Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

Vespa είναι μόνο μία. Ιταλικός μύθος, αξεπέραστος σχεδιασμός, πάθος και τρόπος ζωής…





Οι δεκαεπτά εκατομμύρια μονάδες της Vespa που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, από το 1946 μέχρι σήμερα, έχουν φέρει πιο κοντά ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς και έχουν πραγματοποιήσει τα όνειρα και την επιθυμία για ελευθερία ολόκληρων γενιών.

Στην LX, οι ξεχωριστά κλασικές γραμμές της Vespa γίνονται άμεσα αισθητές και τονίζουν το διαχρονικά κομψό και απαράμιλλο στυλ της.

Η Vespa πάντα διακρινόταν από τα υπόλοιπα σκούτερ, από το μονομπλόκ σασί της. H LX παραμένει πιστή σε αυτή τη μέθοδο κατασκευής, η οποία της εξασφαλίζει επίσης κορυφαία ακαμψία και ακρίβεια κατά την οδήγηση.

Ο στρογγυλός προβολέας και οι χρωμιομένοι καθρέφτες είναι στοιχεία που παραπέμπουν στην ιστορία της Vespa. Ο μεγάλος πίνακας οργάνων με κλασσικά γραφικά σε αντίθεση με το ανοιχτόχρωμο φόντο, είναι πλήρης και ευανάγνωστος.

Η ποδιά εμπρός έχει μεγάλο πλάτος και προσφέρει άριστη προστασία. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο της Vespa LX που θυμίζει παλαιότερα μοντέλα είναι η μπροστινή μάσκα που αγκαλιάζει το τιμόνι και καλύπτει το διακόπτη της κόρνας. Τα φλας με διάφανο πλαστικό κάλυμμα έχουν γωνιακό σχήμα με μεγάλες διαστάσεις για καλύτερη ορατότητα. Το τετραγωνισμένο μπροστινό φτερό ταιριάζει περίφημα με το σχήμα της ποδιάς, καλύπτοντας τον τροχό των 11 ιντσών, ο όποιος έχει κομψό σχέδιο από κράμα αλουμινίου.

Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ κάτω από τη σέλα μπορεί να τοποθετηθεί ένα κράνος full-face. Το σχήμα της ουράς είναι αποφασιστικό, δίνοντας έμφαση στη στιβαρότητα του μοναδικού σκούτερ. Η καλά διαμορφωμένη φαρδιά σέλα, σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί άνετα τον αναβάτη και το συνεπιβάτη, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη χρωμιωμένη χειρολαβή που προσδίδει λειτουργικότητα αλλά και στυλ. Το ύψος της σέλας, μόνο 785 χιλ., επιτρέπει στους αναβάτες κάθε αναστήματος τον τέλειο έλεγχο της LX. Η κλειδαριά που ανοίγει τη σέλα, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της για εύκολη πρόσβαση όταν κατεβαίνει ο οδηγός από το σκούτερ. Υπάρχει ακόμα γάντζος στο μπροστινό μέρος της σέλας για να στηριχτεί σακίδιο ή τσάντες από ψώνια.

Ο κινητήρας της Vespa LX, έχει σχεδιαστεί και παραχθεί εξ ολοκλήρου από την Piaggio, και είναι μελετημένος για να ανταποκριθεί στις ποικίλες ανάγκες των αναβατών σε χρήση πόλης. Ο δυνατός 4χρονος 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας 150cc που εξοπλίζεται η Vespa LX σέβεται τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου