, αυτή τη φορά ένα GT-R της AMS με 1100 ίππους τίθεται αντιμέτωπο με μια 911 της Proto με «μόλις» 950. Μετά την πολύ καλή εκκίνηση της Γερμανίδας, η μάχη εκτυλίσσεται σώμα με σώμα μέχρι τη γραμμή των 1.600 μέτρων.


Πηγή: Dragtimes.info

Περιοδικό Autokinisimag

Το BMW Group Design κερδίζει το 2012 Green GOOD DESIGNTM Award

Τρία πρωτότυπα του BMW Group, που είναι τα BMW i8 Concept, BMW i3 Concept και MINI Rocketman Concept, κέρδισαν το 2012 Green GOOD DESIGNTMAward λόγω βιώσιμης προϊοντικής σχεδίασης. Είναι η πρώτη φορά που ένα προϊόν του BMW Group κερδίζει το ετήσιο Green GOOD DESIGNTMAward, που ξεκίνησε το 2009 σαν ειδική διάκριση του GOOD DESIGNTMAward. Το αρχαιότερο και πιο περίοπτο βραβείο σχεδίασης στον κόσμο ιδρύθηκε στο Σικάγο το 1950 από τους αρχιτέκτονες Eero Saarinen, Charles και Ray Eames, και τον Edgar Kaufmann Jr.

Ο σχεδιασμός του BMW i Concept ενσαρκώνει την τέλεια αλληλεπίδραση τεχνολογίας και αισθητικής. Η σχεδιαστική γλώσσα και η χαμηλωμένη σιλουέτα αποπνέουν δυναμική υπεροχή. Μεγάλα παράθυρα και εκτεθειμένα στην κοινή θέα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αποκαλύπτουν την καινοτόμο, ελαφριά δομή του αυτοκινήτου και επιβεβαιώνουν τη δέσμευση στη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Ο σπορ χαρακτήρας του φαίνεται και από τον προηγμένο σχεδιασμό εσωτερικού με την έντονα οδηγοκεντρική φιλοσοφία και τη χρήση ανανεώσιμων πρώτων υλών. Το Green GOOD DESIGNTMAward στόχο έχει να κάνει γνωστή στο ευρύ κοινό τη σύγχρονη σχεδιαστική τάση σε συνδυασμό με τη βιωσιμότητα. Για το σκοπό αυτό, η επιτροπή επικεντρώθηκε σε κριτήρια όπως χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και μειωμένη εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. Το πολυπόθητο ειδικό βραβείο απονέμεται από το Ευρωπαϊκό Κέντρο  Αρχιτεκτονικής, Καλλιτεχνικής Σχεδίασης και Αστικών Σπουδών και το Chicago Athenaeum: Μουσείο Αρχιτεκτονικής & Σχεδίασης. Πάνω από 120 προϊόντα, άτομα, κυβερνήσεις, περιβαλλοντικά προγράμματα και αρχιτεκτονικά projects από 27 χώρες τιμήθηκαν με το Green GOOD DESIGNTMAward το 2012.


Η σχεδιαστική φιλοσοφία του ηλεκτρικού BMW i Concept προδίδει τις αρετές του. Το i3 εκφράζει τη δυναμική εκδοχή ενός οραματικού αυτοκινήτου για αστικές περιοχές. Η φουτουριστική ενιαία σχεδίαση προσφέρει μέγιστη ευρυχωρία εσωτερικού με τις μικρότερες δυνατές εξωτερικές διαστάσεις. Αυτή η διάφανη αισθητική της καμπίνας δημιουργεί μία αίσθηση ελευθερίας και φωτεινότητας και κατ’ επέκταση μία νέα αντίληψη του χώρου.


Εξωτερικά, το MINI Rocketman Concept είναι εμπνευσμένο από την γνώριμη σχεδιαστική γλώσσα του κλασικού ΜΙΝΙ, ενώ η συνολική φόρμα του πρωτοτύπου συνδυάζει παραδοσιακές αξίες με καινοτόμο αυτοκινητιστική σχεδίαση. Το πρωτότυπο είναι ένα 3+1-θέσιο με τρεις πόρτες και εξωτερικό μήκος λίγο μεγαλύτερο των τριών μέτρων.

Το MINI Rocketman Concept ικανοποιεί τις μελλοντικές απαιτήσεις μετακίνησης της ζωής στην πόλη προβάλλοντας τις αξίες του ΜΙΝΙ brand στην πιο γνήσια μορφή τους. Ευφυής λειτουργικότητα, απροσδόκητη ευελιξία, εξαιρετική απόδοση και ακαταμάχητη σχεδίαση συνδυάζονται σε ένα απίστευτα ελκυστικό και επαναστατικό μικρό αυτοκίνητο premium κατηγορίας – ενώ παράλληλα διατηρούν την αυθεντική ταυτότητα ΜΙΝΙ. Το BMW Group Design έχει κερδίσει το πολυπόθητο GOOD DESIGNTMAward αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια. Το 2011 το βραβείο απονεμήθηκε στις BMW Σειρά 6 Cabrio, BMW Σειρά 6 Coupe, BMW Σειρά 1 M Coupe, BMW ActiveE, BMW K 1600 GT/GTL και BMW G 650 GS. Πέρσι οι BMW Σειρά 5 Sedan, MINI Countryman, BMW S 1000 RR και το πρωτότυπο BMW Concept 6 τιμήθηκαν με την περίοπτη διάκριση.

Πηγή: BMW Hellas

Περιοδικό Autokinisimag







Το Opel Insignia τώρα με LPG

Το Opel Insignia διατίθεται τώρα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4 LPG ecoFLEX ειδικά σχεδιασμένο για χρήση LPG. Και οι τρεις τύποι αμαξώματος του βραβευμένου κορυφαίου μοντέλου της Opel - 4θ, 5θ και Sports Tourer station wagon – διατίθενται τώρα κατόπιν παραγγελίας με εργοστασιακό σύστημα LPG. Το νέο Insignia LPG ecoFLEX αποδίδει 103 kW/140 hp, καταναλώνει μόνο 7,6 lit. / 100 km (εκπομπές CO2 124 g/km) και η τιμή του ξεκινά από 22.050 ευρώ (με απόσυρση 21.090 ευρώ) στην Ελλάδα. Συγκριτικά με το υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκίνητο 1.4 l sedan (5,7 l/100 km), η 4θ έκδοση LPG είναι σχεδόν 40% πιο οικονομική (με μέση τιμή για βενζίνη υψηλών οκτανίων 1,53 Ευρώ έναντι 0,70 Ευρώ για LPG). 

Για την έκδοση LPG, οι μηχανικοί της Opel ενίσχυσαν τις βαλβίδες του κινητήρα και τις εδράσεις τους ενώ βελτιστοποίησαν και τη μονάδα ελέγχου του κινητήριου συνόλου. Όλοι οι τύποι αμαξώματος με LPG προσφέρονται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ρεζερβουάρ LPG με ωφέλιμη χωρητικότητα 42 λίτρων είναι πλήρως ενσωματωμένο στην υποδοχή της ρεζέρβας, επιτρέποντας ελεύθερη πρόσβαση σε όλο το χώρο αποσκευών του Insignia. Έτσι διατηρείται το υψηλό επίπεδο ευελιξίας του Insignia. 

Με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου, το Insignia πετυχαίνει μέγιστη αυτονομία μέχρι 500 km. Με την προσθήκη του ρεζερβουάρ βενζίνης, η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 1.700 km (ισχύει για τα 4θ/5θ). Η τάπα καυσίμου του ρεζερβουάρ LPG βρίσκεται ακριβώς δίπλα την τάπα του ρεζερβουάρ βενζίνης. Η Opel προσφέρει στους πελάτες της πρόσβαση σε αντάπτορες αντλίας για ανεφοδιασμό χωρίς προβλήματα σε όλη την Ευρώπη. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει τα προγράμματα LPG και βενζίνης από ένα διακόπτη στο ταμπλό. Μία λυχνία LPG ανάβει όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με LPG. Μόλις ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα βενζίνης η λυχνία σβήνει. Ο δείκτης ρεζερβουάρ καυσίμου είναι πολύ χρηστικός: τα αποθέματα LPG και βενζίνης εμφανίζονται στον ίδιο δείκτη.

Πηγή: Opel

Περιοδικό Autokinisimag