Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Clay Fever


Είναι πολλές (αν όχι οι περισσότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν πηλό για ορισμένα από τα στάδια σχεδίασης των μοντέλων τους. Οι ιδιότητές του παρέχουν μεγάλη ευελιξία σε ενδεχόμενες τροποποιήσεις ενώ βοηθούν στην εξαιρετική αναπαραστατική πιστότητα των σχεδιαστικών λεπτομερειών του αμαξώματος. Τι συμβαίνει όμως όταν το μοντέλο τελικά βγει στην παραγωγή;

Η Jaguar μας δείχνει τι συμβαίνει στα πήλινα μοντέλα της όταν ο σκοπός τους έχει πια εκπληρωθεί. 


(Τα τσεκούρια και το μένος οφείλονται στην επετειακή σημερινή ημέρα...)



Περιοδικό Autokinisimag

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου