Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ολοκληρώθηκε ο αγώνας BTCC στο Thruxton

Σε συνέχεια του ποστ για τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του 3ου κατά σειρά αγώνα στο πρωτάθλημα BTCC, θα διαβάσετε παρακάτω όσα συνέβησαν στο σύνολο του διημέρου που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ώρες στην Αγγλία.

Τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου έφεραν στην pole position το Honda Civic   του Andrew Jordan που αγωνίζεται για την Pirtek Racing. Ο Jordan εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα μεγάλα ονόματα της διοργάνωσης Gordon Shedden (Honda Yuasa Racing Team), Jason Plato (MG KX Momentum Racing) και Matt Neal (Honda Yuasa Racing Team) και ξεκίνησε τον αγώνα της Κυριακής από την πρώτη θέση του grid με χρόνο 1.16.983 και μέση ωριαία ταχύτητα 177 χλμ/ώρα. Τη δεύτερη θέση του grid κατέλαβε τελικά ο Jason Plato, ο οποίος νωρίτερα στο session ενεπλάκη σε σφοδρή σύγκρουση, ενώ την τρίτη θέση στη σειρά εκκίνησης κατέλαβε ο Frank Wrathall με το Toyota Avensis της ομάδας Dynojet.



"Αυτός ήταν ένας σωστός γύρος για την pole position. Ιδιαίτερα το γεγονός ότι κατάφερα κάτι τέτοιο στην πίστα του Thruxton που θεωρείται "old school" πίστα με μικρά περιθώρια λάθους, είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό. Ακόμη και όταν ήξερα ότι έχω εξασφαλίσει την πρώτη θέση στην εκκίνηση, ήθελα να πιέσω και να δοκιμάσω το αυτοκίνητο αλλά και να σπάσω το φράγμα του 1.17 - μια μεγάλη επιτυχία." δήλωσε ο 22χρονος Jordan ο οποίος πέτυχε την δεύτερη pole position στην καριέρα του.




Ο Jason Plato δήλωσε χαρακτηριστικά: "Είμαι πολύ τυχερός που ύστερα από αυτό το ατύχημα είμαι ακόμη εδώ και μάλιστα δεύτερος. Έχασα τον έλεγχο στη στροφή Church αλλά κατάφερα πριν την έξοδο να το ξαναφέρω σε ευθεία, κάτι που αποδείχθηκε σωτήριο κατά την έξοδο από την πίστα. Κρίμα, ήταν ο γρήγορός μου γύρος."




"Είμαι πολύ ευχαριστημένος και νιώθω ότι μπορούσα να πάω ακόμη γρηγορότερα. Θα απολαύσω τη στιγμή και δεν θα σκεφτώ καθόλου τον αγώνα. Κάποιοι ανησυχούν για τον καιρό αλλά δεν θα μπορούσε να με νοιάζει λιγότερο." ήταν τα λόγια του 25χρονου Wrathall. 

Για τους Matt Neal και Gordon Shedden η μέρα αποδείχθηκε καταστροφική. Ενώ τα Civic τους έδειχναν αξεπέραστα, ο Neal είχε ατύχημα και έπεσε στην 19η θέση ενώ το αυτοκίνητο του Shedden βρέθηκε παράτυπο όσον αφορά στην πίεση του τούρμπο με αποτέλεσμα να ακυρωθούν οι χρόνοι του. Στις επόμενές του προσπάθειες δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 18η θέση.




Το πρώτο σκέλος του σημερινού αγώνα ήταν παρόλα αυτά γεμάτο ανατροπές. Ο poleman Andrew Jordan βρέθηκε αμέσως μετά την εκκίνηση με τις προστατευτικές μπάρες της πίστας να γεμίζουν το παρμπρίζ του ενώ ο Mat Jackson με το Ford Focus της Redstone Racing, ύστερα από τον συνωστισμό της πρώτης στροφής βρέθηκε στην πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Dave Newman με το Vauxhall Vectra της Team ES Racing.com και το βάθρο συμπλήρωσε τελικά ο Andrew Jordan αφού ανάκαμψε από την καθυστέρηση του πρώτου γύρου.


Το δεύτερο σκέλος του αγώνα όμως ήταν αυτό που επιφύλασσε τις περισσότερες εκπλήξεις. Σε βρεγμένο οδόστρωμα επικράτησε τελικά ο Gordon Shedden, ο οποίος μαζί με το Civic του ήταν ασταμάτητος. Την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Jason Plato που κατάφερε να ανακάμψει σε σύγκριση με το πρώτο σκέλος και να διατηρηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας. Τρίτος τερμάτισε ο Jackson ενώ καθοριστική αποδείχθηκε η είσοδος του safety car στην πίστα - εξασφάλισε την νίκη στον Shedden ο οποίος κατάφερε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Το άλλο Civic της Yuasa Racing Team δεν είχε την ίδια τύχη μιας και ο Matt Neal - και ενώ βρισκόταν στη 10η θέση - στην προσπάθειά του να ρυθμίσει τους υαλοκαθαριστήρες του, έσβησε τον κινητήρα του. Τελικά και ύστερα από πολύ προσπάθεια, τερμάτισε στην πέμπτη θέση.




Παρακάτω μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την συναρπαστική εκκίνηση και τους πρώτους γύρους του πρώτου αγώνα. Ο αγώνας του Thruxton αποδεικνύει πόσο ενδιαφέρον είναι το πρωτάθλημα BTCC, σπάζοντας τη μονοτονία του ΠΠΡ και του πρωταθλήματος της F1 (το οποίο παρόλα αυτά αποδεικνύεται φέτος ιδιαίτερα ανατρεπτικό).




Περιοδικό Autokinisimag

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου