Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

F1:Δείτε τι έγινε σήμερα στον αγώνα του Μπαχρέιν

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull κατέκτησε την πρώτη του φετινή νίκη στο GP Μπαχρέιν από την pole position, κρατώντας πίσω του τον Κίμι Ράικονεν.Οι δύο πιλότοι έδωσαν μεγάλη μάχη για την πρωτοπορία πριν από τα τελευταία pit-stop, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να βγαίνει νικητής από τη μεταξύ τους μονομαχία.




Για τον Ράικονεν αυτή η δεύτερη θέση σήμανε την πρώτη του παρουσία στο βάθρο μετά την επιστροφή του στην F1. Την εξαιρετική μέρα της Lotus συμπλήρωσε ο ομόσταβλός του, Ρομέν Γκροζάν, ο οποίος τερμάτισε τρίτος.

Ο άλλος οδηγός της Red Bull, Μαρκ Ουέμπερ, πήρε την τέταρτη θέση, ακολουθούμενος από τους Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) και Πολ ντι Ρέστα (Force India).

Ασχημη μέρα για την McLaren. Ο Τζένσον Μπάτον εγκατέλειψε από την έβδομη θέση τέσσερις γύρους πριν από τον τέλος, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον έχασε πολύτιμο χρόνο στα δύο πρώτα του pit-stop, με αποτέλεσμα να τερματίσει μόλις όγδοος, πίσω από την Ferrari του Φερνάντο Αλόνσο.

Ενατος ήταν ο Φελίπε Μάσα με το άλλο κόκκινο μονοθέσιο (οι πρώτοι του βαθμοί για φέτος), ενώ ο Μίκαελ Σουμάχερ της Mercedes κατάφερε να πάρει τον τελευταίο βαθμό, παρότι είχε ξεκινήσει τον αγώνα από την 22η θέση.

Η εξέλιξη του GP Μπαχρέιν
Οι αρκετά υψηλές θερμοκρασίες στην πίστα του Σακχίρ αποδείχτηκαν ευνοϊκές για το μονοθέσιο της Red Bull, γεγονός που επέτρεψε στον Φέτελ να θέσει εξαρχής τον δικό του ρυθμό στην κούρσα.

Στην εκκίνηση ο παγκόσμιος πρωταθλητής κρατήθηκε στην πρωτοπορία από την pole position και τελικά πήρε την πρώτη του νίκη για το 2012, ανεβαίνοντας ξανά στο κορυφαίο σκαλί του πόντιουμ έπειτα από το περσινό GP Ινδίας.

Οχι ότι όλα κύλησαν απροβλημάτιστα για τον γερμανό. Η μεγαλύτερη απειλή για εκείνον ήρθε από τον Ράικονεν, ο οποίος πετούσε στα δύο πρώτα stint του και κατάφερε να ανέβει δεύτερος στον 24ο γύρο, παρότι ήταν μόλις 11ος στο grid.

Ο φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον Φέτελ σε εκείνο το σημείο του αγώνα, με αποτέλεσμα να πιάσει την Red Bull στον 34ο γύρο. Ομως οι διαδοχικές προσπάθειές του να προσπεράσει με το DRS στη μεγάλη ευθεία δεν ήταν επιτυχημένες.

Οι δύο τους μπήκαν μαζί για την τελευταία αλλαγή ελαστικών στον 40ο γύρο, αλλά η συνέχεια ανήκε στον Φέτελ, ο οποίος άνοιξε γρήγορα τη διαφορά στα τρία δευτερόλεπτα, τελειώνοντας εκεί τη μονομαχία.

Ο Γκροζάν έκανε εξίσου εκπληκτικό αγώνα με τον Ράικονεν, και πήρε δίκαια το παρθενικό του βάθρο στην F1. Ο γάλλος έλαμψε ιδιαίτερα στην αρχή της κούρσας, όπου με προσπεράσματα επί των Ουέμπερ και Χάμιλτον βρέθηκε μέχρι και δεύτερος, πριν χάσει μία θεση από τον team mate του.

Ο Ουέμπερ είχε άλλη μία σταθερή κούρσα, τερματίζοντας τέταρτος για τέταρτο διαδοχικό αγώνα. Αντίθετα, ο Χάμιλτον χτυπήθηκε από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις στα pit-stop του, οι οποίες τον άφησαν να μάχεται στις πίσω θέσεις της 10άδας.

Ακόμα πιο άτυχος ήταν ο ομόσταβλός του Μπάτον, ο οποίος είχε ένα κλατάρισμα ελαστικού τέσσερις γύρους πριν από το τέλος, την ώρα που κυνηγούσε τον Ντι Ρέστα για την έκτη θέση. Το αναγκαστικό pit-stop έριξε τον βρετανό εκτός βαθμών, ενώ δύο γύρους μετά αποσύρθηκε στο γκαράζ της McLaren με πρόβλημα στο διαφορικό.

Ο Ντι Ρέστα ήταν ο μοναδικός της πρώτης 10άδας που ακολούθησε στρατηγική δύο pit-stop αντί τριών και δικαιώθηκε για την επιλογή του, καθώς κέρδισε τέσσερις θέσεις σε σχέση με την εκκίνηση (τερμάτισε έκτος από 10ος).

Ο πέμπτος αγώνας της σεζόν θα γίνει στη Βαρκελώνη της Ισπανίας σε τρεις εβδομάδες (11-13 Μαϊου).

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: www.sport.gr

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου