Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

Οικονομική κρίση και στην Opel;

Eνώ η Τοyota αυξάνει την παραγωγή για να προλάβει τις παραγγελίες του Prius C (δες το άρθρο εδώ) η Οpel προχωράει σε περικοπές...


Όπως ανακοίνωσε η General Motors, πρόκειται να καταργήσει τα bonus, να μειώσει τις αποδοχές των εργαζομένων και πιθανώς να μειωθούν οι μέρες εργασίας σε 4. Σας θυμίζουν κάτι αυτές οι τακτικές;

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

O Raikonnen έχασε 5 θέσεις εκκίνησης λόγω...twitter!!

Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν στις θανατηφόρες ατάκες του Raikonnen (δες τες όλες συγκεντρωμένες εδώ) αλλά αυτήν την φορά το παράκανε! Mετά τη 2η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Μαλαισίας, έγραψε στο twitter ότι οι μηχανικοί φταίνε που καθυστερεί στα pits γιατί οι μηχανικοί αλλάζουν το κιβώτιο ταχυτήτων στο μονοθέσιο του.

Έλα όμως, που οι μηχανικοί το είχαν κάνει χωρίς να το ανακοινώσουν, ως όφειλαν...Μετά την αποκάλυψη του Raikonnen πήραν ποινή 5 πόντων, κάτι το οποίο στοίχισε στον φιλανδό οδηγό 5 θέσεις στην εκκίνηση του αγώνα. Περαστικά του!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

F1: Ξεκινούν αύριο οι κατατακτήριες δοκιμές -δείτε τι έγινε στις ελεύθερες

Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής επιβεβαίωσε τη φόρμα της McLaren σήμερα σημειώνοντας και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών τον ταχύτερο χρόνο.

Ο Χάμιλτον που είχε την προηγούμενη Κυριακή έναν αγώνα κατώτερο των προσδοκιών καθότι εκκίνησε από την pole position και τερμάτισε τελικά 3ος έδειξε από την πρώτη κιόλας μέρα του GP Μαλαισίας τις προθέσεις του στην πίστα της Σεπάνγκ σημειώνοντας τα ταχύτερα περάσματα. Ο Χάμιλτον δεν έχει κερδίσει αγώνα στη Μαλαισία.

Στην πρώτη περίοδο δοκιμών και με την απειλή βροχής για τη συνέχεια (σ.σ: μια βροχή που τελικά δεν ήρθε ποτέ) όλοι οι οδηγοί προσπάθησαν να συμπληρώσουν έναν αριθμό γύρων. Από την πρώη κιόλας προσπάθεια ήταν εμφανές πως οι McLaren είχαν το πάνω χέρι. Μάλιστα ο Χάμιλτον σε κάθε γύρο βελτίωνε την επίδοση του και παρέμεινε στην πρώτη θέση των χρόνων παρά την προσπάθεια του παγκόσμιου πρωταθλητή και νικητή τα τελευταία δυο χρόνια στην πίστα της Σεπάνγκ, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Στα προβλήματα συγκαταλέγεται η διαρροή λαδιού που παρατηρήθηκε στο μονοθέσιο του Τζένσον Μπάτον, η οποία καθήλωσε το Βρετανό για αρκετή ώρα στα πιτ. Πριν απ’ αυτό ο Μπάτον πρόλαβε να συμπληρώσει μόνο 15 γύρους, μοιραία λοιπόν περιορίστηκε στην 9η θέση.

Οι Ferrari όπως ήταν αναμενόμενο συνεχίζουν να προβληματίζουν με την εικόνα και τις επιδόσεις τους. Εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του σε επίσημη περίοδο F1, ο Βάλτερι Μπότας δοκιμαστής της Williams. Ο 22χρονος Φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον επίσημο οδηγό της ομάδας Παστόρ Μαλτονάντο που επίσης συμμετείχε στις δοκιμές.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών όλοι περίμεναν να ξεκινήσει να βρέχει αλλά αυτό δε συνέβη ποτέ. Αρκετοί οδηγοί παραπονιόντουσαν για την έλλειψη πρόσφυσης ενώ οι Μπάτον και ντι Ρέστα αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα πέδησης. Από την πλευρά του ο Καμούι Κομπαγιάσι έμεινε αρκετή ώρα στα πιτ ωσότου οι μηχανικοί της Sauber επιλύσουν το πρόβλημα με το κιβώτιο.

Στην διάθεση όλων των ομάδων βρίσκονται η μέση και η σκληρή γόμα της Pirelli. Είναι η πρώτη φορά από την πρεμιέρα του 2011 μέχρι σήμερα που δεν υπάρχει διαθέσιμη σε αγώνα η μαλακή γόμα. Βέβαια με τις αλλαγές στη γόμα των ελαστικών που επέβαλλε φέτος η Pirelli η φετινή μέση γόμα είναι αντίστοιχη της περσινής μαλακής γόμας.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Πηγή: protothema