Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

Παρουσιάστηκε στο τεύχος Νο5



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκη
Τεύχος 5
Project Z – Το πρώτο 350z Pro Class αυτοκίνητο της Ευρώπης
Κείμενο: Φαίη Βασιλειάδου
Το Project Z είναι ένα Nissan 350z drag car, που δεν αφήνει περιθώρια για συγκρίσεις ούτε συμβιβασμούς. Δημιουργήθηκε με τις αυστηρότερες των προδιαγραφών, αλλά και με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειάζονται περαιτέρω βελτιώσεις στο εγγύς μέλλον. Όλα τα μέρη του αυτοκινήτου έχουν επιλεγεί προσεκτικά, έτσι ώστε να βελτιστοποιείται στον έπακρον η απόδοση του οχήματος, ενώ τα περισσότερα από αυτά όπως και κάποια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά δημιουργήθηκαν και εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά. Το σασί επιτρέπει στο αμάξι να τρέξει σε 5.99 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο, ενώ ο 3.5 λίτρων, twin turbo κινητήρας, βγάζει 1900BHP. Μιλάμε, δηλαδή, για αμάξι, όχι μόνο ιδιαίτερης αεροδυναμικής και αισθητικής, αλλά και θηριώδους ισχύος.
Για την ιστορία…
Τον Ιούλιο του 2009, ο John Bradshaw και η Abbey Motorsports, δημιούργησαν το Project Zed, ένα Nissan, με κινητήρα μεθανόλης Nissan 350z. Ο προκάτοχός του είχε λανσαριστεί το 2005 από την Performance Motorsports, επιτυγχάνοντας 6.6 δευτερόλεπτα και ταχύτητα λίγο πιο πάνω από 215 μίλια την ώρα. Ο στόχος για το Project Z είναι να τρέξει στο FIA Pro Mod Championship, ως το πρώτο Γιαπωνέζικο αμάξι στην ιστορία των αγώνων.
Το αμάξι έχει ήδη συμμετάσχει στους European Finals, που έλαβαν χώρα από 10 μέχρι 13 Σεπτεμβρίου (http://www.santapod.co.uk/e_europe_finals.php), ενώ θα συμμετάσχει και στους National Finals, 26 και 27 Σεπτεμβρίου (http://www.santapod.co.uk/e_nat_finals.php) και στον Jap Show Finale, 3 και 4 Οκτωβρίου (http://www.santapod.co.uk/e_jap.php).
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: www.bramsracing.com.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Nissan 350Z VQ 3.5 Litre Block
Borg Warner Υβριδικά Turbos
Waterman μηχανική αντλία βενζίνης (2500 HP με μεθανόλη)
5 Speed Lenco
Σασί full double frame rail, SFI 25.1 E.
SFI Certified Carbon wheel tubs & Titanium προστασία καθίσματος οδηγού
Billet 4 pistons Mark Williams καλίμπρες με φρένα carbon/carbon
Weld Racing Alumastar πίσω τροχούς, 16x16 double beadlock
Goodyear 34.5x17-16 D1022 Compound Slicks
Dual Lamb master κύλινδρος
ALR AMS-1000 πλήρως προγραμματιζόμενος digital boost controller
Racepak V300 datalogger 


http://www.autokinisimag.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου