Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Nέο Audi A6 2011


Το πιο προηγμένο sedan στην πολυτελή κατηγορία  




Για άλλη μια φορά, η Audi θέτει νέα πρότυπα: 


Ο διάδοχος του πιο επιτυχημένου πολυτελούς sedan στον κόσμο, διαθέτει πρωτοποριακές λύσεις σε κάθε τομέα της τεχνολογίας. Το αμάξωμα είναι εξαιρετικά ελαφρύ χάρη στο σημαντικό ποσοστό εξαρτημάτων από αλουμίνιο ενώ το εύρος των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και των πολυμέσων είναι εκτεταμένο, λειτουργικό και φιλικό προς το χρήστη.


Tο νέο Audi A6 αρχικά θα διατίθεται με πέντε μηχανικά σύνολα: δύο βενζινοκινητήρες και τρεις κινητήρες πετρελαίου TDI . Η απόδοσή τους κυμαίνεται από 180 hp έως 300 hp. Η Audi προσφέρει επίσης μια σειρά από επιλογές για την μετάδοση της κίνησης. Το σύστημα διαμόρφωσης της οδηγικής συμπεριφοράς “Audi Drive Select” είναι διαθέσιμο για όλες τις εκδόσεις TFSI και TDI και περιλαμβάνει την επιπρόσθετη λειτουργία - Efficiency.


Με το νέο Α6, την έβδομη γενιά του μοντέλου, η Audi ‘’αναστατώνει’’ την πολυτελή κατηγορία. Περιλαμβάνοντας πολλές τεχνικές καινοτομίες όπως το ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο, αναμένεται το αυτοκίνητο να γράψει το δικό του κεφάλαιο στην άκρως επιτυχημένη ιστορία του Α6.


Η σχεδίαση ενσωματώνει δυναμικές γραμμές με χαρακτηριστική  κομψότητα. Το sedan με 4,92 μέτρα μήκος, 1,87 μέτρα  πλάτος και μόλις 1,46 μέτρα ύψος – έχει τις πιο sport αναλογίες στην κατηγορία του. 


Το μακρύ καπό του κινητήρα, η χαμηλή  γραμμή της οροφής, καθώς και οι έντονες γραμμές στα πλαϊνά δημιουργούν μια δυναμική συνολική εμφάνιση ενώ τα φωτιστικά σώματα LED τονίζουν την εντυπωσιακή έκφραση του εμπρός μέρους.


Το αμάξωμα του νέου Audi A6 είναι υπερβολικά ελαφρύ, άκαμπτο και ασφαλές, χάρη στην έξυπνη και σύνθετη σχεδιαστική φιλοσοφία του. Πολυάριθμα εξαρτήματα αλουμινίου και υψηλής τεχνολογίας χάλυβα μείωσαν το βάρος του κατά περίπου 30 κιλά  σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, καθιστώντας το ‘στυλοβάτη’ μιας συστηματικής ελαφριάς φιλοσοφίας σχεδιασμού.


Ανάλογα με την έκδοση, το νέο πολυτελές sedan ζυγίζει έως και 80 κιλά λιγότερο από τον προκάτοχό του. Η Audi - πρωτοπόρος στο σχεδιασμό ελαφρών αμαξωμάτων στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία - για άλλη μια φορά αντιστέκεται στην αύξηση του βάρους, ανεβάζοντας τον πήχη για ελαφρύ σχεδιασμό. Το A6 2.0 TDI, για παράδειγμα, ζυγίζει μόλις 1.575 κιλά, μη συμπεριλαμβανομένου του οδηγού.


Το αμάξωμα διαθέτει επιπλέον ισχυρά χαρακτηριστικά. Τα καλύτερα υλικά και μέθοδοι σχεδιασμού εξασφαλίζουν εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό. Παράλληλα, η εξαιρετική συναρμογή όλων των μηχανικών μερών καθώς και των μερών του εσωτερικού εγγυάται πλήρη απουσία τριγμών και δονήσεων.



Ισχυροί και πολύ οικονομικοί κινητήρες


Η Audi λανσάρει το νέο A6 με πέντε ισχυρούς, υψηλής οικονομίας  τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες. Οι δύο βενζινοκινητήρες και οι τρεις κινητήρες πετρελαίου TDI αποδίδουν μεταξύ 177 hp και 300 hp. Όλοι οι κινητήρες κάνουν χρήση νέων τεχνολογιών βασισμένοι στην οικονομία και την ιδανική απόδοση χρησιμοποιώντας συστήματα όπως το  start-stop, και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η κατανάλωση καυσίμου έχει βελτιωθεί έως και 21% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο – μια επίδοση που θεωρείται  κορυφαία ανάμεσα στους ανταγωνιστές.


Ο πιο οικονομικός κινητήρας της γκάμας είναι ο 2.0 TDI. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, απαιτεί κατά μέσο όρο μόλις 4,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 km και εκπέμπει μόλις 129 g CO2 ανά km!!  


Το νέο Audi A6 είναι επίσης διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα κιβωτίων ταχυτήτων – άλλo ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά της μάρκας. 


Η επιλογή, με βάση την έκδοση του κινητήρα, θα περιλαμβάνει ένα μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, το multitronic με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις και το ολοκαίνουργιο, sport S tronic. 


Κάθε κινητήρας κάνει χρήση των ιδανικότερων σχέσεων αλλαγών ταχυτήτων ενώ οι χαμηλές εσωτερικές τριβές, συνεισφέρουν σημαντικά στην χαμηλή κατανάλωση του πολυτελούς sedan της Audi.


Ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα, η ισχύς διοχετεύεται στο δρόμο μέσω των εμπρός ή και των τεσσάρων τροχών. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro παρουσιάζεται στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξής του - με διαφορικό κορώνας και επιλεκτική κατανομή της ροπής ανά τροχό - και εγγυάται κορυφαία πρόσφυση, σταθερότητα και δυναμική απόκριση.


Για τους κορυφαίους, από άποψη απόδοσης, κινητήρες, η Audi θα προσφέρει σύντομα το προαιρετικό sport διαφορικό που μεταβάλλει συνεχώς την ροπή μεταξύ των πίσω τροχών, χαρίζοντας έτσι μια ακόμα πιο sport και ασφαλή οδική συμπεριφορά.


Χάρη στον εξελιγμένο σχεδιασμό του, το σασί του νέου Α6 συνδυάζει sport ακρίβεια με απόλυτη άνεση. Πολλά μέρη της ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Η νέα ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση του τιμονιού συμβάλλει με την σειρά της στην μείωση της κατανάλωσης. 


Το πολυτελές sedan έχει τροχούς διαμέτρου από 17 έως 20 ίντσες και πολύ ισχυρά φρένα.


Το σύστημα διαμόρφωσης της οδηγικής συμπεριφοράς μέσω του “Audi Drive Select” ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Το ESP με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τις εκδόσεις με μπροστινή κίνηση κάνει την οδική συμπεριφορά ακόμα πιο ευέλικτη. 


Για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, η Audi προσφέρει προαιρετικά την προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση με προσαρμοζόμενη απόσβεση αμορτισέρ ενώ το προαιρετικό  δυναμικό σύστημα διεύθυνσης θα είναι επίσης σύντομα διαθέσιμο ως επιλογή.


Sport κομψότητα: το εσωτερικό


Το ευρύχωρο εσωτερικό του νέου Audi A6 είναι μια συνέχεια της κομψής αλλά και δυναμικής εξωτερικής σχεδίασης. Το εξέχον στοιχείο είναι η φιλοσοφία του εσωτερικού χώρου που περιβάλλει οδηγό και συνοδηγό μεταδίδοντας μια αίσθηση ασφάλειας. Η κομψή εμφάνιση του ταμπλό και του πίνακα οργάνων υπογραμμίζουν την κορυφαία ποιότητα του cockpit.


Κάθε λεπτομέρεια του εσωτερικού είναι μια απόδειξη της προσοχής και της φροντίδας που δίνει η Audi σε κάθε νέο μοντέλο της. Όλα τα υλικά, συμπεριλαμβανομένης μίας νέας επένδυσης ξύλου, έχουν επιλεγεί και δημιουργηθεί με τη μέγιστη προσοχή. Προαιρετικά, τα εμπρός καθίσματα μπορούν να εξοπλισθούν με εξαερισμό και λειτουργίες μασάζ. 


Ο διακριτικός φωτισμός Ambient του πακέτου εσωτερικού φωτισμού δίνει στο εσωτερικό μια επιπλέον λάμψη.




Το νέο Audi A6 διαθέτει εξαιρετική εργονομία,  στοιχείο που διακρίνει όλα τα μοντέλα της μάρκας. Ο αποδοτικός αυτόματος κλιματισμός και η τελευταία γενιά του ηχοσυστήματος με ρύθμιση MMI ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Στον προαιρετικό εξοπλισμό επίσης ανήκει το σύστημα Head-Up Display, το οποίο προβάλει σημαντικές πληροφορίες πάνω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου καθώς και το  σύστημα πλοήγησης MMI navigation με σύστημα αφής MMI touch. Ο σκληρός δίσκος του συστήματος πλοήγησης μπορεί να ελεγχθεί και μέσω του MMI touch.


Οι On line υπηρεσίες αναπτύχθηκαν μέσω μίας συνεργασίας μεταξύ της Audi και της Google, και συνδέουν το νέο sedan με το Internet μέσω του online τηλεφώνου Bluetooth του αυτοκινήτου. Η μονάδα UMTS προβάλλει εικόνες και πληροφορίες από το Google Earth επάνω στην οθόνη και τα ενσωματώνει με τη διαδρομή πλοήγησης. Ένα WLAN-hotspot προσφέρει ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω φορητής τελικής συσκευής (π.χ. Laptop). Κορυφαίο ηχοσύστημα είναι το προαιρετικά προσφερόμενο Bang & Olufsen Advanced Sound System.


Το σύστημα πλοήγησης MMI navigation Plus συνεργάζεται πολύ στενά με τα προαιρετικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού καθώς και τα συστήματα ασφάλειας του νέου A6. Κοινοποιεί τα δεδομένα της διαδρομής προς τις μονάδες ελέγχου για τους προβολείς, το αυτόματο κιβώτιο και το προσαρμοζόμενο σύστημα cruise control με λειτουργία Stop & Go. Αυτό επιτρέπει στα εν λόγω συστήματα να αναγνωρίζουν περίπλοκες οδηγικές καταστάσεις και να βοηθούν τον οδηγό. Σε πολλές περιπτώσεις, το σύστημα ασφαλείας Audi pre sense είναι σε θέση να ελαχιστοποιήσει τα ατυχήματα και τις συνέπειές τους, ή ακόμα και να βοηθήσει στην ολική πρόληψή τους.


Το ενεργό σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Audi active lane assist) βοηθά τον οδηγό να κρατήσει το Α6 στην πορεία του, ενώ τα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης αποδεικνύονται πολύτιμοι σύμμαχοι του οδηγού κατά την διάρκεια του παρκαρίσματος.


Επιπλέον το υβριδικό Audi A6 θα παρουσιαστεί αργότερα και θα συνδυάζει τη δύναμη ενός μεγάλου V6 με την οικονομία καυσίμου ενός τετρακύλινδρου κινητήρα. H Υβριδική έκδοση του νέου Αudi A6 θα αποδίδει 245 hp συνδυάζοντας τον 2.0 TFSI κινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ επιτυγχάνοντας sport επιτάχυνση με μέση κατανάλωση μόλις 6,2 λίτρα ανά 100 km.


Στην Ελληνική αγορά το νέο Audi A6 θα κάνει την εμφάνιση του αρχικά με το 2.0lt κινητήρα τεχνολογίας ΤFSI ο οποίος αποδίδει 180 hp και με  ροπή που φτάνει τα 320Νm/ στις 1.500-3.900 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα του νέου πολυτελούς Sedan της Audi αγγίζει τα 232 χλμ ενώ χρειάζεται μόλις 8.1 δευτερόλεπτα προκειμένου να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα. 


Το επίπεδο βασικού εξοπλισμού του νέου Audi Α6 Sedan βρίσκεται στα υψηλοτέρα επίπεδα της κατηγορίας και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: 


4  Υβριδική κατασκευή με τη χρήση αλουμινίου κατά το 20% του αμαξώματος.
4  Σύστημα εξοικονόμησης & ανάκτησης ενέργειας (Start & Stop).
4  ESP με ABS, EBV, ASR & EDS.
4  Αερόσακοι οδηγού συνοδηγού, πλευρικοί & κεφαλής.   
4  Συστήματα υποβοήθησης Audi pre sense basic για την προληπτική προστασία των επιβατών σε ενδεχόμενη σύγκρουση.
4  Προβολείς Xenon Plus με ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED
4  Προβολείς ομίχλης.
4  MMIRadio Plus:(CD player, 2 SDHC memory cards, MP3 player, WMA & ACC, AUX IN).
4  Οθόνη eλέγχου βασικών λειτουργιών και υπολογιστής ταξιδίου με οθόνη TFT 5’’ στον πίνακα οργάνων.
4  Έγχρωμη οθόνη με λογική λειτουργίας ΜΜΙ 6,5’’ βυθιζόμενη στο Ταμπλό. 
4  Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, ηλεκτροϋδραυλικό, μεταβλητής υποβοήθησης.
4  Σύστημα ανοιχτής ακρόασης τηλεφώνου (Bluetooth Interface)
4  Αυτόματος Κλιματισμός  
4  Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός 
4  Αυτόματος σταθεροποιητής ταχύτητας (Cruise Control) 
4  Ένδειξη πίεσης ελαστικών 
4  Τροχοί αλουμινίου 17’’ με ελαστικά 225/55 R17
Η τιμή του  νέου Audi A6 2.0 TFSI είναι 46.900€. 


Τέλος η Υβριδική έκδοση του νέου Αudi A6 αναμένεται να ακολουθήσει αργότερα συνδυάζοντας την ισχύ των 245 hp του 2.0 TFSI και του ηλεκτρικού μοτέρ προσφέροντας ακόμα πιο δυναμική επιτάχυνση με μέση κατανάλωση μόλις 6,2 λίτρα ανά 100 km.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου