Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

F1: Ξεκινούν αύριο οι κατατακτήριες δοκιμές -δείτε τι έγινε στις ελεύθερες

Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής επιβεβαίωσε τη φόρμα της McLaren σήμερα σημειώνοντας και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών τον ταχύτερο χρόνο.

Ο Χάμιλτον που είχε την προηγούμενη Κυριακή έναν αγώνα κατώτερο των προσδοκιών καθότι εκκίνησε από την pole position και τερμάτισε τελικά 3ος έδειξε από την πρώτη κιόλας μέρα του GP Μαλαισίας τις προθέσεις του στην πίστα της Σεπάνγκ σημειώνοντας τα ταχύτερα περάσματα. Ο Χάμιλτον δεν έχει κερδίσει αγώνα στη Μαλαισία.

Στην πρώτη περίοδο δοκιμών και με την απειλή βροχής για τη συνέχεια (σ.σ: μια βροχή που τελικά δεν ήρθε ποτέ) όλοι οι οδηγοί προσπάθησαν να συμπληρώσουν έναν αριθμό γύρων. Από την πρώη κιόλας προσπάθεια ήταν εμφανές πως οι McLaren είχαν το πάνω χέρι. Μάλιστα ο Χάμιλτον σε κάθε γύρο βελτίωνε την επίδοση του και παρέμεινε στην πρώτη θέση των χρόνων παρά την προσπάθεια του παγκόσμιου πρωταθλητή και νικητή τα τελευταία δυο χρόνια στην πίστα της Σεπάνγκ, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Στα προβλήματα συγκαταλέγεται η διαρροή λαδιού που παρατηρήθηκε στο μονοθέσιο του Τζένσον Μπάτον, η οποία καθήλωσε το Βρετανό για αρκετή ώρα στα πιτ. Πριν απ’ αυτό ο Μπάτον πρόλαβε να συμπληρώσει μόνο 15 γύρους, μοιραία λοιπόν περιορίστηκε στην 9η θέση.

Οι Ferrari όπως ήταν αναμενόμενο συνεχίζουν να προβληματίζουν με την εικόνα και τις επιδόσεις τους. Εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του σε επίσημη περίοδο F1, ο Βάλτερι Μπότας δοκιμαστής της Williams. Ο 22χρονος Φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον επίσημο οδηγό της ομάδας Παστόρ Μαλτονάντο που επίσης συμμετείχε στις δοκιμές.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών όλοι περίμεναν να ξεκινήσει να βρέχει αλλά αυτό δε συνέβη ποτέ. Αρκετοί οδηγοί παραπονιόντουσαν για την έλλειψη πρόσφυσης ενώ οι Μπάτον και ντι Ρέστα αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα πέδησης. Από την πλευρά του ο Καμούι Κομπαγιάσι έμεινε αρκετή ώρα στα πιτ ωσότου οι μηχανικοί της Sauber επιλύσουν το πρόβλημα με το κιβώτιο.

Στην διάθεση όλων των ομάδων βρίσκονται η μέση και η σκληρή γόμα της Pirelli. Είναι η πρώτη φορά από την πρεμιέρα του 2011 μέχρι σήμερα που δεν υπάρχει διαθέσιμη σε αγώνα η μαλακή γόμα. Βέβαια με τις αλλαγές στη γόμα των ελαστικών που επέβαλλε φέτος η Pirelli η φετινή μέση γόμα είναι αντίστοιχη της περσινής μαλακής γόμας.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Πηγή: protothema

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου