Πέμπτη, 3 Μαΐου 2012

Εορτασμών συνέχεια

Μόλις χθες γράφαμε για το κανάλι της Mercedes AMG στο Youtube, το οποίο έφτασε τα 2 εκατομμύρια views. Ε λοιπόν σήμερα σειρά έχει η Ferrari και τα 8 εκατομμύρια Likes της επίσημης σελίδας της στο Facebook (8.102.627 τη στιγμή που γράφονται τούτες εδώ οι γραμμές). Αναρωτιέστε πώς το γιόρτασε η ιταλική φίρμα; Φώτα, HD κάμερες, Maranello, μια κόκκινη 458 και φυσικά μερικά λάστιχα για κάψιμο. Ιδού:




Για ακόμη μια φορά αναδεικνύεται ο σημαντικός ρόλος των social media (Facebook, Twitter, YouTube) και η θέση που κατέχουν στο σχεδιασμό της προώθησης μιας εταιρίας ή ενός προϊόντος. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα μπορούσε φυσικά να αποτελεί εξαίρεση μιας αγοράς στην οποία εκτός από τους παραδοσιακούς όρους της προσφοράς και της ζήτησης, ο αριθμός των Likes και των Views αποτελούν ρυθμιστικό παράγοντα.



Περιοδικό Autokinisimag 

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου