Η Nissan Motor Co. Ltd παρουσίασε τη νέα γενιά του κιβωτίου ταχυτήτων XTRONIC CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης) για οχήματα με κινητήρες από 2,0 έως 3,5 λίτρα, καθώς και ένα νέο υβριδικό σύστημα για οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αυτές οι εξελίξεις, αποτελούν σημαντικά βήματα στους στόχους που έχει θέσει η Nissan αφενός για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, αφετέρου για την επίτευξη επιδόσεων με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.
Νέας γενιάς XTRONIC CVT κιβώτιο ταχυτήτων
Το κιβώτιο ταχυτήτων νέας γενιάς XTRONIC CVT, επιτυγχάνει βελτίωση στην οικονομία καυσίμου έως και 10%*, σε σύγκριση με τα προηγούμενων γενεών κιβώτια CVT για αντίστοιχα οχήματα. Το νέο κιβώτιο διαθέτει μια παγκοσμίως πρωτοποριακή αναλογία σχέσης μετάδοσης, ενώ η τριβή μειώνεται έως και κατά 40%. Σε συνδυασμό με το Adaptive Shift Control (ένα σύστημα το οποίο προσαρμόζει τη μεταβολή των σχέσεων μετάδοσης ανάλογα με το στυλ του κάθε οδηγού και των οδικών συνθηκών που επικρατούν), η νέα γενιά XTRONIC CVT έχει άμεση ανταπόκριση και ισχυρή επιτάχυνση.
Νέο υβριδικό σύστημα
To νέο υβριδικό σύστημα της Nissan, αποτελεί μια καινοτομία με πρακτικά οφέλη τόσο ως προς το κόστος κατασκευής, όσο και ως προς τις διαστάσεις του. Το σύστημα αυτό ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με δύο συμπλέκτες στο νέας γενιάς XTRONIC CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ συμπληρώνεται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν 2,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές, ευέλικτο μηχανικό σύνολο που δεν απαιτεί ένα ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα. Παρέχει ισχύ ισοδύναμη με αυτή ενός κινητήρα 3,5 λίτρων, αλλά με πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου τόσο εντός πόλης όσο και εκτός αυτής.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου