Αν νομίζατε πως η Veyron ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να κάνει η Buggati, τότε ρίξτε μια ματιά παρακάτω. Το όνομα αυτής Galibier. Κινητήρας όμοιος με αυτόν της αδερφής Veyron - W16 8.0 λίτρων και 1001 ίππων - με τα δύο ζεύγη στροβιλοσυμπιεστών καυσαερίων (turbochargers) να αντικαθίστανται από ένα μόνο ζεύγος μηχανικών συμπιεστών (superchargers) για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές (πολυτελής λιμουζίνα γαρ), τετρακίνηση και πιθανότατα το ίδιο κιβώτιο 8 σχέσεων που χρησιμοποιείται και στην Veyron, αμάξωμα στο μεγαλύτερο μέρος του κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και τελική ταχύτητα που θα φλερτάρει με τιμές άνω των 300χλμ/ώρα.
Η αβεβαιότητα όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Galibier οφείλεται στο γεγονός πως προς στιγμή είναι ένα concept που ενώ η φίρμα σχεδίαζε να βγάλει στην παραγωγή μέσα στο 2013 , φήμες θέλουν να προστίθεται στην γκάμα της όχι νωρίτερα από το 2015.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες που η Buggati έχει δώσει στη δημοσιότητα, το δυνατό σημείο της Galibier δεν είναι άλλο από το εσωτερικό της - λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Λιτός και κομψός σχεδιασμός με το δέρμα και το ξύλο να κυριαρχούν, χαρακτηριστική απουσία λεβιέ ταχυτήτων, κεντρικά τοποθετημένος πίνακας οργάνων - κομιστής κακών μαντάτων στους επιβαίνοντες - είναι κάποια από τα κύρια χαρακτηριστικά του.
Τεχνολογικό θαύμα, εργαλείο εκπλήρωσης ματαιοδοξίας ή επίδειξη δύναμης από την μαμά VW; Σε κάθε περίπτωση η Galibier όπως και η Veyron έρχεται για να αλλάξει και πάλι τα δεδομένα. Σίγουρα απευθύνεται σε ένα ειδικό και περιορισμένο κοινό και σίγουρα πολλοί από εμάς δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να την δούμε ούτε καν σταματημένη. Τι θα γίνει όμως άραγε όταν στηθεί δίπλα σε "γαργαλημένες" Panamera στη ρώσικη ευθεία του dragtimes.info;
Περιοδικό Autokinisimag
Για μεροκαματιάρηδες...
ΑπάντησηΔιαγραφή