Αν και πρόκειται για ένα μοντέλο υπό σχεδιασμό, είναι σαφές ότι διατηρεί τον τολμηρό χαρακτήρα του JUKE. Ωστόσο, με την προσθήκη των μεγάλων θόλων στους τροχούς, τους ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, καθώς και με μια μοναδική διαιρούμενη πίσω αεροτομή, το JUKE-R τονίζει εξαρχής ότι δεν είναι ένα συνηθισμένο crossover, είναι ένα Juke που «κρύβει» ένα GT-R μέσα του. Το JUKE-R είναι ένα αυτοκίνητο που δεν προορίζεται για την παραγωγή και αναπτύχθηκε από κοινού από τη Nissan, με τη συμβολή του Κέντρου Τεχνολογίας της (NTC-E) και τον κορυφαίο οίκο του μηχανοκίνητου αθλητισμού RML.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας που έρχεται από το supercar GT-R της Nissan. Κάτω από το δάπεδο υπάρχει το διαφορικό έξι ταχυτήτων του GT-R, όπου ο εμπρός και ο πίσω άξονας ενώνονται από μια τροποποιημένη μετάδοση της τετρακίνησης του GT-R, ενώ το σύνολο ολοκληρώνουν οι ακτινωτοί τροχοί 20 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο.
Το εσωτερικό συνδυάζει με φινέτσα τα στυλ του crossover και του supercar, καθώς το ταμπλό του JUKE έχει μετατραπεί για να φιλοξενήσει τα απαραίτητα όργανα, όπως και την 7 ιντσών οθόνη LCD από το GT-R. Η κεντρική κονσόλα του Juke που είναι εμπνευσμένη από το ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας παραμένει ως έχει. Τα μπροστινά καθίσματα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με πρόσδεση πέντε σημείων, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα ορατό roll cage, με βάση τα πρότυπα ασφαλείας της FIA, για αυξημένη ακαμψία.
"Το Nissan JUKE είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά αυτοκίνητα στην αγορά σήμερα. Η τολμηρή σχεδίαση του συγκεκριμένου crossover έχει εξάψει τη φαντασία των αγοραστών αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη. Μετά από μόλις ένα χρόνο από το λανσάρισμα του, γιορτάζουμε πάνω από 100.000 πωληθέντες μονάδες" δήλωσε ο Paul Willcox, Senior Vice President, Sales and Marketing της Nissan στην Ευρώπη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου