Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

Νέος Τρόπος Σκέψης. Νέες Προοπτικές



Η Hyundai Motor Company, η εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων με τους ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης στον κόσμο, ανακοίνωσε επίσημα τη νέα υπόσχεση και τοποθέτηση της μάρκας στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής το 2011 που διεξάγεται στο Ντιτρόιτ. Η νέα υπόσχεση της Hyundai θα συνοψίζεται στη φράση New Thinking. New Possibilities «Νέος Τρόπος Σκέψης. Νέες Προοπτικές.». Το σλόγκαν αυτό εμπεριέχει το νέο brand concept της HyundaiModern Premium – και επικεντρώνεται στη συναισθηματική αξία που προσφέρεται στους καταναλωτές αλλά και σε εμπειρίες πέρα από κάθε προσδοκία χάρη στο νέο τρόπο σκέψης της εταιρείας και στις νέες προοπτικές που επιφυλάσσει. Η νέα υπόσχεση της μάρκας κρύβει ακόμα μέσα της το πνεύμα της αλλαγής που βιώνει η εταιρεία, η οποία και σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Αν και η παραδοσιακή έννοια των αυτοκινήτων που συγκαταλέγονται στην κατηγορία premium είναι συνήθως συνυφασμένη με υψηλές τιμές που απευθύνονται σε μία ολιγομελή ελίτ, το concept Modern Premium της Hyundai βασίζεται στο σκεπτικό ότι η υψηλή ποιότητα δεν προϋποθέτει απαραίτητα υψηλές τιμές για μία περιορισμένη τάξη ανθρώπων. 

Η Hyundai θα προσφέρει τεχνολογία αιχμής και υψηλή ποιότητα σε εντυπωσιακά προσιτές τιμές και αξίες που οι καταναλωτές δεν βίωσαν και δεν προσδοκούσαν ποτέ στο παρελθόν. Όλα αυτά δεν θα περιορίζονται μόνο στο ίδιο το προϊόν, αλλά θα «αγκαλιάζουν» όλη τη δραστηριότητα της Hyundai, όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες και τις υπηρεσίες της. Ο νέος τρόπος σκέψης και η αλλαγή πλεύσης της Hyundai έχει ήδη εφαρμοστεί σε διάφορους τομείς με χειροπιαστά αποτελέσματα, όπως το εξαιρετικής επιτυχίας πρόγραμμα «Hyundai Assurance Program», που έκανε την είσοδο του πέρυσι στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά και το Sonata του 2011, που τάραξε τα νερά στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών σεντάν με το δυναμικό σχεδιασμό και τις χυτές γραμμές της φιλοσοφίας «χυτής γλυπτικής» καθώς και το ασυναγώνιστο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το Genesis, που απέσπασε το βαρυσήμαντο βραβείο North American Car of The Year το 2009, ως Αμάξι της Χρονιάς για τη Βόρειο Αμερική, ανέτρεψε τα δεδομένα στον κόσμο της πολυτέλειας, χάρη στην προσιτή του τιμή σε συνδυασμό με το βραβευμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα χαρακτηριστικά προηγμένου ήχου και άνεσης.
Όσον αφορά τώρα την Έκθεση Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής για το 2011 που διεξήχθη στο Ντιτρόιτ, η Hyundai αποκάλυψε τα τελευταία της δημιουργήματα που αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό το πνεύμα: το Veloster, ένα τρίθυρο compact κουπέ που φέρνει έναν αέρα καινοτομίας στην κατηγορία. Το Veloster προσφέρει κουπέ αισθητική παράλληλα με τη λειτουργικότητα ενός hatch μοντέλου και μία μοναδική τρίτη πόρτα στη μεριά του συνοδηγού για εύκολη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. Η Hyundai παρουσίασε επίσης στο Ντιτρόιτ , το Curb με την κωδική ονομασία HCD-12, ενώ στην πρόσφατη έκθεση ηλεκτρονικών ειδών Consumer Electronics Show (CES) του 2011 στο Λας Βέγκας, η εταιρεία λάνσαρε το παγκόσμιου βεληνεκούς σύστημα τηλεματικής της Blue Link® και άλλες τεχνολογίες που βρίσκουν εφαρμογή εντός των οχημάτων και αναπτύσσονται ανεξάρτητα, παρουσιάζοντας τα προηγμένα πληροφοριακά συστήματα αυτοκινήτων της σε όλη την υφήλιο.
Hyundai Hellas

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου