Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Τα νέα μοντέλα California & Scrambler


Μία νέα Moto Guzzi California σε λευκό χρώμα και η έκδοση Scrambler της V7 ήταν η διπλή μεγάλη έκπληξη που επεφύλασσε η Moto Guzzi σε όσους παρακολούθησαν το Διεθνές Συνέδριο Αντιπροσώπων του Ομίλου Piaggio, που έλαβε χώρα στο Μόντε Κάρλο στις 27 και 28 Ιανουαρίου.
Η καθιερωμένη πλέον ετήσια διοργάνωση, στα πλαίσια της οποίας συγκεντρώθηκαν στο Grimaldi Forum του Μόντε Κάρλο σχεδόν δύο χιλιάδες αντιπρόσωποι του Ομίλου Piaggio, έκλεισε με την αναπάντεχη αποκάλυψη από τον πρόεδρο του Ομίλου, Roberto Colaninno – δύο πρωτότυπων που προϊδεάζουν για τη μελλοντική στρατηγική προϊόντων της Moto Guzzi.
Το πρωτότυπο της νέας California, φέρει ένα νέο εγκάρσιο δικύλινδρο κινητήρα V 90 μοιρών, χωρητικότητας 1400 κ. εκ, συνεχίζοντας την παράδοση ενός μοντέλου με λαμπρή πορεία στην αγορά πέντε ηπείρων που εκτιμήθηκε για τις αρετές της άνεσης, της αξιοπιστίας και των επιδόσεων. Το νέο στυλ τονίζει την αρχιτεκτονική του κινητήρα, τη μεγάλη σέλα και το ρεζερβουάρ. Το τελευταίο αγκαλιάζει τους κυλίνδρους, δίνοντας έμφαση στην παρουσία των νέων καπακιών στις βαλβίδες και συνεισφέροντας στη δημιουργία ενός νέου σχεδιαστικού μοτίβου σε αυτή την ακαταμάχητη California. Ανανεωμένα και τα περιφερειακά, όπως οι τροχοί, τα φρένα και οι αναρτήσεις, που καθιστούν την California μέλος της πολυαναμενόμενης νέας γενιάς μοτοσυκλετών Moto Guzzi.

Οπωσδήποτε πιο κλασική αλλά εξίσου γοητευτική, η Moto Guzzi V7 Scrambler έχει αναπτυχθεί με βάση το διάσημο πλαίσιο της V7 Classic, εξοπλισμένο με κινητήρα της σειράς «small block» 750 κ.εκ. Χρωμιωμένες ακτινωτές ζάντες και σπορ ελαστικά δημιουργούν μία μοτοσυκλέτα που στην δεκαετία ’60 θα αποκαλούσαν «Regolarità», όπως τη διάσημη 175 Lodola τη θύμηση της οποίας ανακαλεί αυτή η Scrambler, με το χαμηλό προβολέα και το ενσωματωμένο ταμπλό. Ιδιαίτερης αξίας είναι το σύστημα εξάτμισης με δύο ανυψωμένα τελικά που σφραγίζουν το στιλ αυτής της πρωτότυπης Moto Guzzi Scrambler.
Piaggio

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου