Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Πολωνή Καλλονή

Πριν από περίπου ένα χρόνο η είδηση από την Πολωνία ήρθε να προκαλέσει έκπληξη και  ανησυχία στους κύκλους των κατασκευαστών supercars. Αφενός έκπληξη διότι η Πολωνία δεν είχε συνηθίσει κανέναν σε τέτοιου είδους κινήσεις και αφετέρου ανησυχία μιας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πολωνικού αυτοκινήτου δεν άφησαν κανένα αδιάφορο. Old school επιλογές όσον αφορά τον κινητήρα - υπερτροφοδοτούμενος V8 6,2 λίτρων της GM με κωδικό LS9, παραλλαγές του οποίου έχουν φορεθεί σε διάφορες εκδόσεις των Chevrolet Camaro και Corvette -, μέρος του αμαξώματος από ανθρακόνημα,  ατσάλινο πλαίσιο και κεραμικά φρένα.



Το όνομα αυτής Arrinera και το μόνο συνοδευτικό ήταν αυτό το βίντεο:



Ναι ναι ξέρουμε, μοιάζει τρομερά με Lamborghini. Δεν έχετε καθόλου άδικο μιας και πολλά σημεία της (Πολωνή καλλονή γαρ) Arrinera δείχνουν έντονη την επιρροή της Sant' Agata. Αυτό που προκάλεσε την μεγαλύτερη εντύπωση σε ολόκληρο τον αυτοκινητιστικό τύπο, τον Αύγουστο του 2011, ήταν το γεγονός πως η συζήτηση δεν περιστρεφόταν γύρω από μελλοντικά σχέδια και σκίτσα, ούτε καν γύρω από ένα πρωτότυπο. Η Arrinera ήταν πραγματική και κυκλοφορούσε ήδη. Λίγους μήνες μετά εμφανίστηκε και το πρώτο επίσημο βίντεο:



Ο Πολωνός κατασκευαστής δεν αστειευόταν. Τα τελικά τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ανακοινώθηκαν και η Arrinera πήρε το δρόμο της παραγωγής. Τα 3,2 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για την διαδικασία του 0-100χλμ/ώρα και η τελική ταχύτητα των 340χλμ/ώρα, οι 650 ίπποι και τα 83(!) κιλά ροπής ήρθαν να συμπληρώσουν τα εντυπωσιακά νούμερα που είχαν νωρίτερα ανακοινωθεί. Κερασάκι στην τούρτα αποτέλεσε ο σχεδιασμός της ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων από τον Lee Noble (είμαστε σίγουροι πως κάτι σας λέει το παραπάνω όνομα).



Εκεί όμως που η Arrinera κλέβει την παράσταση, είναι ο τομέας της τιμής μιας και κοστολογήθηκε στις 123.000€ - τιμή απόλυτα λογική για αυτά που προσφέρει.




Πηγή: Arrinera, PH



Περιοδικό Autokinisimag

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου