Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Honda Jazz 2011






Αναμφίβολα, το Honda Jazz αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις για όποιον ψάχνει ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο και πρακτικό αυτοκίνητο στην κατηγορία B. Παράλληλα, οι κινητήρες των 1.2lt και των 1.4lt είναι άκρως οικονομικοί, το εσωτερικό είναι ποιοτικό και η οδική συμπεριφορά δεν έχει κάποιο ψεγάδι. Το σημαντικότερο όμως μειονέκτημα του Honda Jazz αποτελούσε το αυτόματο ρομποτιζέ κιβώτιο ταχυτήτων με τις αργές εναλλαγές σχέσεων.

Honda φαίνεται πως έλαβε υπ’ όψιν της τόσο τις αρνητικές κριτικές των ΜΜΕ όσο και τις απόψεις των πελατών της και στο ανανεωμένο Honda Jazz του 2011 προχώρησε στην αλλαγή του αυτόματου - ρομποτιζέ - κιβωτίου με το γνωστό και εξαιρετικό από την προηγούμενη γενιά CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων). Σύμφωνα μάλιστα με την ιαπωνική φίρμα το CVT έχει βελτιωθεί σημαντικά και είναι διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιούν το Honda Insight όσο και του επερχόμενου Honda Jazz Hybrid.Το κιβώτιο έχει δύο προγράμματα λειτουργίας (D και S) όπου στο S μπορεί ο οδηγός να αλλάζει τις σχέσεις μέσω paddles στο τιμόνι.

Εκτός του κιβωτίου CVT το ανανεωμένο Honda Jazz φέρει κάποιες μικρές αλλαγές στον αισθητικό τομέα και πιο συγκεκριμένα στα φωτιστικά σώματα, στους προφυλακτήρες, στη μάσκα και στις ζάντες. Φυσικά δύο νέα χρώματα υπάρχουν στην παλέτα (Deep Sapphire Blue και Ionized Bronze) ενώ στο εσωτερικό το ταμπλό έχει πιο σκούρη απόχρωση.

Μικροεπεμβάσεις έγιναν στην ανάρτηση του Honda Jazz με στόχο τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Οι κινητήρες παραμένουν στα 1.2lt και 1.4lt με τους 90ps και 100ps αντίστοιχα. Ο πρώτος υπόσχεται μέση κατανάλωση 5.3lt/100km με εκπομπές ρύπων στα 123gr/km και ο δεύτερος 5.5lt/100km και 126gr/km.




Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου