Το όχημα που επιχειρεί να παντρέψει τους όρους "ηλεκτρικό" και "super car". Πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2013 σε μόλις 88 μονάδες.
Βασικό χαρακτηριστικό του Rimac που έχει προκαλέσει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι φυσικά ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης με τα οποία εφοδιάζεται. Αποτελούμενο από τέσσερα υποσυστήματα, το καθένα από τα οποία διαθέτουν έναν κινητήρα, έναν αναστροφέα (inverter) και ένα κιβώτιο ταχυτήτων (reduction gearbox: τύπος κιβωτίου που μειώνει την ταχύτητα αυξάνοντας την ροπή) υπόσχεται ιπποδύναμη της τάξης των 1.088 ίππων, 357 κιλών ροπής (κι όμως, δεν είναι τυπογραφικό λάθος), επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 304χλμ/ώρα. Το πρωτοποριακό σύστημα μετάδοσης της ηλεκτρικής δύναμης καλείται από την Rimac Automobili "All Wheel Torque Vectoring System"και ελέγχει τον κάθε τροχό ξεχωριστά χιλιάδες φορές το δευτερόλεπτο, παρέχοντας σύμφωνα με την κροατική φίρμα μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία.
Οι σαγηνευτικές επιδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Rimac συνοδεύονται από ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο εξωτερικής εμφάνισης με την καθαρότητα και την απλότητα να κυριαρχούν. Υλικά όπως το ανθρακόνημα κυριαρχούν, ενώ η διχρωμία του εξωτερικού τονίζει τον δυναμικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, το οδηγοκεντρικό κόκπιτ συνοδεύεται από ένα high-end σύστημα πληροφόρησης του οδηγού για τις λειτουργίες και την κατάσταση του οχήματος. Περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την τιμή του αυτοκινήτου δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Παρόλα αυτά δεν χωρά αμφισβήτηση το γεγονός πως το Rimac Concept One έρχεται να αναθεωρήσει τα δεδομένα όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Πηγή: Rimac Automobili
Περιοδικό Autokinisimag
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου