Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Παραδίδουν τα κλειδιά των supercars οι βουλευτές

Οι βουλευτές άρχισαν να παραλαμβάνουν τα νέα ολοκαίνουργια οχήματά τους για φέτος,τα οποία είναι υποχρεωτικά αισθητά μικρότερου κυβισμού.Η Τρίτη είναι η τελευταία ημέρα για να παραδώσουν τις Lexus, τις Mercedes, τα BMW, τα SAAB και τα Αudi 2000 cc που είχαν επιλέξει για το 2011. Εμείς, βρήκαμε αντίστοιχο άρθρο του 2008 και σας το παρουσιάζουμε για να εντοπίσετε ομοιότητες και διαφορές! Τα συμπεράσματα δικά σας...



Άρθρο του news247 -2012

Σύμφωνα με τα νέα μέτρα περικοπών, οι δαπάνες του κράτους για τα αυτοκίνητα των βουλευτών περιορίσθηκαν κατά 35% και πλέον οι φορολογούμενοι θα επιβαρυνθούν με 3,5 εκατομμύρια ευρώ από 5 εκατομμύρια που πλήρωναν στο παρελθόν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί πάγιο αίτημα της κοινωνίας η κατάργηση του συγκεκριμένου προνομίου, βουλευτών και υπουργών.

Οι βουλευτές που εκλέγονται στις εκλογικές περιφέρειες της Αττικής δικαιούνται αυτοκίνητο (με σύστημα leasing) έως 1.400 cc, με μηνιαίο μίσθωμα 750 ευρώ ενώ όλοι άλλοι (της περιφέρειας) έως και 1.800 cc., με μηνιαίο μίσθωμα έως και 1.200 ευρώ.

Μέχρι στιγμής, έχουν αποποιηθεί του δικαιώματος να διαθέτουν βουλευτικό όχημα οι: Χαρά Κεφαλίδου, Αννα Νταλάρα, Κυρ. Μητσοτάκης, αλλά καιο ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης.

Άρθρο της Espresso- 2008


Ο «ιός της χλιδής» χτύπησε τους τριακόσιους, καθώς διαπιστώθηκε ότι περισσότεροι από τους μισούς, δηλαδή περίπου 160 βουλευτές επέλεξαν τη λιμουζίνα της Lexus, 135 βουλευτές επέλεξαν τις λιμουζίνες συμβατικού τύπου και μόλις πέντε βουλευτές επέλεξαν τα «φθηνά» υβριδικά!

Να σημειωθεί ότι υπάρχουν περισσότεροι από εβδομήντα βουλευτές που πριν εκλεγούν διέθεταν αυτοκίνητα των οποίων η αξία δεν ξεπερνούσε τα 10.000-15.000 ευρώ.

Γιατί, λοιπόν, αίφνης οι 295 από τους 300 επέλεξαν λιμουζίνα; O λόγος γίνεται αμέσως κατανοητός αν γίνει φωτογραφική και μηχανική σύγκριση μεταξύ των υβριδικών αυτοκινήτων, καθώς και των πολυτελών συμβατικών λιμουζινών με τα «φθηνά» υβριδικά της Honda και της Toyota. «Εχει άλλη όψη η Lexus, είναι πιο μουράτη από τα άλλα υβριδικά» μας λέει βουλευτίνα, ενώ βουλευτής επαρχίας δηλώνει χαμογελώντας: «Ποιος θα μας δώσει σημασία με τα άλλα αυτοκίνητα στα χωριά; Το Lexus σού γεμίζει το μάτι για βουλευτικό, μη σου πω και για υπουργικό». Βουλευτής επαρχίας που επέλεξε Mercedes μάς λέει: «Mercedes είχα ως βουλευτής αυτά τα χρόνια, το ίδιο αμάξι επέλεξα και τώρα».


Τρέχουν να αλλάξουν τις Lexus λόγω... μικρού πόρτμπαγκάζ

Τα «φθηνά» υβριδικά της Honda και της Toyota δεν ξεπερνούν σε κόστος τα 25.000 ευρώ, ενώ το υβριδικό της Lexus ξεπερνά τα 60.000 ευρώ, αλλά για εμπορικούς λόγους η εταιρεία έκανε καλύτερη προσφορά κατεβάζοντας την τιμή στα 52.000 ευρώ, τιμή που παραμένει διπλάσια όμως από των άλλων υβριδικών. «Το Lexus GS 450h είναι ένα μοντέλο εκλεπτυσμένης, υψηλής ισχύος, που συνδυάζει την εξαιρετική οδηγική απόδοση με την πολυτέλεια και την άνεση της προηγμένης τεχνολογίας» γράφει ο κατασκευαστής και υπόσχεται με τον κινητήρα των 3.500 κυβικών υψηλές ταχύτητες των 250 km/h (ραλίστες θα γίνουν οι βουλευτές), ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε λιγότε [Το συμβαιτκό Audi A6.] ρο από έξι δευτερόλεπτα (για βουλευτές που αρέσκονται σε πολλά G). Τα υβριδικά της Honda και της Toyota ούτε στα όνειρά τους δεν έχουν τέτοιες επιδόσεις.

Και ενώ όλοι οι βουλευτές είχαν ετοιμαστεί ψυχολογικά να οδηγήσουν περίπου τον Οκτώβριο (όσοι έχουν δίπλωμα) τη νέα τους βουλευτική κατάμαυρη υβριδική λιμουζίνα, έγινε γνωστή μια τεχνική λεπτομέρεια που τους έκανε να χάσουν τον ύπνο τους. Σαν να επρόκειτο για τροπολογία που κατατέθηκε ξαφνικά και ψηφίστηκε τα μεσάνυχτα. Η λιμουζίνα της Lexus δεν έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Το πορτμπαγκάζ της είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με των αντίστοιχων βενζινοκίνητων λιμουζινών, καθώς κάτω από το χώρο των αποσκευών φιλοξενούνται οι μπαταρίες του κινητήρα που τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια το όχημα στις χαμηλές ταχύτητες. Ειδικότερα, ο αποθηκευτικός χώρος είναι γύρω στα 250 λίτρα, όταν τα άλλα οχήματα έχουν χωρητικότητα τουλάχιστον 450 λίτρα. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους βουλευτές, που φαίνεται ότι το ξανασκέφτονται. Μάλιστα, το «μειονέκτημα» κυκλοφόρησε από στόμα σε στόμα και τώρα ζητούν από την αρμόδια διεύθυνση της Βουλής να μάθουν αν μπορούν να αλλάξουν την επιλογή τους.

«Απορώ γιατί κολλάνε σε αυτή τη λεπτομέρεια. Οταν μου λένε για το μικρό πορτμπαγκάζ, τους λέω: “Δηλαδή, θα κουβαλάτε τενεκέδες με λάδι και δεν θα έχετε πού να το βάλετε;”. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καλά-καλά τι είναι υβριδικό αυτοκίνητο. Λένε απλώς ότι είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει οικονομία στα καύσιμα» μας λέει με νόημα ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και βαθύς γνώστης του αυτοκινήτου Αρης Σταθάκης."


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου