Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Οι ομάδες δοκιμάζουν όλη τη γκάμα ελαστικών PIRELLI σε γνώριμο έδαφος στην Ισπανία

Οι ομάδες πηγαίνουν στη Βαρκελώνη αυτή την εβδομάδα για τη δεύτερη τετραήμερη δοκιμή της χρονιάς. Τόπος διεξαγωγής είναι το Circuit de Catalunya, μία δημοφιλής πίστα δοκιμών λόγω ήπιων θερμοκρασιών όλο το χρόνο και μιας τεχνικής διάταξης που ευνοεί να δοκιμάζονται όλες οι παράμετροι μονοθεσίων και επιδόσεων. Η θεωρία λέει ότι εάν ένα μονοθέσιο είναι γρήγορο στη Βαρκελώνη, μπορεί να είναι γρήγορο στις περισσότερες πίστες. Και γι’ αυτό, οι ομάδες θα εντείνουν τις προσπάθειές τους το επόμενο τετραήμερο. Σχόλια Δοκιμών: Paul Hembery (Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli): «Όλες οι ομάδες θα φέρουν τα νέα τους μονοθέσια στη Βαρκελώνη και θα έχουν στη διάθεσή τους πλήρη τη γκάμα ελαστικών 2013 P Zero. Τα δεδομένα που έχουν ήδη συγκεντρώσει θα τους χρησιμεύσουν για συγκριτικούς σκοπούς. Επομένως, θα μπορούν να κάνουν άφθονη παραγωγική δουλειά ώστε να καταλάβουν πώς συνεργάζονται τα νέα μονοθέσια με τη νέα γενιά ελαστικών μας, που γενικά είναι πιο μαλακά και ταχύτερα από πέρσι με σκόπιμα αυξημένο degradation (θερμική μείωση απόδοσης). Ο περιοριστικός παράγοντας στην πρώτη δοκιμή στη Χερέθ νωρίτερα αυτό το μήνα ήταν η τραχύτητα της ασφάλτου, ελπίζουμε λοιπόν οι συνθήκες να είναι πιο αντιπροσωπευτικές αυτή τη φορά. Ωστόσο, υπάρχει πάντα πιθανότητα να συναντήσουμε χαμηλές θερμοκρασίες: πέρσι, είδαμε πάγο στην πίστα τις πρωινές ώρες…» Στοιχεία Δοκιμών: • Κάθε μονοθέσιο θα έχει στη διάθεσή του στη Βαρκελώνη μέχρι 35 σετ supersoft, soft, medium και hard (πολύ μαλακών, μαλακών, μεσαίων και σκληρών) ελαστικών της νέας γκάμας P Zero της Pirelli, συμπεριλαμβανομένων των Cinturato intermediate και wet (ενδιάμεσων και βροχής) εάν χρειαστεί. Συνολικά, σε κάθε ομάδα αντιστοιχούν 100 σετ ελαστικών ανά μονοθέσιο για δοκιμές κατά τη διάρκεια της σεζόν. Η Pirelli θα επιλέξει 20 από τα σετ που θα δοκιμαστούν στη Βαρκελώνη ανά μονοθέσιο, ενώ οι ομάδες είναι ελεύθερες να επιλέξουν 15 ακόμα που επιθυμούν να δοκιμάσουν. Όποια σετ ελαστικών δεν χρειάστηκαν στην προηγούμενη δοκιμή στη Χερέθ μπορούν να χρησιμοποιηθούν τώρα στη Βαρκελώνη. • Η Βαρκελώνη είναι μία πίστα διάσημη για τις δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλει τα ελαστικά, με το εμπρός αριστερό ελαστικό να υφίσταται την υψηλότερη καταπόνηση. Αυτό οφείλεται στο μεγάλο αριθμό δεξιών στροφών της πίστας μήκους 4.655 χλμ. Η στροφή 3 υποβάλλει σε υψηλό φορτίο το εμπρός αριστερό ελαστικό, που αντιστοιχεί σε επιτάχυνση 3,9g. Τα πίσω ελαστικά αντιμετωπίζουν επίσης μεγάλη καταπόνηση για να πετύχουν τη συνδυασμένη ελκτική πρόσφυση που χρειάζεται κατά την έξοδο από πιο αργές στροφές. • Το τρίτο κομμάτι της πίστας, με τη μεγάλη ποικιλία στροφών του, είναι το απαιτητικότερο. Θα χρειαστεί ένα συμβιβαστικό σετάρισμα στη Βαρκελώνη για να αντιμετωπιστούν οι πολλές διαφορετικές ταχύτητες και στροφές, αλλά οι ομάδες θα δοκιμάσουν πολύ περισσότερες διαφορετικές παραμέτρους σε σχέση με τις αντίστοιχες ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου θέλοντας να δουν πώς επηρεάζουν οι αλλαγές σεταρίσματος τα μονοθέσια και ελαστικά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου