Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

Πτώση στην αγορά αυτοκινήτων; Στην Κίνα υπάρχουν και χειρότερα

Στην Κίνα, ο κύριος αντίπαλος που έχει ρίξει στα πατώματα τις πωλήσεις αυτοκινήτων δεν είναι η Οικονομική Κρίση αλλά η General Motors!


Η είδηση που απασχολεί την αγορά αυτοκινήτου τις τελευταίες μέρες στην χώρα μας είναι η πτώση των πωλήσεων νέων οχημάτων τον Οκτώβριο κατά 36%, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2011. Για τα δεδομένα της Ελλάδας τα στατιστικά ήταν μάλλον αναμενόμενα. Τι γίνεται όμως στην Κίνα;

Τα στατιστικά που δημοσίευσε η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας φανέρωσαν αυτό που συζητιόταν εδώ και καιρό. Οι πωλήσεις των επιβατικών οχημάτων έπεσαν κατά 9,3% σε σχέση με τον προηγούμενο Οκτώβριο ενώ οι κινέζικες μάρκες ισοπεδώθηκαν, χάνοντας μερίδιο της αγοράς μέχρι και 29%! Και ενώ όλοι μιλάνε για άδειες εκθέσεις αυτοκινήτων η General Motors κάνει πάρτι!

Το φαινόμενο GM είναι case study για την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. Μόνο το μοντέλο SAIC-GM-Wuling πουλάει 111.000 μονάδες κάθε μήνα! Για τον μήνα Οκτώβριο η GM πούλησε στην Κίνα 2,113,274 οχήματα. Ο στόχος της εταιρίας, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Kevin Wale είναι να διπλασιάσει (!) αυτό το νούμερο μέχρι το 2015. Σας φαίνονται εξωπραγματικοί αριθμοί; Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι μιλάμε για μια οικονομία που τρέχει με χίλια, αφού μόνο το μερίδιο αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων αυξάνεται κάθε χρόνο 10%.

Ποιός μπορεί να ισοπεδώσει γρηγορότερα την αγορά αυτοκινήτου μιας χώρας; Ένας κατασκευαστικός κολοσσός ή μια οικονομική κρίση; Ο χρόνος θα δείξει...

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου