Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

Καρδιά racing, ταμπεραμέντο naked.

Μετά τη δημιουργία της καλύτερης superbike της νέας χιλιετίας, η Aprilia φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία των supersport naked μοτοσυκλετών με το εκπληκτικό νέο Tuono V4R.

Ένα μοντέλο πέρα και από τα πιο τρελά όνειρα του πιο ενθουσιώδη hardcore αναβάτη, εκείνου που αν ήταν δυνατό θα ήθελε να οδηγεί μια racing μοτοσυκλέτα ακόμα και για την καθημερινή του μετακίνηση.

Γι 'αυτούς τους αναβάτες, αλλά και για όλους εκείνους που έχουν τη δύναμη στο αίμα τους, η Aprilia έχει δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα με το αδάμαστο πνεύμα του RSV4 και σώμα αιλουροειδούς, σχεδιασμένη για έντονες επιταχύνσεις και βίαια φρεναρίσματα, όπως και επίσης για να στρίβει με ευκολία σε κάθε στροφή και να καταπίνει κάθε ευθεία.

Ως αυθεντική naked μοτοσυκλέτα, το Tuono V4 φοράει μόνο τα απολύτως απαραίτητα και έχει σε κοινή θέα το V4 65° κινητήρα, όπως και το πλαίσιο διπλής δοκού με τμήματα χυτά και πρεσσαριστά, τονίζοντας έτσι όχι μόνο τις μηχανικές του αρετές αλλά και το εκπληκτικό φινίρισμα.

Η επιθετικότητα του νέου naked ενισχύεται και από το νέο ρύγχος του φέρινγκ με τους δύο κατοπτρικούς προβολείς, που ταιριάζει απόλυτα στο στυλ κα το χαρακτήρα μιας μοτοσυκλέτας 165 ίππων.

Χάρη στον αναδιαμορφωμένο τετρακύλινδρο κινητήρα του RSV4 Factory APRC SE, το Tuono V4R διαθέτει μια εκπληκτική ιπποδύναμη, ένας αριθμός ρεκόρ για naked μοτοσυκλέτα.

Το Tuono V4R έχει κληρονομήσει χαρακτηριστικά από το Special Edition, όπως η νέα εξάτμιση με διάφραγμα, η οποία είναι δύο κιλά ελαφρύτερη από την αντίστοιχη που χρησιμοποιείται στο RSV4 R, και το τελευταίας γενιάς Ride by Wire για τον έλεγχο του γκαζιού.

Η σχέση μετάδοσης των τριών πρώτων ταχυτήτων έχει αλλάξει, τώρα είναι πιο κοντές, όπως επίσης έχει αλλάξει και η τιμή της μέγιστης ροπής – που τώρα είναι 110Nm, και επιτυγχάνεται 1000 σ.α.λ. χαμηλότερα σε σχέση με τo racing αδελφό του.

Το Tuono V4R μοιράζεται την ίδια ουρά, σέλα, ρεζερβουάρ και πλαϊνά με τη μοτοσυκλέτα που κέρδισε δύο παγκόσμιους τίτλους στο WSBK, ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική φόρμα, ένα από τα καλύτερα δείγματα της βενετσιάνικης φίρμας, που καταφέρνει να συνδέσει απόλυτα την απαράμιλλη ομορφιά με την λειτουργικότητα. Την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Aprilia φανερώνει και η άριστη πληροφόρηση κατά την οδήγηση που προσφέρει η μοτοσυκλέτα στον αναβάτη, μέσω των τριών σημείων επαφής - σέλας, μαρσπιέ και τιμόνι.

Ο αναβάτης, καθισμένος στη σέλα και κρατώντας το oversize τιμόνι, έρχεται σε επαφή, μέσω ενός joystick, με το APRC (Aprilia Performance Ride Control), το δεύτερης γενιάς ηλεκτρονικό πακέτο δυναμικού ελέγχου, που αναπτύχθηκε από την Aprilia για να βοηθήσει τους οδηγούς να φτάσουν τα όρια τους κατά την οδήγησή: η πιο προηγμένη τεχνολογία όσο αφορά το δυναμικό έλεγχο μιας μοτοσυκλέτας, ένα πατενταρισμένο σύστημα καθιστά διαθέσιμη σε κάθε οδηγό την κορυφαία τεχνολογία από τα Superbike. Και όλα αυτά με πολύ απλό χειρισμό, επιτρέποντας την προσαρμογή του Tuono V4R σε κάθε απαίτηση του αναβάτη, σε κάθε οδηγικό στυλ ή συνθήκες.

Το APRC χρησιμοποιεί μια αυτόματη αδρανειακή πλατφόρμα με δύο γυροσκοπικούς αισθητήρες και δύο μετρητές επιτάχυνσης, που επιτρέπουν στην ECU να παρακολουθεί τη δυναμική κατάσταση της μοτοσυκλέτας και να προσαρμόζει διαρκώς την απόδοση του κινητήρα ώστε να βοηθά τον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως όλη τη δύναμη του, σε όλες τις συνθήκες.

Το πακέτο APRC περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ATC (Aprilia Traction Control), που ρυθμίζεται σε οκτώ επίπεδα, για έλεγχο της ολίσθησης κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, σε σχέση με τη γωνία κλίσης και το άνοιγμα του γκαζιού, το AWC (Aprilia Wheelie Control) που βοηθά στον έλεγχο ακόμα και στις πιο ακραίες σούζες επαναφέροντας ομαλά και σταδιακά τον μπροστινό τροχό πίσω στο έδαφος, το AQS (Aprilia Quick Shift) το οποίο επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή ταχύτητας χωρίς το κλείσιμο του γκαζιού ή τη χρήση του συμπλέκτη, και τέλος το ALC (Aprilia Launch Control), την πιο συναρπαστική ανάμεσα στις τέσσερις λειτουργίες. Με το ταυτόχρονο πάτημα των δύο κουμπιών στο joystick, στα αριστερά του τιμονιού, το σύστημα «οπλίζεται», όπως αναφέρει και η αντίστοιχη ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Από εκείνη τη στιγμή, και τα 162 άλογα του κτήνους από το Noale είναι έτοιμα να εκσφενδονίσουν το Tuono V4R σαν βλήμα, μόλις ο αναβάτης απελευθερώσει το συμπλέκτη, αφήνοντας την εκπληκτική δύναμη να περάσει στην άσφαλτο μέσα από κάθε διαθέσιμο τετραγωνικό χιλιοστό του 190/50 πίσω ελαστικού.

Για καθημερινή χρήση στο δρόμο και για εκείνους που δεν είναι ακόμη εξοικειωμένοι με το εξαίρετο δυναμικό software της μοτοσυκλέτας, το Tuono V4R διαθέτει κορυφαίο εξοπλισμό.

Η νέα συναρπαστική naked Aprilia στην πραγματικότητα είναι εξοπλισμένη με τα καλύτερα περιφερειακά που διατίθενται στην αγορά: φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες και πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών (220 χιλ. πίσω), ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης, ελαφρύτερες κατά 2 κιλά σε σχέση με αυτές που φορά το RSV4R, ανάποδο πιρούνι Sachs 43 χιλιοστών, με επικάλυψη νιτριδίων τιτανίου για μειωμένες τριβές, αμορτισέρ Sachs με δοχείο αζώτου "Piggy Back" με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ επίσης ρυθμιζόμενο είναι και το μήκος του, που επιτρέπει να ταιριάζει το στήσιμο της μοτοσυκλέτας σε διαφορετικά στυλ οδήγησης ή για χρήση με συνεπιβάτη.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου