Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Η παγκόσμια παραγωγή του Mazda3 έφτασε τις 3 εκατομμύρια μονάδες

Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του Mazda3 έφτασε τις 3.000.000 μονάδες την 26η Απριλίου 2011. Αυτή η επιτυχία σημειώθηκε μόλις επτά χρόνια και δέκα μήνες μετά την έναρξη παραγωγής του μοντέλου της πρώτης γενιάς, αναδεικνύοντας το Mazda3 ως το επιβατικό μοντέλο της Mazda με τις περισσότερες πωλήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, Το Mazda3 είναι πράγματι ένα μοντέλο παγκόσμιας εμβέλειας. Παράγεται στην μονάδα Hofu στο Yamaguchi της Ιαπωνίας (εκεί παράγονται όλα τα μοντέλα για την ευρωπαϊκή αγορά), στην μονάδα Changan Ford Mazda Automobile (CFMA)στο Nanjing της Κίνας και στην μονάδα AutoAlliance στην Ταϋλάνδη- ενώ πωλείται σε περίπου 90 χώρες. Η 3.000.000η μονάδα παρήχθη στη μονάδα Hofu. Πρόκειται για ένα πεντάθυρο hatchback μοντέλο που εφοδιάζεται με έναν MZR-2.0L κινητήρα καθώς και τεχνολογία i-stop, ενώ το χρώμα του είναι Crystal White Pearl Mica.Ο Senior Managing Executive Officer υπεύθυνος του R&D, Hirotaka Kanazawa, δήλωσε «Το Mazda3 συνδυάζει τα τρία βασικά στοιχεία του Mazda DNA: Διακριτική Σχεδίαση, Εξαιρετική Λειτουργικότητα και Δυναμική Οδική Συμπεριφορά. Η συνεχής παγκόσμια επιτυχία του, το ανέδειξε σε βασικό μοντέλο της Mazda, καθώς οι πωλήσεις του αποτελούν το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων των οχημάτων Mazda. Από την εμφάνιση της πρώτης γενιάς μέχρι σήμερα, ανταποκρίθηκε στις μεγάλες αλλαγές της αυτοκινητοβιομηχανίας, υιοθετώντας και ενδυναμώνοντας το DNA της Mazda εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα εξαιρετικές, περιβαλλοντικές και ασφαλείς επιδόσεις. Φτάνοντας στις 3.000.000 μονάδες, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αγοραστές για την υποστήριξή τους και να τους διαβεβαιώσω για την δέσμευσή μας να προσφέρουμε αυτοκίνητα που συνδυάζουν την περιβαλλοντική και ασφαλή επίδοση με οδηγική ευχαρίστηση που θα ξεπερνά τις προσδοκίες τους».

Κοινοπραξία εταιριών με επικεφαλή την SEAT αναπτύσσει πρωτοποριακό σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας

Η SEAT, μαζί με μια κοινοπραξία εταιρειών και τεχνολογικών κέντρων του δικτύου TECNIO υπό την χορηγία του ACC1Ó, του οργανισμού για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων που αποτελεί μέρος του τμήματος Επιχειρήσεων και Εργασίας της Καταλανικής κυβέρνησης, δημιούργησαν το project ENERGEST, ένα έργο που αποσκοπεί στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας στις βιομηχανικές επιχειρήσεις. Το ENERGEST επιτρέπει την βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των βιομηχανικών διεργασιών, χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα πρόβλεψης της κατανάλωση ενέργειας που αποτελεί ένα πρωτοποριακό ορόσημο για τα εργοστάσια.


Πιο συγκεκριμένα,
το ENERGEST ανιχνεύει την απώλεια ενέργειας χάρη στην χρήση της AI-based, μιας βάσης με τεχνικές μέτρησης της κατανάλωσης ενέργειας. Αυτά τα έξυπνα εργαλεία διαχειρίζονται αυτόματα την κατανάλωση ενέργειας σε μια βιομηχανική εγκατάσταση και προσαρμόζουν άμεσα την κατανάλωση στις ανάγκες της παραγωγής που προκύπτουν.

Αυτή η βελτιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης επιτρέπει για παράδειγμα, να υπολογίζει τους βασικούς δείκτες όπως είναι το κόστος της ενέργειας ανά αυτοκίνητο και τη μείωση του CO2 που απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα από τις βιομηχανίες. Η SEAT υπολογίζει ότι η χρήση του συστήματος ENERGEST στο εργοστάσιο στο Martorell, θα προσφέρει εξοικονόμηση περίπου 3.000 τόνων CO2 ετησίως, ένα ποσό που αντιστοιχεί σε 260.000 δέντρα σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τους ερευνητές του ENERGEST, η εφαρμογή του συστήματος θα αποφέρει πολλές βελτιώσεις στην ανταγωνιστικότητα των βιομηχανιών που το υιοθετούν. Όχι μόνο θα τους επιτρέψει να βελτιστοποιήσουν την κατανάλωση ενέργειας και να περιορίσουν δραστικά τις εκπομπές CO2, αλλά επίσης να μειώσουν σημαντικά την χρήση ενέργειας και τα κόστη παραγωγής.

Οι επενδύσεις στο προαναφερθέν έργο ανέρχονται σε 1.1 εκατομμύρια ευρώ - το 40% συνεισφέρει η ACC1Ó μέσω του Προγράμματος Τεχνολογικής Καινοτομίας. Το πρόγραμμα επίσης συγχρηματοδοτείται και από το Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος 2007 – 2013 για την Ανταγωνιστικότητα και την Απασχόληση της Καταλονίας.


Η κοινοπραξία εταιρειών που έχει δημιουργήσει το έργο κάτω από την ηγεσία της SEAT περιλαμβάνει την ENERTIKA (εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών για την ενέργεια) και την PROMAUT (εταιρεία στον τομέα του ηλεκτρολογικού μηχανισμού του αυτοματισμού). Τα συμμετέχοντα Καταλανικά ερευνητικά κέντρα που είναι μέλη της ομάδας TECNIO είναι το CTM Ίδρυμα Κέντρου Τεχνολογίας και το MCIA Κέντρο Ηλεκτρονικής Καινοτομίας του Πολυτεχνείου της Καταλονίας που ανέπτυξε το έξυπνο σύστημα αλγορίθμων για την πρόβλεψη της κατανάλωσης.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

To Nissan LEAF κατακτά κορυφαία βαθμολογία ασφάλειας στο Euro NCAP

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα αξιολόγησης νέων αυτοκινήτων (Euro NCAP), απένειμε στο 100% ηλεκτροκίνητο Nissan LEAF την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία που αφορά την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Το Nissan LEAF πέτυχε εξαιρετικές επιδόσεις στις αυστηρές δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού και έλαβε βαθμολογία πέντε αστέρων, γεγονός που το καθιστά το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα που έλαβε ποτέ αυτή τη διάκριση.

Το «εστεμμένο» ως Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς Nissan LEAF, έλαβε 89% στη βαθμολογία για την ασφάλεια των ενηλίκων, 83% στην βαθμολογία που αφορά την προστασία των παιδιών και 84% στη βαθμολογία σχετικά με τα βοηθητικά συστήματα ασφάλειάς του. Το συμπαγές οικογενειακό hatchback πέτυχε επίσης ένα σκορ της τάξης του 65% για την ασφάλεια των πεζών, υψηλότερο από το μέσο όρο, γεγονός που οφείλεται εν μέρει στο χαμηλό σχεδιασμό του εμπρόσθιου τμήματος και στην έλλειψη «σκληρών σημείων», κάτω από το καπό.

“Η απόδοση του Nissan LEAF σε αυτές τις σκληρές δοκιμασίες ασφαλείας υπογραμμίζει αφενός την στιβαρότητα του αυτοκινήτου, αποδεικνύοντας αφετέρου με αυτόν τον τρόπο ότι το καινοτόμο 100% ηλεκτροκίνητο όχημα, είναι το τέλειο ταίρι για την ανάγκη της καθημερινής μετακίνησης μιας οικογένειας. Το Nissan LEAF όχι μόνο προσφέρει όλο το χώρο, την πρακτικότητα και τις επιδόσεις ενός οποιουδήποτε συμβατικού αντιπάλου του, αλλά είναι και ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο δρόμο ", δήλωσε ο Pierre Loing, αντιπρόεδρος της Στρατηγικής Προϊόντων & Σχεδιασμού της Nissan International SA και επικεφαλής της επιχειρησιακής μονάδας μηδενικών εκπομπών ρύπων της εταιρείας.

"Το Nissan LEAF αποδεικνύει ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να επιτύχουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας όπως τα παραδοσιακά αυτοκίνητα. Ο πήχης τώρα έχει τεθεί για την επόμενη γενιά τέτοιων αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά", δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP Michiel van Ratingen.

Η παραπάνω αξιολόγηση του Euro NCAP για το Nissan LEAF έρχεται σε λιγότερο από ένα μήνα μετά την κατάκτηση της πιο υψηλής βαθμολογίας ασφάλειας από το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Οδική Ασφάλεια (IIHS) των ΗΠΑ για το ίδιο όχημα, ενώ είναι η δεύτερη βαθμολογία πέντε αστέρων για την Nissan στην Ευρώπη φέτος. Συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο, το συμπαγές crossover Nissan Juke σημείωσε, επίσης, άριστα αποτελέσματα.

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ένα εκατομμύριο κινητήρες από το εργοστάσιο της Kia Motors στη Σλοβακία

Η μονάδα παραγωγής της Kia Motors στην Zilina της Σλοβακίας γιόρτασε στις 11 Μαΐου την παραγωγή του ενός εκατομμυριοστού κινητήρα της. Η εγκατάσταση παράγει πάνω από 1.350 κινητήρες την ημέρα.

Ο κινητήρας ορόσημο είναι ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων βενζίνης που τελικά θα τοποθετηθεί στο Kia cee'd. Αυτός ο αποτελεσματικός κινητήρας είναι από τους πιο δημοφιλείς κινητήρες στην ιστορία της εταιρίας. Έχει πρόσφατα ανανεωθεί και διατίθεται πλέον στo ανανεωμένο pro-cee’d. Είναι ατμοσφαιρικός, συνεχούς μεταβαλλόμενου χρονισμού βαλβίδων CVVT και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις με μέγιστη ισχύ που φθάνει τους 105 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 14kg.m στις 5.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ταύχτητα του ανανεωμένου pro-cee’d είναι 185km/h ενώ η επιτάχυνση 0-100 είναι 12,1’’ km/h (sec). Η κατανάλωση ανέρχεται στα 5,8lt/100χλμ με 139g/km CO2.

"Παρήγαμε ένα εκατομμύριο κινητήρες σε λιγότερο από πέντε χρόνια. Αυτό είναι σαφώς ένα σημαντικό επίτευγμα, και υπογραμμίζει τη συνεχή προσπάθεια και δέσμευση των αφοσιωμένων υπαλλήλων μας", δήλωσε ο Myung-Chul Chung, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Motors Σλοβακίας.

Οι κινητήρες βενζίνης αντιπροσωπεύουν το 60% της συνολικής παραγωγής από την έναρξη του εργοστασίου της Ζιλίνας το 2006. Η συνολική παραγωγή ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε 300.000 μονάδες ετησίως, η οποία θα αυξηθεί σημαντικά σε 450.000 μονάδες ετησίως και θα φθάσει σε πλήρη παραγωγική ικανότητα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2011 μετά την πρόσφατη επέκταση των εγκαταστάσεων.

Το πρόγραμμα επέκτασης που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2010 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2011, είναι το αποτέλεσμα μιας επένδυσης από την Kia Motors στην Σλοβακία που ανέρχεται στα 100 εκατ. ευρώ καθώς επίσης και της δημιουργίας περισσοτέρων από 200 νέων θέσεων εργασίας.

Παγκόσμιος Ετήσιος Διαγωνισμός After Sales της SEAT

Στον Παγκόσμιο Ετήσιο Διαγωνισμό After Sales «TOP SERVICE PEOPLE» συμμετείχαν 26 χώρες με συνολικά 120 διαγωνιζόμενους τεχνικούς διαφόρων ειδικοτήτων.

Η ελληνική συμμετοχή αφορούσε στις ειδικότητες των τεχνικών συμβούλων και μηχανικών/διαγνωστών, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση παγκοσμίως ως αποτέλεσμα της εντατικής δουλειάς και της βαρύτητας που δίνει η Τεχνοκάρ στον τομέα του After Sales.

Οι συμμετέχοντες του τελικού διαγωνισμού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία, είχαν προκριθεί μετά από αυστηρούς και δύσκολους εθνικούς διαγωνισμούς, μέσα από γραπτές και πρακτικές εξετάσεις.

Οι συμμετέχοντες για την Ελλάδα ήταν οι εξής: Κατσίκης Κυριάκος, Σιδέρης Ευάγγελος & Τζανάκης Παναγιώτης.

Λανσάρισμα του Νέο Sportage και σε social media (facebook)

Με ένα ολοκαίνουργιο αμάξωμα, νέους κινητήρες και τολμηρό στυλ με δυναμική αισθητική, το νέο Kia Sportage αποτελεί τη νέα πρόταση της Kia Motors στην κατηγορία SUV. Οικονομικό, με ισχυρούς κινητήρες 1.600cc με 135 ίππους και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων CO2 είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όσους έλκονται από την ιδέα ενός σύγχρονου, πολυτελούς και ασφαλούς οχήματος.


Υπό την καθοδήγηση του Peter Schreyer, επικεφαλής σχεδίασης της Kia, οι ομάδες σχεδίασης της Kia δημιούργησαν το Sportage τρίτης γενιάς ενσωματώνοντας τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Kia. «Ας δημιουργήσουμε ένα αντικείμενο πόθου» είπε ο
P. Schreyer στην ομάδα του. Το αποτέλεσμα είναι το νέο Sportage να διακρίνεται για την εξαιρετική σχεδίασή του, τις έντονες και δυναμικές γραμμές και το σπορ χαρακτήρα του. Έχει αποσπάσει άλλωστε και το διεθνές βραβείο σχεδιασμού “iF Product Design Award”. Η εντυπωσιακή εμφάνιση ολοκληρώνεται από την κολώνα C ανεστραμμένης γωνίας και από την δυναμική γωνία του παρμπριζ που «αγκαλιάζει» ομοιόμορφα την οροφή. Διαθέτει μεγάλα φώτα και τη χαρακτηριστική νέα μάσκα της Kia.

Εσωτερικά η αίσθηση είναι μοναδική. Η πολυτέλεια, η άνεση και τα εξαιρετικά υλικά χαρακτηρίζουν το αυτοκίνητο. Το μεγαλύτερο αμάξωμα και το μακρύτερο μεταξόνιο, συν το επιπλέον εσωτερικό πλάτος διασφαλίζει ότι οι συνεπιβάτες του νέου Sportage θα απολαύσουν τον άπλετο χώρο και την ευρύχωρη καμπίνα του. Η υιοθέτηση της αντίστροφης γωνίας για την κολώνα C (είναι 186 χιλιοστά πιο πίσω σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο), και η τοποθέτησή της πίσω από τους πίσω επιβάτες παρέχει φως και ανεμπόδιστη ορατότητα.

Οδηγικά το νέο Sportage είναι απολαυστικό. Η υψηλότερη θέση οδήγησης παρέχει μία γενικότερη αίσθηση ελέγχου ενώ το εύρος των προηγμένων συστημάτων ασφάλειας του Sportage είναι σχεδιασμένο να βοηθά στην αποτροπή επικίνδυνων καταστάσεων. Περιλαμβάνει ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), που διατηρεί τους τροχούς στο οδόστρωμα, το σύστημα υποβοήθησης φρένων (BAS), το οποίο προσθέτει τη σωστή δύναμη πέδησης, όταν απαιτείται, το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε κεκλιμένο επίπεδο (HAC), αλλά και το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης σε κεκλιμένο επίπεδο (DBC). Επίσης το αυτοκίνητο παρέχει την βέλτιστη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης. Διαθέτει 6 αερόσακους και έχει λάβει 5 αστέρια στο EuroNCAP που το ανέδειξαν ως το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία των μεσαίων μεγέθους SUV, ανάμεσα στα BMW X1, Hyundai ix35, Mercedes GLK και Mazda CX-7 λαμβάνοντας το 93% στην προστασία ενηλίκων.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο Sportage λανσάρεται και στα social media μέσω facebook. Ακολουθήστε την Kia στο facebook στο fun page Kia Greece.

Το νέο Sportage εισάγεται στην Ελλάδα με ένα κινητήρα βενζίνης 1.600cc με 135ps/6300σαλ με μπροστινή κίνηση και ένα κινητήρα diesel 1.700cc με 115ps/4000σαλ με μπροστινή κίνηση με πολύ καλή κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους 158g/km & 139g/km αντίστοιχα.

Διαθέτει τον δυνατότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα άμεσου ψεκασμού ο οποίος μειώνει τους ρύπους και την κατανάλωση, μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής για καλύτερη ποιότητα καύσης. Η μέγιστη ροπή του αυτοκινήτου είναι για τη βενζίνη 16,8kg.m/4850σαλ, για το diesel στα 26,5kg.m/2000σαλ ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,8lt/km και 5,3lt/km αντίστοιχα.

Διατίθεται σε έξι επίπεδα εξοπλισμού με την πρώτη έκδοση Sportage 1.6 Instyle να ανέρχεται στα € 18.975 με απόσυρση και εξοπλισμό ABS με EDB, ESP, HAC, DBC, 6ΑΒ, ενεργά προσκέφαλα, A/C,KES, Trip computer, cruise control, ζάντες αλουμι-νίου 16”, αισθητήρα βροχής, RCD/MP3, Bluetooth, USB/AUX κλπ. Στις πλουσιό-τερες εκδόσεις συναντούμε φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ηλεκτροχρωμικό εσωτερικό καθρέπτη με κάμερα οπισθοπορείας, πλήκτρο εκκίνησης «start button», ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, κά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο διατίθεται με δωρεάν service και οδική βοήθεια για 4 χρόνια καθώς επίσης και με τη μοναδική 7ετή πλήρη εργοστασιακή και μεταβι-βάσιμη εγγύηση της Kia.

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Θέλετε να πουλήσετε ή να αγοράσετε μεταχειρισμένο όχημα; Ιδού τα διαδικαστικά…

Σε περίπτωση μεταβίβασης -από ή προς εσάς- αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο επίσημος τίτλος του σχετικού εγγράφου από το Υπουργείο Μεταφορών είναι: "Μεταβίβαση και έκδοση κυκλοφορίας ενάριθμου επιβατηγού αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης".

Αυτό σημαίνει ότι το όχημα που θα μεταβιβάσετε ή θα σας μεταβιβάσουν θα πρέπει να έχει πινακίδες κυκλοφορίας και να μην εκκρεμούν οικονομικές οφειλές που προκύπτουν από τη χρήση του.
Με αυτό το δεδομένο λοιπόν, μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) όπου θα διεκπεραιώσετε τη μεταβίβαση.
Για την διαδικασία αυτή απαιτούνται τα ακόλουθα έγγραφα και δικαιολογητικά:
1. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο, τόσο για τον πωλητή όσο και για τον αγοραστή.
2. Άδεια παραμονής για τους υπηκόους τρίτων χωρών ή άδεια διαμονής Ευρωπαίου πολίτη για κατοίκους χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
3. Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.
4. Το έγγραφο άρσης παρακράτησης κυριότητας του οχήματος, -δηλαδή την πράξη εξόφλησής του- σε περίπτωση που η αγορά του είχε γίνει με δάνειο.
5. Ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) αγοραστή και πωλητή. Σημειώστε εδώ ότι δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση επίσημου εγγράφου που να το πιστοποιεί.
6. Αν το όχημα υπερβαίνει τα τέσσερα έτη κυκλοφορίας τότε είναι απαραίτητη η προσκόμιση ισχύοντος δελτίου Κ.Τ.Ε.Ο (Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων).
7. Απόδειξη πληρωμής τέλους αδείας και μεταβίβασης από συμβεβλημένη τράπεζα. Το τέλος αδείας παραμένει σταθερό, στα 75 ευρώ για τα αυτοκίνητα και στα 9 ευρώ για τις μοτοσικλέτες, ενώ το κόστος του τέλους μεταβίβασης διαμορφώνεται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε στο πίνακα που ακολουθεί και να υπολογίσετε το συνολικό ποσό, το οποίο σε κάθε περίπτωση επιβαρύνει τον αγοραστή.
8. Στην περίπτωση που δεν παρίσταται κάποιο από τα συμβαλλόμενα μέρη, τότε από το τρίτο άτομο που αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει την διαδικασία, απαιτείται η προσκόμιση συμβολαιογραφικού πληρεξουσίου ή εξουσιοδότησης.

Κινητήρας (κ.εκ.) Τέλος μεταβίβασης (ευρώ)
51-400 30
401-800 45
801-1.300 60
1.301-1.600 90
1.601-1.900 120
1.901-2.500 145
2.500 & άνω 205

Πηγή: www.in.gr

Που μπορείς να αγοράσεις σήμερα το πιο φτηνό πετρέλαιο στον κόσμο

10. Αλγερία:
Η Αλγερία είναι μέσα στις πρώτες δέκα χώρες με το πιο φτηνό πετρέλαιο στον κόσμο, καθώς είναι μέλος του ΟΠΕΚ από το 1969. Το 60% των εσόδων της χώρας, το 30% του ΑΕΠ και το 95% των εσόδων από τις εξαγωγές, καλύπτονται από το πετρέλαιο. Έτσι οι κάτοικοι της απολαμβάνουν σχεδόν δωρεάν μετακίνηση, ξοδεύοντας μόλις 0,20 λίρες ανά λίτρο. Και για να μπορέσουμε να κάνουμε επακριβώς την σύγκριση, 0,20 λίρες αντιστοιχούν σε 23 λεπτά του ευρώ!
9. Ομάν:
Το Ομάν εξάγει καθημερινά 600.000 βαρέλια πετρελαίου. Τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει περισσότερο έμφαση στον τουρισμό και το φυσικό αέριο, με στόχο να μην εξαρτάται τόσο η οικονομία τους από μία εφήμερη περιουσία, το πετρέλαιο. Η τιμή ανα λίτρο ανέρχεται στο ιλλιγιώδες ποσό των 0,20 λιρών (20 λεπτά του ευρώ).
8. Αίγυπτος:
Ο Μουμπάρακ έφυγε, η κρίση συνεχίζεται στην Αίγυπτο αλλά το πετρέλαιο παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. 0,19 λίρες δηλαδή 0,22 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο.
7. Κουβέιτ:
‘Άλλη μια χώρα του ΟΠΕΚ, που βασίζεται αποκλειστικά στο πετρέλαιο: Το 95% των εσόδων του Κουβέιτ προέρχονται από τις πετρελαιοπηγές. Έτσι το πετρέλαιο κοστίζει 0.14 λίρες δηλαδή μόλις 16 λεπτά του ευρώ!
6. Κατάρ:
Το Κατάρ είναι η μικρότερη χώρα του ΟΠΕΚ και αυτό σημαίνει ότι οι λιγοστοί κάτοικοι απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια. Εκτός από την τιμή του πετρελαίου που είναι μόλις 17 λεπτά του ευρώ, έχουν το μικρότερο ποσοστό ανεργίας και το δεύτερο πιο υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα, παγκοσμίως.
5. Μπαχρέιν:
Στο μικρό νησάκι Bahama, του Μπαχρέιν η βενζίνη κοστίζει μόλις 19 λίρες (21.85 λεπτά) το λίτρο.
4. Τουρκμενιστάν:
Μπορεί η μικρή αυτή χώρα να προσπαθεί ακόμα να σταθεί στα πόδια της, μετά την αποκοπή της από την Σοβιετική Ένωση, οι τιμές του πετρελαίου όμως είναι σε πολύ καλό δρόμο. Στην πρωτεύουσα της χώρας πληρώνεις, για ένα λίτρο βενζίνης, μόλις 12 λίρες (13,80 λεπτά)!

3. Λιβύη:
Η Λιβύη είναι ακόμα μέλος του ΟΠΕΚ, παρόλη την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Έτσι το πετρέλαιο κοστίζει ακόμα όσο ένα καρβέλι ψωμί-μπορεί και λιγότερο! 9 λίρες (10,35 λεπτά) το λίτρο.
2. Σ. Αραβία:
Η Σαουδική Αραβία κατέχει το 20% των αποθεμάτων πετρελαίου σε όλο τον κόσμο. Η τιμή της βενζίνης ανέρχεται στις 0,08 λίρες ανα λίτρο (9 λεπτά) Θα περίμενε κανείς να είναι στην πρώτη θέση της λίστας. Όμως όχι! Έχει ακόμα πιο κάτω!
1. Βενεζουέλα:
Και όμως η Βενεζουέλα είναι η χώρα στον κόσμο με το πιο φτηνό πετρέλαιο! Οι εξαγωγές πετρελαίου καλύπτουν το 95% των εξαγωγών της χώρας και η Βενεζουέλα είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του ΟΠΕΚ, μαζί με Ιράν, Ιράκ, Κουβέιτ, Σαουδική Αραβία. Ο Ούγκο Τσάβες κάνει την καλύτερη διαχείριση των πετρελαιοπηγών του, όσον αφορά το όφελος των πολιτών. Μόλις 0,03 λίρες δηλαδή 3 λεπτά ανά λίτρο, θα πληρώσεις στο Καράκας, την πρωτεύουσα της χώρας.

Εκπομπή αυτοκινήτου του BBC ανάγκασε την Citroen να ανακαλέσει για επισκευή 20.000 C3 Picasso

Οι οδηγοί της εκπομπής αυτοκινήτου Watchdog, του ΒΒC ανακάλυψαν πριν λίγες μέρες ότι τα φρένα του C3 Picasso θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν κατά λάθος από τον επιβάτη. Έτσι η Citroen αναγκάστηκε να ανακαλέσει 20.000 αυτοκίνητα για να διορθώσει την κακοτεχνία.
Όπως εξήγησαν οι παρουσιαστές του Watchdog το πρόβλημα πιθανότατα προέκυψε από την μετατροπή του αυτοκινήτου σε δεξιοτίμονο, για την αγγλική αγορά. Ένα καλώδιο στα πόδια του επιβάτη θα μπορούσε να πιεστεί κατά λάθος ενεργοποιώντας τη λειτουργία του συστήματος πέδησης. Οι μηχανικοί της εκπομπής επιβεβαίωσαν πως ήταν εύκολο να γίνει, καθώς καλύπτονταν μόνο από ένα λεπτό κομμάτι τσόχα.
Μια εταιρεία καθαρισμού ειδοποίησε το Watchdog για το πρόβλημα: προφανώς, ένας από τους οδηγούς της, αναγκάστηκε να σταματήσει ουρλιάζοντας, ενώ ταξίδευε με 70 μίλια/ώρα στον αυτοκινητόδρομο. Δύο άλλα αυτοκίνητα που εξετάστηκαν από την εκπομπή παρουσίασαν την ίδια βλάβη.
Η Citroen ανακοίνωσε στην εκπομπή ότι τα αυτοκίνητα θα εξοπλιστούν με ένα επιπλέον διακόπτη στο σύστημα πέδησης και η επισκευή θα γίνει εντελώς δωρεάν από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

Αυξάνει την εργοστασιακή εγγύηση η Citroen

Πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύησης αντί για δύο προσφέρει πλέον η γαλλική αυτοβιομηχανία σε όλα τα επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα της. Όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι: «Η πενταετής εγγύηση αποτελεί συνέχεια της υπάρχουσας διετούς εργοστασιακής εγγύησης και διέπεται από τους ίδιους όρους με τις ίδιες καλύψεις -στην διάρκεια των πέντε ετών- οι οποίες παρέχονται από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο διανομέων της Citroen Hellas».