Τρίτη, 22 Μαΐου 2012

Making Fast Cars Faster


Αυτό είναι το μόττο της Hennessey Performance. Η αμερικάνικη εταιρία που έχει την βάση της στο Τέξας, 45 λεπτά δυτικά του Χιούστον, διαθέτει εγκαταστάσεις επιφάνειας σχεδόν 600 στρεμμάτων, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν ιδιόκτητη ευθεία 400 μέτρων στην οποία τεστάρουν συστηματικά τα δημιουργήματά τους. Τα μοντέλα της Hennessey βασίζονται σε υπάρχοντα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά δέχονται τις ειδικές της περιποιήσεις και συχνά αγγίζουν δυσθεώρητες τιμές ιπποδύναμης και ροπής.




Το τελευταίο δημιούργημά τους είναι το Venom GT. Σίγουρα θα αναρωτιέστε περί τίνος πρόκειται. Για ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω σύντομο βίντεο και επανερχόμαστε.


Η ιστορία έχει ως εξής. Το 2007 ένα αμερικάνικο περιοδικό προσκάλεσε την Hennessey να λάβει μέρος σε μια δοκιμή επιτάχυνσης 0-320χλμ/ώρα. Το ερώτημα ήταν απλό. Ποιό supercar μπορεί να πιάσει τα 320χλμ/ώρα γρηγορότερα; Η Hennessey ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση-πρόκληση "κατέβασε" στο γήπεδο ένα Venom 1000 Twin Turbo Viper το οποίο στο τέλος της ημέρα κατέληξε να είναι το αυτοκίνητο του οποίου η βελόνα του ταχύμετρου έφτασε πρώτη το μαγικό νούμερο 320. Αξίζει να αναφερθεί πως το Viper της Hennessey σημειώνοντας χρόνο 20,3 δευτερόλεπτα, άφησε στη δεύτερη θέση την Bugatti Veyron, η οποία χρειάστηκε 24,2 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 320χλμ/ώρα.Ο ιδιοκτήτης της Hennessey, John Hennessey, είχε τότε δηλώσει χαρακτηριστικά: "Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το αυτοκίνητό μας κατάφερε να βρεθεί μπροστά από την Veyron. Αν δεν απατώμαι, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο. Παρόλα αυτά, έχω αρχίσει ήδη να σκέφτομαι τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοσή του. Η αύξηση της ιπποδύναμης είναι μια καλή λύση αλλά θεωρώ πως θα έχουμε πρόβλημα με την μπροστομήχανη διάταξη του Viper, καθώς θα δυσκολεύεται να περάσει την παραπάνω δύναμη στο δρόμο. Η άλλη λύση είναι η μείωση του βάρους αλλά τότε το Viper δεν θα πληροί σημαντικές προϋποθέσεις καθημερινής μετακίνησης - εσωτερικές επενδύσεις, air condition, κτλ."

Λίγο καιρό αργότερα ο John Hennessey αστειεύτηκε λέγοντας πως θα ήταν μια καλή ιδέα να τοποθετηθεί ο κινητήρας του Venom Twin Turbo στο αμάξωμα μιας Lotus Exige. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία μιας και το Venom GT ήταν πια γεγονός και οι αριθμοί άρχισαν να λένε την πλήρη αλήθεια.


2,5 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100χλμ/ώρα, 15,3 για τα 320χλμ/ώρα, τρεις επιλογές υπερπλήρωσης με ιπποδύναμη που ποικίλει ανάλογα (800, 1000 και 1200 ίπποι), 159 κιλά ροπής στην μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης, V8 6,2 λίτρων, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της Ricardo, κεραμικές δισκόπλακες με 6πίστονα έμβολα της Brembo, KW Variant 3 πλήρως ρυθμιζόμενα Coilovers, 1.220 κιλά.




Το αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί στο παραπάνω βίντεο είναι το πρώτο Venom GT Spyder που κατασκευάζεται και προορίζεται για τον Steven Tyler των Aerosmith. Οι παραγγελίες είναι εντελώς προσωπικές και αν και εσείς θέλετε το δικό σας Venom GT πρέπει είτε να τηλεφωνήσετε στον ίδιον τον John Hennessey, είτε να του στείλετε e-mail. Αχ αυτοί οι Αμερικάνοι...




Πηγή: Hennessey Performance



Περιοδικό Autokinisimag

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου