Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

Formula 1 και Ελαστικά

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι ομάδες για τα μονοθέσια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν έχουν απολύτως καμία σχέση από άποψη επιδόσεων σε σχέση με αυτά που κατασκευάζονται για τα συμβατικά αυτοκίνητα. Σαφώς αυτά που διαλέγουμε για τα σπορ αυτοκίνητα μας δανείζονται ονόματα, παρόμοιες οπτικά γόμες, όλα φυσικά εξυπηρέτηση του μάρκετινγκ.


Αυτό που ελάχιστοι γνωρίζουν με την αγορά κάθε συμβατικού ελαστικού πληρώνουμε και το μεγαλύτερο μέρος της τιμής αυτού που προσφέρει ο προμηθευτής όλων των ομάδων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Μετρήστε ομάδες, μονοθέσια (3 για κάθε ομάδα) και είδη γόμας βάση σκληρότητας. Δεν είναι και μικρό το σύνολο, έτσι; Πόσο μάλλον το κόστος όταν το κάθε αγωνιστικό ελαστικό περνάει πολλές εργατοώρες σε Έρευνα και Ανάπτυξη, που στο εξωτερικό αμείβονται αδρά. Ο προμηθευτής λοιπόν των ελαστικών για το δεύτερο σε τηλεθέαση σπορ στο πλανήτη επιλέγει ως "αποσβέστη-πυροσβέστη" το κορόιδο που πιάστηκε στη φάκα των ακριβοπληρομένων διαφημιστών για να μπορούν οι πιλότοι να "πετάνε" όπως Έλληνες Υπουργοί με την Ολυμπιακή!

Φυσικά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το κάθε επώνυμο ελαστικό τηρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας. Απλά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για να μπορούμε όλοι μας να γεμίσουμε το ντεπόζιτο μας περισσότερες φορές, μέχρι να "φάμε" τα πατούμενα μας, να λάβουμε υπόψιν μας πιο σοβαρά το παράγοντα "σχέση απόδοσης τιμής" και να μην κολλάμε σαν βεντούζες στις ετικέτες και τα πέλματα.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου