Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Delta 2011: Νέοι κινητήρες Multiair και Euro5

Delta 2011: Νέοι κινητήρες Multiair και Euro5 - Nέα έκδοση Hardblack
To 2011 είναι η χρονιά-σταθμός της Lancia, χρονιά που θα σηματοδοτήσει μια νέα πορεία για τη μάρκα στην ελληνική αγορά, με την έλευση 3 ολοκαίνουριων μοντέλων αλλά και προϊοντικά νέα και βελτιώσεις στα ήδη υπάρχοντα. Ως η ναυαρχίδα της τωρινής γκάμας, «ποδαρικό» στα προσεχή γεγονότα του 2011 κάνει η Lancia Delta με νέους κινητήρες Multiair και Euro5 αλλά και μια έκδοση εξοπλισμού μοναδική στο είδος της, τη νέα Lancia Delta Hardblack.
Νέα γκάμα MultiairEuro 5


Από τις αρχές του χρόνου όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Lancia Delta γίνονται πιο ανταγωνιστικοί καθώς οι κινητήρες βενζίνης 1.4 πληρούν πλέον τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro5, καλύπτοντας πλήρως τις σύγχρονες απαιτήσεις σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Σημειώνεται ότι ο κινητήρας βενζίνης 1.8 200hp της Delta αλλά και οι κινητήρες πετρελαίου της (1.6 120hp/1.9 190hp) ήδη πληρούσαν τις προδιαγραφές Euro5 από την ημερομηνία λανσαρίσματός τους.
H Delta των 120hp προσφέρει 21 kgm ροπής στις μόλις 1.750 rpm, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8”, έχει κατανάλωση μεικτού κύκλου 6,3 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται σε μόλις 146g/km (τέλη κυκλοφορίας για το 2011 αντιστοιχούν σε 219 €).
Ακόμη πιο εντυπωσιακά είναι τα νούμερα για τον αντίστοιχο κινητήρα Multiair 140hp που διαθέτει και σύστημα Start&Stop: προσφέρει 23,4 kgm ροπής στις μόλις 1.750 rpm, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2”, έχει κατανάλωση μεικτού κύκλου 5,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται σε μόλις 132g/km (τέλη κυκλοφορίας για το 2011 αντιστοιχούν σε 132 €).
Τεχνολογία MultiairStart&Stop
H Lancia Delta το 2011, μετά τη Lancia Musa, γίνεται η δεύτερη Lancia που διαθέτει ως standard το σύστημα Start&Stop στον κινητήρα Multiair 140hp S&S, ένα σύστημα που διακόπτει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα σε κάθε ακινητοποίηση και τον ενεργοποιεί ξανά με την εκκίνηση, ενώ υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης/ενεργοποίησης από τον οδηγό με το πάτημα του αντίστοιχου πλήκτρου. Το Start&Stop σε σημαντικό βαθμό υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο την τεχνολογία Multiair, η οποία κάνει το ντεμπούτο της στη Lancia με πρώτη εφαρμογή στην Delta.
H τεχνολογία Multiair βασίζεται σε ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των βαλβίδων το οποίο καθιστά εφικτό το γρήγορο, άμεσο και χωρίς πεταλούδα γκαζιού έλεγχο της μάζας του εισερχόμενου αέρα μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητα της πλήρωσης του θαλάμου καύσης και βελτιστοποιώντας την διαδικασία της ίδιας της καύσης. Τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα παρόμοιας ονομαστικής ισχύος είναι πολλά, όπως αύξηση έως +10% στη μέγιστη ισχύ, αύξηση έως +15% στη ροπή σε χαμηλές στροφές, μείωση έως -10% στην κατανάλωση καυσίμου, μείωση στις εκπομπές CO2 έως και -25% σε περίπτωση turbo κινητήρα αλλά χαμηλότερες εκπομπές λοιπών επιβλαβών ρύπων (μονοξείδιο του άνθρακα, βλαβεροί υδρογονάνθρακες και οξείδια του αζώτου - CO / HC / NOx). Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα είναι η βελτιωμένη οδηγική αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός, με άμεση ανταπόκριση στις εντολές του και αδιάλειπτη, γραμμική απόδοση της ισχύος του κινητήρα.

Νέο μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων
Όλη η γκάμα κινητήρων Euro5 της Delta (βενζίνης ή πετρελαίου), πλην των εκδόσεων 1.8 με το αυτόματο κιβώτιο Sportronic και των εκδόσεων 1.6 diesel με το ημιαυτόματο κιβώτιο Selectronic, θα εξοπλιστεί με το νέο μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων (C635). Το νέο κιβώτιο είναι το πιο εξελιγμένο μηχανικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης που διαθέτει σήμερα η Lancia και είναι ικανό να αντεπεξέλθει με επιτυχία στη μετάδοση έως και 35 kgm ροπής. Στον κινητήρα 1.4 Multiair 140hp τη λειτουργία του εν λόγω κιβωτίου συμπληρώνει η ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων (GSIGear Shift Indicator) στο ταμπλώ της Delta, που βοηθά συνολικά τον οδηγό να κάνει τη βέλτιστη αλλαγή σχέσεων συνεισφέροντας παράλληλα και στην πιο οικονομική λειτουργία του κινητήρα.



Έκδοση Hardblack
Το πιο εντυπωσιακό όμως στην γκάμα της Delta για το 2011 είναι η νέα έκδοση Hardblack, μια ειδική έκδοση που τοποθετείται πάνω από τη μεσαία και πιο δημοφιλή έκδοση Oro, διαθέτοντας φυσικά όλα τα στοιχεία βασικού εξοπλισμού εκείνης. Η έκδοση Hardblack ξεχωρίζει όμως γιατί διαθέτει παραπάνω πρώτα απ’ όλα την αποκλειστική βαφή σε μαύρο ματ. Συνεχίζοντας την παράδοσή της στην τεχνολογία χρωμάτων και στη χρήση του χρώματος ως ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά εξατομίκευσης των ούτως ή άλλως κομψών αμαξωμάτων της, η Lancia είναι ο μοναδικός μαζικός κατασκευαστής αυτοκινήτων που διαθέτει τη συγκεκριμένη βαφή, καθώς επίσης και ο μοναδικός κατασκευαστής που διαθέτει τέτοια βαφή ως μέρος της κανονικής παραγωγικής διαδικασίας του αυτοκινήτου, αλλά και εντός του εργοστασίου στο οποίο παράγεται κανονικά το αυτοκίνητο. Η συγκεκριμένη βαφή απαιτεί μια επίπονη παραγωγική διαδικασία που κρατάει περίπου 4 ώρες και συνοδεύεται α πό πολλούς και εκτενείς ποιοτικούς ελέγχους που διασφαλίζουν την ποιοτικά άψογη υπόστασή της.
Εκτός από τη μαύρη ματ βαφή για το κυρίως μέρος του αμαξώματος, η έκδοση Hardblack φέρει μαύρη γυαλιστερή οροφή που δημιουργεί εξαιρετική αντίθεση, αλλά και σύμπνοια ταυτόχρονα, με τον εντυπωσιακό και επιθετικό χαρακτήρα της μαύρης ματ βαφής. Μαζί προσδίδουν ένα μοναδικό εφέ στο αυτοκίνητο, ορίζοντας μονομιάς την πιο «άγρια» εκδοχή της Delta. Την εξωτερική όψη του αυτοκινήτου συμπληρώνουν οι επιχρωμιωμένοι εξωτερικοί καθρέπτες, η διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης (στους κινητήρες 1.8 και 1.9) και οι sport ζάντες αλουμινίου 18” οι οποίες διατίθενται (προαιρετικά) και με μαύρο ματ φινίρισμα, δίνοντας μια πραγματικά απόκοσμη όψη στις κομψές γραμμές της Delta. Επίσης στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα τηλεματικής Blue&MeΤΜ με χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα USB για media player, φωνητ��κή καθοδήγηση και σύνδεση έως 5 κινητών τηλεφώνων. Τα καθίσματα της Hardblack διαθέτουν τον πιο σπορ συνδυασμό δέρματος και Alcantara Starlite, σε μαύρο χρώμα με διακριτικές ασημί ραφές και λεπτομέρειες. Ο βασικός της εξοπλισμός όμως δε θα μπορούσε να δικαιολογεί την «επιθετική» της εμφάνιση αν δε συνοδευόταν και από ένα σημαντικό τεχνολογικό αβαντάζ. Η Delta Hardblack διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση RSS (Reactive Suspension System), συνεργασία της Lancia με την Magnetti Marelli. Το σύστημα RSS μεταβάλλει μέσω ειδικών αισθητήρων τις ρυθμίσεις της ανάρτησης εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναλόγως του τύπου του οδοστρώματος και του τρόπου οδήγησης που θα επιλέξει ο οδηγός. Τον ηλεκτρονικό έλεγχο της ανάρτησης συνοδεύει η λειτουργία Sport που μπορεί να επιλεχθεί μέσω του ομώνυμου πλήκτρου στην κεντρική κον σόλα της Delta. Στη λειτουργία Sport γίνεται πιο άμεση η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, βαραίνει αντίστοιχα το τιμόνι ενώ διατίθεται και στιγμιαία μεγαλύτερη ροπή (overboost) σε απότομο πάτημα του γκαζιού. Η ίδια η ανάρτηση, ελέγχοντας τις διαμήκεις και εγκάρσιες ταλαντώσεις του αμαξώματος, εξασφαλίζει ακόμη περισσότερη σταθερότητα στη σπορ οδήγηση, αυξάνοντας τη συνολική πρόσφυση και την ταχύτητα εισόδου στις στροφές. Συνοπτικά, το σύστημα RSS προσφέρει στην Delta Hardblack περισσότερη άνεση, περισσότερη ασφάλεια και περισσότερο δυναμική οδήγηση.

Εγγύηση, Τιμές και Χρηματοδότηση
Υπενθυμίζεται ότι η Lancia Delta έχει αποσπάσει τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων στα crash tests του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNcap. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού της Delta, συμπεριλαμβανομένων των Euro5/Multiair και Hardblack αντίστοιχα, προσφέρονται με 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη, 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, 3 χρόνια εγγύηση βαφής και 8 χρόνια εγγύηση αντισκωριακής προστασίας.
Η Delta 1.4 Turbo 120hp προδιαγραφών Euro5 με το νέο μηχανικό κιβώτιο C635 προσφέρεται στην αρχική της έκδοση (Argento) στην τιμή των 20.200 €. Η έκδοση Argento είναι πλήρης σε εξοπλισμό καθώς περιλαμβάνει σημαντικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας όπως κλιματισμό, 6 αερόσακους, ABS με EBD, σύστημα ευστάθειας AHS (Αbsolute Handling System) με Hill Holder και μία σειρά από ηλεκτρονικά υποσυστήματα όπως το DST (Drive Steering Torque – σύστημα άσκησης ροπής στο τιμόνι) ή το TTC (Torque Transfer Control, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), ηχοσύστημα με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, πίσω φανάρια τεχνολογίας LED, συστοιχία LED μπροστινών φώτων ημέρας, προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering, συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα, εμπρός υποβραχιόνιο με ψυχόμενο αποθηκευτικό χώρο κα. Η αντίστοιχη τιμή για τον κινητήρα Multiair 140hp με Start&Stop διαμορφώνεται στις 21.900 €.


Η έκδοση Hardblack είναι διαθέσιμη σε όλους τους κινητήρες βενζίνης (1.4 120hp, 1.4 140hp, 1.8 200hp) και πετρελαίου (1.6 120hp, 1.9 190hp), με αρχική τιμή που ορίζεται στις 23.900 € (120hp), 2.000 € παραπάνω από την έκδοση Oro αλλά με επιπλέον εξοπλισμό αξίας τιμοκαταλόγου 4.170 €!
Όλη η ανανεωμένη γκάμα της Delta μπορεί να αποκτηθεί με προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 0% προκαταβολή, 4,5% ετήσιο σταθερό επιτόκιο και εξόφληση έως 72 μήνες και συνδυάζεται με την εκάστοτε προωθητική ενέργεια. Ισχύει παράλληλα και χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 0-30% προκαταβολή, 8,25% ετήσιο σταθερό επιτόκιο και εξόφληση από 30 έως 72 μήνες, στο οποίο ισχύει αυξημένη προωθητική ενέργεια, κάνοντας ακόμη πιο προσιτή την απόκτηση μιας Delta. Συνδυάζεται δε με όφελος κρατικής απόσυρσης, το οποίο σε όλους τους κινητήρες 1.4 της Delta αντιστοιχεί σε 960 €, ενώ αναλόγως της έκδοσης μπορεί να αγγίξει και το ποσό των 2.800 €.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου