Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Opel Astra OPC 2012 : Τσεκαρέ το!

Πλήρης αποκάλυψη για το ισχυρότερο μοντέλο στη γκάμα του Astra το οποίο με 2-λιτρο turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού αποδίδει 280 ίππους και 400 Nm ροπής. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του το στάνταρ μπλοκέ διαφορικό, τα φρένα της Brembo και φυσικά το άκρως επιθετικό OPC design εξωτερικά κι εσωτερικά.


Βασισμένο στη δυναμική σιλουέτα του Astra GTC, το ολοκαίνουριο OPC φέρνει το Astra στην κορυφή της κατηγορίας των hot hatch. Το νέο σπορ μοντέλο της εταιρίας θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι του 2012 και με 280 ίππους έρχεται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Renault Megane RS, VW Scirocco R και Ford Focus RS.

Το Astra OPC εξελίχθηκε από την αρχή ώστε να μπορεί να μεταφέρει τη μεγάλη του ισχύ στο δρόμο χωρίς συμβιβασμούς. Έτσι ως πεδίο δοκιμών επιλέχθηκε η «πράσινη κόλαση» του Nürburgring Nordschleife, η πιο δύσκολη και απαιτητική πίστα αγώνων στον πλανήτη. Όπως και το Astra GTC, το OPC διαθέτει τη νέα εμπρός ανάρτηση που η Opel ονομάζει HiPerStrut (High Performance Strut), η οποία σχεδιάστηκε για να μεταφέρει ιδανικά την ισχύ στους κινητήριους τροχούς, περιορίζοντας τις απώλειες στο σπινάρισμα.

Επιπλέον, το OPC διαθέτει το πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα FlexRide, το οποίο προσφέρει επιλογές (Sport & OPC) για πιο δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, επιδρώντας στη σκληρότητα των αμορτισέρ, στην αίσθηση του τιμονιού και στην απόκριση του κινητήρα. Ένα από τα στοιχεία του νέου Astra OPC είναι και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο εμπρός άξονα, προσφέροντας επιπλέον σταθερότητα και καλύτερο χειρισμό στις στροφές, μαζί φυσικά με καλύτερη πρόσφυση.


Σχεδιαστικά, το Astra OPC ανεβάζει σε ένα άλλο επίπεδο την ήδη δυναμική σιλουέτα του GTC, με τη χρήση νέων προφυλακτήρων εμπρός και πίσω, πλευρικών μαρσπιέ, μιας νέας αεροτομής οροφής και με την ενσωμάτωση των απολήξεων της εξάτμισης τραπεζοειδούς σχήματος γύρω από το διαχύτη αέρα. Εσωτερικά τα νέα μπάκετ καθίσματα βγάζουν μάτι, ενώ νέο είναι το flat bottom τιμόνι και τα όργανα ελέγχου.

Πηγή: www.trcoff.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου