Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Η Εποχή της Ηλεκτροκίνησης: Το Blog του Νέου Opel Ampera


Για την Opel, το 2011 είναι η χρονιά του Ampera και ήδη υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Το Opel Ampera Blog λανσάρεται λίγους μήνες πριν το EV κυκλοφορήσει στην αγορά. Μηχανικοί, σχεδιαστές και άνθρωποι του μάρκετινγκ περιγράφουν τη φιλοσοφία, την τεχνολογία και την περιβαλλοντική συμβατότητα του επαναστατικού ηλεκτρικού οχήματος. «Αντιλαμβανόμαστε ότι ένα τόσο καινοτόμο προϊόν δημιουργεί πολλά ερωτήματα και απορίες. Γι’ αυτό, οι συνάδερφοί μου κι εγώ πιστεύουμε ότι το συγκεκριμένο blog είναι τόσο σημαντικό» έγραψε η Rita Forst, μέλος του Δ.Σ. της Opel στην πρώτη της ανάρτηση. Το blog θα είναι στην Αγγλική και στη Γερμανική γλώσσα.
Το Ampera Blog εντάσσεται στις δραστηριότητες των Κοινωνικών Μέσων που η Opel επεκτείνει συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Μεταξύ αυτών είναι engineering blogs για τα Insignia, Opel Astra και Opel Meriva. Η ομάδα Κοινωνικών Μέσων είναι υπεύθυνη για το Behind the scenes, ένα blog με ζωντανές αναμεταδόσεις από τις πολλές διεθνείς εκδηλώσεις και Σαλόνια Αυτοκινήτου που βρίσκονται στο πρόγραμμα της Opel. Η ομάδα είναι επίσης υπεύθυνη για τις Διεθνείς σελίδες της Opel στο Facebook, που περιλαμβάνουν μία σελίδα θαυμαστών του Ampera, αλλά και τους λογαριασμούς της Opel Twitter accounts. Υπάρχει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα site μέσω της σελίδας συνδέσμων Opel Connect.

Το Opel Ampera θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη, κατάλληλο για καθημερινή χρήση λόγω δυνατότητας επέκτασης της αυτονομίας του. Με ένα μοναδικό σύστημα ηλεκτροκίνησης που προσφέρει ζωηρή επιτάχυνση και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία, το πεντάθυρο Ampera φιλοξενεί με άνεση τέσσερις επιβάτες, διαθέτει πλούσιο χώρο αποσκευών και μπορεί να επεκτείνει την αυτονομία του πάνω από 500 χλμ. Το Ampera παραμένει ηλεκτροκίνητο σε όλες τις συνθήκες και ταχύτητες. Για διαδρομές μεταξύ 40 - 80 χλμ., χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh. Οι 288 κυψέλες ιόντων λιθίου της μπαταρίας σχήματος Τ παρέχουν πλούσια ισχύ. Η σχεδόν αθόρυβη ηλεκτρική μονάδα κίνησης παράγει άμεση ροπή 370 Nm – που αντιστοιχεί σε 150 ίππους, η επιτάχυνση 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε περίπου εννέα δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 161 km/h.
General Motors Hellas SA

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου