Το 500.000ό Opel Insignia πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Rüsselsheim της Γερμανίας, κατά τη διάρκεια τελετής που παρακολούθησε ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Axel Scheiben. Πρόκειται για ένα λευκό Insignia Sports Tourer station wagon εφοδιασμένο με τον προηγμένο κινητήρα 2.0 BiTurboCDTI (ισχύς 143 kW/195 hp, ροπή 400 Nm) που έκανε ντεμπούτο το Φεβρουάριο. «Εγώ και όλοι οι εργαζόμενοι του εργοστασίου είμαστε πολύ περήφανοι με το σημερινό επίτευγμα. Από τον Οκτώβριο του 2008 που λανσαρίστηκε το Insignia, το προσωπικό μας ξεπέρασε τον εαυτό του» δήλωσε ο Scheiben. «Από την πρώτη στιγμή ξέραμε ότι το Insignia ήταν αληθινός νικητής. Χαίρομαι που το 500,000ό Insignia εφοδιάζεται με τον τελευταίο δίλιτρο BiTurbodiesel. Ο νέος κινητήρας λανσαρίστηκε πρόσφατα και απολαμβάνει θετική αποδοχή από τα μέσα ενημέρωσης και τους πελάτες». Insignia 2.0 BiTurbo CDTI: σειριακό διπλό τούρμπο και σύστημα διπλού εναλλάκτη Εκτός από το σειριακό σύστημα turbo με δύο υπερσυμπιεστές διαφορικού μεγέθους, το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI είναι το πρώτο επιβατικό όχημα που εφοδιάζεται με σύστημα διπλού εναλλάκτη με δύο τελείως ανεξάρτητα κυκλώματα ψύξης. Χάρη στο σειριακό διπλό τούρμπο με δύο στάδια υπερπλήρωσης, το Insignia προσφέρει άμεση και προοδευτική επιτάχυνση. Άριστο παράδειγμα το Insignia Sports Tourer, το οποίο σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, Start/Stop και μετάδοση στους εμπρός τροχούς μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα και να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 228 km/h. Αν και οι επιδόσεις είναι υψηλές, η κατανάλωση παραμένει χαμηλή, 5,4 l/100 km και οι εκπομπές CO2 μόλις g/km. Εκτός από τη μονάδα 2.0 BiTurbo CDTI, η γκάμα του Insignia περιλαμβάνει τρεις ακόμα diesel κινητήρες, αλλά και τέσσερις συνδυασμούς πετρελαιοκινητήρων με συστήματα μετάδοσης. Από πλευράς βενζινοκινητήρων, ο νέος 1.4 Turbo ecoFLEX(103 kW/140hp) είναι από τις αποδοτικότερες μονάδες της μεσαίας κατηγορίας με χαμηλή κατανάλωση 5,7 lit. / 100 km και εκπομπές 134 g/km CO2. Η Ιστορία Επιτυχίας του Insignia Από το 2008 που έκανε το ντεμπούτο του, το Insignia έχει κερδίσει περισσότερα από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία και ο κορυφαίος τίτλος “Car of The Year Award 2009”. Αναφορικά με την αξιοπιστία του, το Insignia αναδείχτηκε το καλύτερο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας (Σεπτέμβριος 2011) από το Γερμανικό οργανισμό τεχνικού ελέγχου μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, “GTÜ”. Επιπλέον, το Insignia σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην αναφορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 2012 DEKRA, για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Το όχημα ήταν πρώτο στην κατηγορία λόγω του μικρότερου αριθμού βλαβών. Η θετική εικόνα που έχει ο ειδικός Τύπος για το αυτοκίνητο φαίνεται και στη ζήτηση μεταξύ των πελατών με τη Ρωσία αυτή τη στιγμή να πρωτοστατεί στην αύξηση πωλήσεων. Το 2011, περίπου 150.000 Insignia πουλήθηκαν στην Ευρώπη με τη Βρετανία και τη Γερμανία να παραμένουν οι μεγαλύτερες αγορές με 46.000 και 26.000 μονάδες αντίστοιχα. Από όλα τα Insignia που κατασκευάζονται στο Rüsselsheim περίπου το 40% είναι Sports Tourer, το 40% hatchback και το υπόλοιπο 20% μοντέλα notchback. Το Υπερσύγχρονο Εργοστάσιο του Rüsselsheim Το προηγμένο εργοστάσιο του Rüsselsheim ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2002 και φιλοξενεί τη μοναδική παραγωγική μονάδα της General Motors στην Ευρώπη που μπορεί να συναρμολογεί οχήματα δύο διαφορετικών κατηγοριών σε μία γραμμή παραγωγής: στη συγκεκριμένη περίπτωση συμπαγή και μεσαία μοντέλα. Στο Rüsselsheim κατασκευάζονται 60 οχήματα την ώρα ή 860 την ημέρα, ανάμεσα στα οποία μοντέλα hatchback, notchback και Sports Tourer του Insignia και του 5θ Astra. Αυτό σημαίνει ότι η γραμμή συναρμολόγησης απαιτεί υψηλό επίπεδο ευελιξίας. Τα 770 πλήρως αυτοματοποιημένα ρομπότ έχουν προγραμματιστεί για να αναγνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ των μοντέλων και να μπορούν να διαχειρίζονται περίπου 9.000 διαφορετικά εξαρτήματα για την παραγωγή του Insignia. Σχεδόν 3.000 άτομα εργάζονται σε δύο βάρδιες σε ένα εργοστάσιο που θεωρείται από τις πιο σύγχρονες μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων παγκοσμίως.