Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Mercedes-Benz SL Pagoda


(...) η 230 SL Pagoda (η υψηλής ακαμψίας σκληρή οροφή της θυμίζει σε σχήμα τις στέγες των ασιατικών ναών) επίσης του 1964 αποτέλεσε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο με ενισχυμένο θάλαμο επιβατών και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης (...)


Αυτές τις γραμμές γράφαμε πίσω στο 2009 για την Mercedes-Benz SL Pagoda, έπειτα από την αποστολή μας στο μουσείο της Mercedes στη Στουτγκάρδη της Γερμανίας. Πόθος πολλών μελών της ομάδας του περιοδικού, η Pagoda αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα εντυπωσιακότερα οχήματα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Έτσι λοιπόν δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε αδημοσίευτο το δελτίο τύπου που έφτασε σήμερα το πρωί στο ηλεκτρονικό μας γραμματοκιβώτιο. Ο αποστολέας; Ο γείτονας βελτιωτικός οίκος Vilner Studio από τη Βουλγαρία. 




Η Pagoda γεννήθηκε το 1963, τότε που τα αυτοκίνητα παράγονταν και προορίζονταν μόνο για τους εκλεκτούς, τότε που η ταχύτητα δεν ήταν ίδια με σήμερα, τότε που η μόδα ήταν τελείως διαφορετική. Ήταν επίσης τότε που η 300 SL (W198) και η 190 SL (W121 BII) θεωρούνταν μοντέρνες αλλά όχι ακόμη θρυλικές.





Με το πέρασμα των χρόνων η Pagoda εξελίχθηκε σε μια πραγματική κυρία και έγινε πρωταγωνίστρια της νουβέλας του Vilner Studio. Σύμφωνα με τη γενικότερη φιλοσοφία του οίκου, η Pagoda δέχθηκε επεμβάσεις στην εξωτερική της εμφάνιση και ριζική ανανέωση του εσωτερικού της διάκοσμου. Τα χρώματα είναι ζεστά και vintage - café και latte.




Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η προσοχή στη λεπτομέρεια. Το φινίρισμα είναι εξαιρετικό, τα υλικά χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα και δύο χρωματικούς συνδυασμούς που κυριαρχούν τόσο στις ραφές, όσο και στον υπόλοιπο διάκοσμο. Το ταμπλό και το τιμόνι έχουν δεχθεί περιποιήσεις ανανέωσης, ενώ ακόμη και η μπαγκαζιέρα μοιάζει με ακριβή κοσμηματοθήκη. Φυσικά η σκληρή οροφή δεν θα μπορούσε να ξεφύγει της φροντίδας του οίκου, αποπνέοντας στιλ και πολυτέλεια. 





Τα διακριτικά της Pagoda βρίσκονται παντού και ολοκληρώνουν το υπέροχο σύνολο που ο οίκος Vilner ετοίμασε μόνο για εκλεκτούς. Μπράβο στους γείτονες.







Πηγή: Autoblog, Vilner Studio



Περιοδικό Autokinisimag

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου