Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

Για να μην κάνετε του κεφαλιού σας

Στο Autokinisimag εκτιμούμε τις έξυπνες, ευφάνταστες και καλογυρισμένες διαφημίσεις και δεν θα μπορούσαμε παρά να τις μοιραζόμαστε μαζί σας με την πρώτη ευκαιρία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η παρακάτω διαφήμιση της BMW, η οποία έχει να κάνει με το θέμα της προσοχής-προσήλωσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η φίρμα από τη Βαυαρία εξοπλίζει τα οχήματά της με ένα σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση που ο οδηγός βρεθεί να παρεκκλίνει της πορείας του παραβιάζοντας τα όρια της λωρίδας του. Το συγκεκριμένο σύστημα (Lane Departure Warning System) που βασίζεται σε μια κάμερα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, αντιλαμβάνεται την παραβίαση είτε του δεξιού είτε του αριστερού ορίου του δρόμου χωρίς τη χρήση φλας και φροντίζει να επαναφέρει τον αφηρημένο οδηγό στη σωστή του πορεία. Κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μέσω μιας απαλής δόνησης στο τιμόνι και ενός οπτικού μηνύματος στον πίνακα οργάνων. 


Το σύστημα - το οποίο δεν είναι νέο, μιας και το είχε πρωτοχρησιμοποιήσει στο παρελθόν η Citroen με τη μόνη διαφορά ότι η δόνηση εφαρμοζόταν στο κάθισμα του οδηγού και όχι στο τιμόνι - μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο, ιδιαίτερα σε μεγάλες ταχύτητες όπου τα περιθώρια αντίδρασης είναι σαφώς περιορισμένα. Παρόλα αυτά δεν αποτελεί πανάκεια (όπως άλλωστε και τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας των σύγχρονων οχημάτων) μιας και αυτό που πρωτίστως απαιτείται είναι η προσοχή και η συγκέντρωση του οδηγού.




Περιοδικό Autokinisimag

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου