Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Τα ελαστικά της PIRELLI έγραψαν 14.949 χιλιόμετρα σε τετραήμερη δοκιμή


Η Pirelli έφερε 1176 ελαστικά για την πρώτη δοκιμή F1 της φετινής σεζόν, που πραγματοποιήθηκε στην πίστα Χερέθ στη νότια Ισπανία επί τέσσερις ημέρες. Είκοσι τρεις οδηγοί κάλυψαν συνολικά 3380 γύρους, που ισοδυναμούν με 14.949 χιλιόμετρα.


Το νέο μεσαίο ελαστικό P Zero White έγραψε τα περισσότερα χιλιόμετρα στην Ισπανία με 1776 γύρους (χρησιμοποιήθηκαν 91 σετ) και ακολούθησε το νέο P Zero Yellow soft με 1010 γύρους (57 σετ) και το P Zero Silver hard με 594 γύρους (33 σετ). Αν και το νέο ενδιάμεσο Pirelli Cinturato Green και το Pirelli Cinturato Blue ήταν διαθέσιμα στην Ισπανία, δεν χρησιμοποιήθηκαν καθώς ο καιρός παρέμεινε στεγνός παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος που έπεσαν μέχρι τους -2 °C.

Τα ελαστικά του 2012 είχαν την αναμενόμενη συμπεριφορά στη Χερέθ, αλλά καθώς οι περισσότερες ομάδες έτρεχαν με καινούργια μονοθέσια σε διαφορετικές φάσεις εξέλιξης, ήταν δύσκολο να υπάρξουν τελικά συμπεράσματα για τις σχετικές επιδόσεις.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery δήλωσε: «Τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν ακριβώς όπως περιμέναμε στη Χερέθ και είχαμε μία πολύ θετική αντίδραση από τους οδηγούς και τις ομάδες μέχρι τώρα, που ανέφεραν περισσότερη πρόσφυση πίσω, λιγότερο στρώσιμο της πίστας με σφαιρίδια γόμας, μικρότερη διαφορά χρόνου γύρου μεταξύ των γομών και ταχύτερες συνολικές επιδόσεις – δηλαδή ακριβώς αυτό που θέλαμε. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το επίπεδο φθοράς και δεν είχαμε κάποια θέματα όπως και όλη την προηγούμενη χρονιά άλλωστε. Αλλά καθώς οι θερμοκρασίες στη Χερέθ ήταν πολύ χαμηλές και οι ομάδες επικεντρώθηκαν και σε άλλους τομείς πέραν των ελαστικών και είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Στην επόμενη δοκιμή στη Βαρκελώνη, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε περισσότερες εξελίξεις στα ελαστικά, καθώς τόσο εμείς όσο και οι ομάδες έχουμε κατανοήσει πλήρως τις επιπτώσεις των τελευταίων κανονισμών. Ωστόσο, με το δεδομένο ότι και τα τρία slick ελαστικά μας έχουν σημειώσει ταχύτερους χρόνους, είναι σαφές ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για την υλοποίηση των στόχων μας».


Ο οδηγός της Lotus Kimi Räikkonen – ο οποίος οδήγησε τελευταία φορά με ελαστικά Pirelli στο

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2010 – έδωσε ρυθμό την πρώτη μέρα, με μία θεαματική επιστροφή στη F1 ολοκληρώνοντας ένα γύρο σε 1’19’’670 με μεσαίο P Zero White.

Η ομάδα της Mercedes ήταν ταχύτερη τη δεύτερη και τρίτη μέρα με το μονοθέσιο του 2011. Ο Michael Schumacher σημείωσε ακόμα ταχύτερο γύρο με 1’18’’561 τη δεύτερη μέρα με P Zero Silver hard και ο Nico Rosberg τον κατέβασε στο 1’17’’631 την τρίτη μέρα με P Zero Yellow soft: τον καλύτερο χρόνο από όλες τις μέρες.

Η δοκιμή στην πίστα Χερέθ ολοκληρώθηκε με τον Fernando Alonso της Ferrari που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο 1’18’’877 την τελευταία μέρα, χρησιμοποιώντας και πάλι το μαλακό ελαστικό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου