Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Angelica Reporting from ΜέρκελLAND


Εδώ και λίγους μήνες ξυπνάω κάθε πρωί κάτω από ένα «ξένο» ουράνο μιας κεντροευρωπαϊκής κρύας χώρας ανάμεσα σε ανθρώπους που οι πατριώτες μου τους στολίζουν καθημερινά στα καφενία, στις καφετέριες και στα άδεια πλέον Ελληνικά μοντέρνα clubs. Θαρρείς και είναι αυτοί η αιτία που η χώρα βρίσκεται σε δυσμενή οικονομική κατάσταση. Πραγματικά πιστεύω ότι αν η κατάσταση ήταν αντεστραμένη μεταξύ των δύο χωρών στον οικονομικό τομέα και η Ελλάδα δεχόταν οικονομικούς μετανάστες η κατάσταση θα ήταν το λιγότερο τραγελαφική!

Πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω δημόσια έργα στο δρόμο τα οποία να διαρκούν λιγότερο από μερικές ώρες και όχι χρόνια όπως στην Ελλαδίτσα των εργολάβων. Δεν υπήρχε εργάτης στο δρόμο με σημαιάκια στο «εργοτάξιο» αλλά φανάρια. Μάλιστα αγαπητέ αναγνώστη. Φανάρια με ροδάκια.

Ακόμα δεν μπορώ να συνηθίσω ότι ο πεζός έχει προτεραιότητα σε μια διάβαση, όπως φυσιολογικά προβλέπεται από τον ΚΟΚ παγκοσμίως. Ποιός τολμάει να περάσει στην Ελλάδα από διάβαση πεζών χωρίς να κινδυνεύει να καταλήξει σε νοσοκομείο ή δαφνοστολισμένος με διάφορα «γαλλικά» επίθετα για τον ίδιο και όλο του το γενεαλογικό δέντρο;

Γιατί πρέπει για ένα παράνομο παρκάρισμα να πληρώνω πάνω απο 10 Ευρώ; Ειδικά σε μια μικρή χώρα όπου τα αυτοκίνητα είναι περισσότερα από τους πολίτες και δεν υπάρχουν αρκετοί χώροι στάθμευσης; Επίσης, για ποιό λόγο θα πρέπει να πληρώσω 200+ αν δεν φοράω ζώνη όταν απλά είμαι βλάκας και κάνω κακό μόνο στον εαυτό μου; Όλοι ξέρουμε ότι η βλακεία δεν πληρώνεται. Όμως σίγουρα πρέπει να τιμωρείσαι όταν οδηγείς μεθυσμένος. Είσαι δολοφόνος και πρέπει να τιμωρηθείς. Χάνεις το διπλωμά σου για τουλάχιστον 1 με 1,5 χρόνο και πέρνας από χίλια κύματα για να το πάρεις πίσω.

Μπορεί η λέξη βελτίωση (tuning) εδώ να είναι σχεδόν άγνωστη αλλά ποιος ο λόγος να ξοδεύω τα χρήματα μου όταν μπορώ να πάω στη πίστα και να οδηγήσω ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς να φοβάμαι μήπως κάνω ζημιά στο αμάξι μου ή λιώσω τα λάστιχα μου;

Μέχρι λοιπόν να καταφέρουμε να μάθουμε ως λαός να βλέπουμε την εξέλιξη ως παράδειγμα και όχι όπως οι αλεπούδες ως κρεμαστάρια, κάλιο (ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ©) πέντε και στο χέρι, φίλε μας Νίκο είσαι αστέρι!  

Περιοδικό Autokinisimag

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου