Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Το Nissan Juke-R επί ευρωπαϊκού εδάφους


Θυμόσαστε το Juke-R; Πώς να μην το θυμόσαστε άλλωστε με τέτοιες επιδόσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά και εμφάνιση; Ε λοιπόν το τετρατάκι της Nissan έκανε την πρώτη του εμφάνιση επί ευρωπαϊκού και μάλιστα παγωμένου εδάφους, στην πίστα Losna Isbane Ice Track στη Νορβηγία. Ο Lucas Ordonez - ο οποίος αξίζει να σημειωθεί πως έγινε οδηγός της Nissan μέσω της ακαδημίας Gran Turismo (θα επανέλθουμε σε αυτό το θέμα σύντομα) - οδηγεί το Juke-R για ακόμη μια φορά μετά την περιπετειώδη κόντρα του στους δρόμους του Dubai με μια σειρά από άλλα supercars.



Πηγή: Nissan Europe



Περιοδικό Autokinisimag


Η Audi νικήτρια στις 24 ώρες του Nürburgring





Απρόβλεπτος καιρός, φρενήρης ρυθμός, σκληρός ανταγωνισμός και θρίαμβος μόνο για έναν. Αυτά ήταν τα χαρακτηριστικά του αγώνα των 24 ωρών στο Nürburgring της Γερμανίας. Η Audi τελικά κατάφερε να επικρατήσει μετά από ένα συναισθηματικό roller coaster όπως η ίδια χαρακτηριστικά αναφέρει στο σχετικό δελτίο τύπου. Το κουαρτέτο των οδηγών αποτελούμενο από τους Marc Basseng, Christopher Haase, Frank Stippler και Marcus Winkelhock (Audi Sport Team Phoenix) κατάφερε να φέρει το Audi R8 LMS Ultra στην πρώτη θέση της κατάταξης με τους Christian Abt, Michael Ammelrmüller, Armin Hahne και Christian Mamerow επίσης με Audi R8 (Team Mamerow Racing) να καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση κάνοντας τον θρίαμβο της Audi ακόμη μεγαλύτερο. Την τρίτη θέση κατέλαβε μια Mercedes-Benz SLS AMG GT3 ενώ οι νικητές κατάφεραν να συμπληρώσουν 155 γύρους και μάλιστα να τερματίσουν με διαφορά μεγαλύτερη των 3,5 λεπτών από τους δεύτερους.


Η νίκη αυτή ήρθε να προστεθεί σε εκείνες που πέτυχε η Audi τόσο τον Ιούνιο της περασμένης χρονιάς στις 24 ώρες του Le Mans με το πρωτότυπο R18 TDI LMP όσο και τον Ιούλιο στις 24 ώρες του Spa-Francorchamps με το R8 LMS, ενισχύοντας την παράδοση νικών σε αγώνες αντοχής που σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έχει δημιουργήσει. Σε έναν αγώνα που τα είχε όλα, από ατυχήματα και έντονη βροχή μέχρι αναρίθμητες μηχανικές βλάβες και συγκρούσεις, τα R8 κατάφεραν σχεδόν απροβλημάτιστα να δουν πρώτα την καρό σημαία του τερματισμού.


"Είμαστε παραπάνω από ευχαριστημένοι για αυτή τη νίκη που όλοι μας με τόσο λαχτάρα περιμέναμε. Για 3 χρόνια το Audi R8 LMS ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο στο Nürburgring και επιτέλους καταφέραμε μια ολοκληρωτική νίκη απέναντι σε 7 κατασκευαστές. Τίποτε παρόλα αυτά δεν μας προσφέρθηκε έτοιμο. Οι οδηγοί και οι ομάδες έκαναν καταπληκτική δουλειά και τα αυτοκίνητα έφτασαν απροβλημάτιστα μέχρι το τέλος. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στους οδηγούς. Η νίκη με ένα αυτοκίνητο παραγωγής μας βοηθά να βελτιώνουμε τόσο το ίδιο το αγωνιστικό αυτοκίνητο όσο και το μοντέλο που διατίθεται μαζικά στους πελάτες μας" δήλωσε ο Dieter Gass, επικεφαλής των αγωνιστικών θεμάτων της Audi.



Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να απολαύσετε μερικά αποσπάσματα από τον αγώνα αλλά και το τι προηγήθηκε και ακολούθησε.







Πηγή: Audi, Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag

Euro NCAP


Ημέρα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας η σημερινή απ' ότι φαίνεται εδώ στο Autokinisimag και παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικά βίντεο σχετικά με τις δοκιμές πρόσκρουσης καθώς και τις δοκιμές των συστημάτων ευστάθειας των οχημάτων που πραγματοποιεί ο οργανισμός Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) - από το 1997 και με έδρα του το Βέλγιο παρέχει ή όχι αστέρια ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για όλα τα οχήματα παραγωγής.

Ας δούμε λοιπόν πως τα πηγαίνουν η νέα BMW Σειρά 3, το νέο Hyundai i30, το νέο Mazda CX-5 καθώς και το Peugeot 208 τόσο σε μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις όσο και στην απόδοση των συστημάτων ευστάθειάς τους.

BMW Σειρά 3




Hyundai i30




Mazda CX-5




Peugeot 208





Πηγή: EuroNCAP



Περιοδικό Autokinisimag

Αερόσακος για πεζούς από την Volvo

Κανένας δεν πρέπει να χάσει τη ζωή του ή να τραυματιστεί μέσα σε ένα Volvo (ή έξω από αυτό) μέχρι το 2020.

Με αυτή τη φιλοσοφία, οι μηχανικοί της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα στον τομέα της παθητικής ασφάλειας των οχημάτων τους, εξοπλίζοντας το νέο Volvo V40 με την στάνταρ επιλογή του αερόσακου για τους πεζούς σε περίπτωση σύγκρουσης. Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες μεταξύ 20 και 50χλμ/ώρα μιας και η εταιρία θεωρεί πως τα περισσότερα ατυχήματα που περιλαμβάνουν πεζούς, συμβαίνουν σε αυτό το εύρος ταχυτήτων. Σκοπός του αερόσακου είναι να προστατεύσει τους πεζούς από τραύματα που συνήθως προκαλούνται από τα μηχανικά μέρη κάτω από το καπό, το κάτω μέρος του παρμπρίζ καθώς και τις εμπρός κολόνες (A-pillars).


Σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό λοιπόν, οι αισθητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι πίσω από τον εμπρός προφυλακτήρα, αξιολογούν το είδος και την ένταση της σύγκρουσης και όταν κριθεί απαραίτητο δίνουν εντολή έτσι ώστε, μέσω ενός πυροτεχνικού συστήματος, να ανασηκωθεί το πίσω μέρος του καπό κατά 10 εκατοστά, να μείνει σε αυτό το σημείο αποτρέποντας τον πεζό να έρθει σε επαφή με σκληρότερα και βαρύτερα μέρη του μηχανοστασίου, ενώ παράλληλα ο αερόσακος καλύπτει περίπου το 1/3 της γυάλινης επιφάνειας του παρμπρίζ, το κάτω μέρος των A-pillars και μέρη που μπορούν επίσης να προκαλέσουν τραυματισμούς, όπως οι υαλοκαθαριστήρες.


Η λειτουργία του αερόσακου της Volvo για πεζούς εξηγείται αναλυτικά στο παρακάτω βίντεο:


Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, πρωτοπόρος σε ζητήματα παθητικής ασφάλειας (μην ξεχνάτε πως η πρώτη εφαρμογή των ζωνών ασφαλείας έγινε από την Saab), δείχνει το δρόμο όσον αφορά στην προστασία των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης. Μένει να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, με σκοπό την ουσιαστική βελτίωση και εξέλιξη των συστημάτων.




Πηγή: Volvo



Περιοδικό Autokinisimag

Formula Drift Revisited


Λίγα ποστ ακόμη περί πλαγιολισθήσεων και τα τηλεφωνήματα από τα κεντρικά του περιοδικού δεν θα αργήσουν να πέσουν! Πώς όμως να αντισταθεί κανείς σε τέτοια εξαιρετικά βίντεο; Απολαύστε drifting λοιπόν από τον αγώνα της Ατλάντα για όσο ακόμη προλαβαίνετε...




Περιοδικό Autokinisimag

Η PIRELLI ανακοίνωσε τις επιλογές ελαστικών μέχρι το Silverstone

Η Pirelli επέλεξε τις γόμες P Zero slick που θα χρησιμοποιηθούν στους προσεχείς αγώνες των Μόντρεαλ, Βαλένθια και Σίλβερστοουν. Στο Καναδικό Grand Prix στο Μόντρεαλ, οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν γόμες P Zero Yellow soft και P Zero Red supersoft. Στο Ευρωπαϊκό Grand Prix της Βαλένθια, οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους ελαστικά P Zero White medium και P Zero Yellow soft. Τέλος, για το Βρετανικό Grand Prix που θα πραγματοποιηθεί στο Σίλβερστοουν τον Ιούλιο, η Pirelli θα φέρει P Zero Silver hard και P Zero Yellow soft. Το ελικοειδές σιρκουί δημόσιων δρόμων του Μόντρεαλ προσφέρεται για τις δύο πιο μαλακές γόμες της γκάμας Pirelli – αυτές δηλαδή που θα χρησιμοποιηθούν στο Μονακό το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Η πίστα της Βαλένθιας αποτελείται επίσης από δημόσιους δρόμους αλλά λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών και ταχυτήτων ενδείκνυνται περισσότερο τα μεσαία και μαλακά ελαστικά. Το Σίλβερστοουν είναι από τα ταχύτερα σιρκουί της σεζόν επομένως η επιλογή σκληρής και μαλακής γόμας – με τις δύο γόμες να διαφέρουν κατά μία ολόκληρη βαθμίδα – θα αποδείξει τόσο την αντοχή όσο και την απόδοση των προϊόντων Pirelli, ενώ παράλληλα θα επιτρέψει την εφαρμογή πολλών, διαφορετικών στρατηγικών. Οι κανονισμοί του 2012 ορίζουν ότι υπό κανονικές συνθήκες κάθε ομάδα θα λαμβάνει έξι σετ ελαστικών σκληρότερης γόμας και πέντε σετ πιο μαλακής για το Σαββατοκύριακο του αγώνα, που μπορούν τώρα να χρησιμοποιηθούν σε οποιοδήποτε στάδιο από τις ελεύθερες δοκιμές και μετά. Η Pirelli θα φέρει επίσης τα ενδιάμεσα ελαστικά της Cinturato Green για βρεγμένη πίστα (τέσσερα σετ ανά οδηγό) καθώς και το ελαστικό βροχής Cinturato Blue (τρία σετ ανά οδηγό) σε κάθε αγώνα.



Πηγή: Pirelli



Περιοδικό Autokinisimag

Εσείς τι κάνετε όταν σας σταματούν για έλεγχο;

Επιλογή #1: Δεν έχετε τίποτε να φοβηθείτε, παραμένετε ήρεμοι και συνεργάζεστε έτσι ώστε να τελειώσετε μια ώρα αρχύτερα και να συνεχίσετε τον δρόμο σας, έχετε και δουλειές.

Επιλογή #2: Παραμένετε ήρεμοι ακόμη και αν έχετε υποπέσει σε κάποιου είδους παράβαση ενώ ταυτόχρονα εξασκείτε τις απολογητικές σας ατάκες ή ξεκινάτε τα γιατροσόφια και τις προσευχές αν έχετε πιει λιγάκι παραπάνω.

Επιλογή #3: Ποιός αδαής και αυθάδης τόλμησε να σταματήσει εσάς για έλεγχο; Ποιός; Εσάς; Αγνοείτε τους πάντες και τα πάντα γιατί απλούστατα δεν ξέρουν ποιος είστε και τι ράμματα έχετε για τη γούνα τους. Αν είστε πολιτικός που χρησιμοποιεί eye-liner πατάτε και όποιον από τους αστυνομικούς σταθεί στο διάβα σας.

Επιλογή #4: Κάνετε ότι και ο συμπαθής φίλος παρακάτω...


Άκουσε κει, που θα μου πει να κατέβω και από την σκουτεριά ο φωσφοριζέ μ@#$*ας...

Νομίζαμε πως οι Ρώσοι είναι αυτοί που κατέχουν τα πρωτεία σε ακραίες αντιδράσεις στο δρόμο μιας και τα road rage παραδείγματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο το επιβεβαιώνουν πλήρως. Απ' ότι φαίνεται και οι Κινέζοι δεν πηγαίνουν πίσω.



Όπως και να έχει, είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας, χαρακτήρα και προσωπικότητας του κάθε ανθρώπου και του κάθε οδηγού. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, πάντοτε διατηρείτε την ψυχραιμία σας ενώ οδηγείτε ή χρησιμοποιείτε γενικά το οδικό δίκτυο. Είμαστε σίγουροι πως έχετε πολύ καλύτερα πράγματα να κάνετε από το να πιαστείτε στα χέρια με κάποιον άγνωστο για λόγους δευτερευούσης σημασίας και χωρίς να ξέρετε που ενδέχεται κάτι τέτοιο να σας οδηγήσει.





Περιοδικό Autokinisimag