Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Κορεατικό Grand Prix: Mokpo,12-14 Οκτωβρίου 2012

Τις μαλακές P Zero Yellow και πολύ μαλακές γόμες P Zero Red έχει επιλέξει η Pirelli για την πίστα Yeongam. Η Κορεατική πίστα χαρακτηρίζεται από μεγάλη ποικιλία ταχυτήτων και στροφών, έχοντας πολύ υψηλές απαιτήσεις από το πιο μαλακό ελαστικό της γκάμας. Εκτός από τις γρήγορες στροφές που είναι εφάμιλλες της Σουζούκα, κάποια τμήματα θυμίζουν περισσότερο το Μονακό, επομένως τα χαρακτηριστικά επιδόσεων των ελαστικών δοκιμάζονται από κάθε άποψη. Η πίστα χρησιμοποιείται σπάνια, που σημαίνει ότι εξελίσσεται αισθητά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου καθώς η άσφαλτος προοδευτικά στρώνεται με γόμα. Η Yeongam είναι μία ημι-μόνιμη εγκατάσταση, με το τμήμα στην πλευρά του λιμανιού να αποτελείται από δημόσιους δρόμους – κάτι που αυξάνει την πρόκληση επειδή τα επίπεδα πρόσφυσης μεταβάλλονται. Με τις καιρικές συνθήκες συχνά ασταθείς και απρόβλεπτες στην Κορέα, υπάρχει πάντα πιθανότητα χρήσης των ενδιάμεσων Cinturato Green και βρόχινων Cinturato Blue. Το δυνατό φρενάρισμα είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά της Κορεατικής πίστας, με τα μονοθέσια να υπόκεινται σε δυνάμεις επιβράδυνσης 5,2g όταν φρενάρουν στη στροφή 3. Λόγω μεταφοράς βάρους, τα εμπρός ελαστικά δέχονται φορτίο αντίστοιχο των 900 kg ή ακόμα μεγαλύτερο. Το πιο απαιτητικό κομμάτι της πίστας για τα ελαστικά είναι από τις στροφές 10 – 17: πρόκειται για μία αλληλουχία στροφών με γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Από τις λίγες αριστερόστροφες πίστες της χρονιάς, καταπονεί περισσότερο το εμπρός δεξί ελαστικό γιατί αυτό πρέπει να προσφέρει όλη την απαραίτητη μηχανική πρόσφυση στις στροφές, με την πολύ μαλακή γόμα να συμβάλλει αποτελεσματικά στα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου